El digital dels que votaran #SíSí. N. 3811. Dimarts, 17 d'octubre de 2017 15:20 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Puigdemont alerta que l'ofensiva de l'Estat per frenar l'1-O comportarà "represàlies" contra tots els catalans

Pascal assegura que el conjunt de membres del PDeCAT estan "100% compromesos amb el procés" i posa Baiget com a exemple

Comentaris 17  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 6 vots )
carregant Carregant

ACN Barcelona .- Carles Puigdemont ha alertat aquest dissabte que l'estat espanyol està "disposat a tot" per aturar el referèndum del proper 1 d'octubre i ha assegurat que emprendrà "represàlies" sobre el conjunt dels catalans. "L'estat no farà distincions sobre els votants del 'sí' o els del 'no'", ha advertit, assenyalant que aquest és un "temor" que s'ha estès entre la ciutadania. Durant la cloenda del Consell Nacional extraordinari que el PDeCAT ha celebrat pel seu primer aniversari, Puigdemont ha defensat la "fortalesa" del partit, com minuts abans ho havia fet Marta Pascal. 
Pla contrapicat de Carles Puigdemont, Artur Mas i Marta Pascal bufant l'espelma del primer aniversari del PDeCAT, amb l'eslògan 'Un any de partit' al darrere. Imatge del 8 de juliol de 2017
Pla contrapicat de Carles Puigdemont, Artur Mas i Marta Pascal bufant l'espelma del primer aniversari del PDeCAT, amb l'eslògan 'Un any de partit' al darrere. Imatge del 8 de juliol de 2017

Comparteix
   


Etiquetes
La coordinadora general de la formació ha subratllat que tots els membres del Partit Demòcrata estan "100% compromesos amb el procés" i ha posat com a exemple l'exconseller Jordi Baiget, destituït aquesta mateixa setmana.



Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#17
9 de juliol de 2017, 17.18 h

#16 idiota borratxo


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS AKA COMO SUPERCAT DE FIGUERAS-GERONA: Tus palabras resuenen en mis oidos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
9 de juliol de 2017, 14.23 h

SE COMERAN LOS UNOS A LOS OTROS


Conesa: "No sabem a on arribarem amb el Procés, potser a un cul-de-sac"

http://www.ara.cat/politica/Conesa-No-arribarem-proces-cul_0_1828017304.html

Més dubtes al PDECAT
La presidenta de la Diputació de Barcelona augura que el procés pot acabar en “un cul de sac”

http://politica.e-noticies.cat/mes-dubtes-al-pdecat-111136.html


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
Capítulo 1557......... mas..TRAPICHEOS,... PERVERSIONES..... I CORRUPCIÓN DEL PP. fletxa I aquest SIMPLE........FEIXISTA......D'AIXÒ NO EN PARLA........ surten a 1,2,o 3 casos diaris..!! VISCA LA GRESCA...!!.
9 de juliol de 2017, 10.27 h

#1

Santi, estaria d'acord amb tu, però desprès estaríem els dos equivocats. .......

VISCA LA INDEPENDÈNCIA.....


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
mario fletxa barna
9 de juliol de 2017, 09.45 h

El temps verbal no és l' adient, hauria de dir va comportar,comporta i comportarà represàlies contra tots els catalans àdhuc els que se senten españoles. Ja ho hem-han pogut comprovar i comprovem-ven i segurament comprovarem-ran
les roineses del que són capaços aquets miserables covards del gobierno i els seus satèlits, dins i for de la perifèria.

UI... UI... UI... MARXEM QUE "TOQUEN BASTOS"

PER CATALUNYA I LA NOVA REPÚBLICA CATALANA, JA ESMOLEU LES IENES,ESTALADES ALS BALCONS"!


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
mario fletxa barna
9 de juliol de 2017, 09.30 h

#1 Lo debes desir por ESPAÑA verdad MACHO MEN?


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
APAÑAMELAPELA fletxa II*II Republica Catalana
8 de juliol de 2017, 22.11 h

#10



NAZI ZAPUSTARRASTROSO Y NAUSEABUNDO


Los unionistas se comeran entre ellos, el nazismo no los deja vivir.
Les vamos a meter la unidad en un "cul de sac", o sea por el culo,
que es donde tienen el patriotismo.


NAZI NAUSEABUNDO


.


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
8 de juliol de 2017, 22.06 h

#10 El ínclito mastuerzo vallisoletano Dionisio Carrasco que tu conoces muy bien porque fuisteis novios cinco meses, ha declarado que "el proceso de Catalunya acabará tomando unas copas en el puticlub donde trabaja la madre de Anacleto Aragoneses"

el ministerio de cultura está estudiando si esa frase merece ser premiada con la gran cruz de Isabel la Católica.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS AKA COMO SUPERCAT DE FIGUERAS-GERONA: Tus palabras resuenen en mis oidos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
8 de juliol de 2017, 21.46 h

SE COMERAN LOS UNOS A LOS OTROS


Conesa: "No sabem a on arribarem amb el Procés, potser a un cul-de-sac"

http://www.ara.cat/politica/Conesa-No-arribarem-proces-cul_0_1828017304.html

Més dubtes al PDECAT
La presidenta de la Diputació de Barcelona augura que el procés pot acabar en “un cul de sac”

http://politica.e-noticies.cat/mes-dubtes-al-pdecat-111136.html


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 6
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
APAÑAMELAPELA fletxa II*II Republica Catalana
8 de juliol de 2017, 19.38 h

#2


LUISITA, EL MANUBRIO LO TOCAS CON LA BOCA ?


VOL DIR CONTRA ELS CATALANOFOBICS, TAMBE



.


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
APAÑAMELAPELA fletxa II*II Republica Catalana
8 de juliol de 2017, 19.34 h

#1




SANTIAGA, CIERRA EL CULO, LA CANALETA Y EL NAZI ZAPARRASTROSO, TE

LO PERSIGUEN



Estos nazionalstas asquerosos de es-patraña, estan generando odio contra los catalanes,
estan arruinando Catalunya, suerte que ya nos queda poco y el 3-O, nos vamos.



.