El digital dels que votaran #SíSí. N. 3729. Dijous, 27 de juliol de 2017 06:49 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa Última actualització Dilluns, 10 de juliol de 2017 11:10 h

Dante Fachín: "El problema no és el 'Sí' o el 'No, és si podem votar o no"

El secretari general de Podem es deixa d'ambigüitats i afirma que és un debat per la democràcia

Comentaris 43  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 3 vots )
carregant Carregant

Quasi han coincidit informativament, pocs minuts després de l'entrevista a RAC1 del líder de Catalunya en Comú i diputat al Congreso dels diputats, Xavier Domènech, el secretari general de Podem, Albano Dante Fachín ha passat per Els Matins de TV3 per exhibir una claredat fins ara absent en el discurs del món comú.
Dante Fachín durant l'entrevista a Els Matins de TV3
Dante Fachín durant l'entrevista a Els Matins de TV3
© TV3

Comparteix
   


Etiquetes
Fachín considera que "lamentablement" el referèndum que "podríem i voldríem hauria de ser normal i reconegut" no és possible per, insistir en "lamentablement", que aquesta situació no és possible per culpa del Partit Popular. En aquest sentit, el líder de Podem considera que "la millor manera" de fer saber als catalans que no es volen "sotmetre" és anant a les urnes, tot i que "potser" no és la solució definitiva.
 
Pocs minuts després que Domènech fes visible els càlculs electorals de Catalunya en Comú a l'hora de marcar una posició clara amb el referèndum, que consideren el referèndum com una "mobilització" i no com una votació vinculant i posposa decidir si cridaran a la participació, Fachín ha reblat que els que vénen de fer ocupacions per defensar la sanitat i l'habitatge "entenem" que "cal" anar a votar: "els dos grans blocs que existeixen a Catalunya són el del 80% dels catalans que creuen que cal donar veu a la gent i un altre on hi ha el Partit Popular":
 
Qüestionat sobre quin serà el seu vot, el líder de la força lila considera que aquest "no és el problema", el problema és "si podem o no podem votar": "No sóc independentista, votaré que 'No' tot i que no crec en el full de ruta, però no permetré que el Partit Popular em digui què puc fer i què no puc fer. El 2 d'octubre ningú podrà mirar a un altre costat si hi ha una mobilització massiva".




COMENTARIS fletxa taronja

item
#43
Pere fletxa Barcelona
11 de juliol de 2017, 12.00 h

Nen, el problema és que encara no sabeu que vol dir autodeterminació. Els catalans ens determinem a ser república. Votar NO no determina res, ens deixa tal qual.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#42
11 de juliol de 2017, 11.42 h

FACHIN, SEGUR QUE VOTARÀS, PERÒ EL TEU NO! SERÀ UN SI ESPLENDORÓS AL REINO D'ESPANYA DE CRIMINALITAT FUNDACIONAL,ESTRUCTURAR L'ESTAT A FOC I DEGOLLA, DAVANT HI HA CATALUNYA, I LA CONFEDERACIÓ AMB ELS DRETS, ON ERA LEGAL LA PARITAT DEL POBLE AMB EL REI, DESTRUÏT PELS VÀNDALS QUE CONFIGURAREN L'ESTAT DONAR-LOS SUPORT O CONDESCENDÈNCIA ÉS EL QUE HA FET TOSTEMPS EL PERMANENT ABSOLUTISME DE LOS "CASTELLANOS DEL TERCIO" PARES D'ESPANYA.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#41
Fd'A. fletxa Calders
11 de juliol de 2017, 11.21 h

Dante Fachín està demostrant molta més categoria que en Domènech, en Coscubiela o en Rabell. La coherència li acabarà donant el seu premi.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#40
ESPAÑA, MES DE......900 IMPUTATS....!! –-QUI DONA MES....?.––.............––QUI VOL RESTÀ A UN PAIS TAN PODRIT...!! .....? –––––- CATALUNYA 19% DEL PIB....!! fletxa La CAMORRA española, està espantada.........i treuen les "MOMIES" a passejar..........i AMENAÇAR, MENTIR I MANIPULAR.........
10 de juliol de 2017, 21.17 h



LA MESURA DE LO ESPANTATS QUE ESTÀN EL TROLLS DE AQUÍ, ES A DIR ELS FEIXISTES, ES LO MOLT QUE SURTEN.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#39
10 de juliol de 2017, 19.57 h

#37 entonces cataluña no es españa tu lo dices


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#38
«TABARNIA» = "BARCELONA & TARRAGONA" ... are =NOT= ... CATALONIA !!! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... fletxa ... ... ... «TABARNIA»(=BCN+TGN) = "BARCELONA i TARRAGONA" ... TENEN...=1.000= ANYS =MÉS= de HISTÒRIA que...CATALUÑA !!! ... «TABARNIA»(=BCN+TGN) = Next Community of SPAIN !!! ... ... ... ======================
10 de juliol de 2017, 19.42 h

#37 ...Según el ordenamiento político internacional y su jurisprudencia, los condados catalanes fueron territorio FRANCÉS, FEUDATARIO de los Reyes FRANCOS y así fue hasta hasta el 16 de julio de 1258, fecha del "Tratado de CORBEIL". En el mapa de la "Biblioteca Nacional de Paris(1235)" se puede observar que "CATALUÑA" NI-NI "existía" : los 8 CONDADOS-Feudales de lo que hoy es "Cataluña" pagaban VASALLAJE a los Reyes FRANCOS.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#37
«TABARNIA» = "BARCELONA & TARRAGONA" ... are =NOT= ... CATALONIA !!! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... fletxa ... ... ... «TABARNIA»(=BCN+TGN) = "BARCELONA i TARRAGONA" ... TENEN...=1.000= ANYS =MÉS= de HISTÒRIA que...CATALUÑA !!! ... «TABARNIA»(=BCN+TGN) = Next Community of SPAIN !!! ... ... ... ======================
10 de juliol de 2017, 19.34 h

#36 ...Históricamente, la CataluÑa actual NO-NO "existió" como "entidad" hasta la UNIFICACIÓN de sus 8 condados por el emperador Carlos I en =1521= .
Según el ordenamiento político internacional y su jurisprudencia, los condados catalanes fueron territorio FRANCÉS, FEUDATARIO de los Reyes FRANCOS y así fue hasta hasta el 16 de julio de 1258, fecha del "Tratado de CORBEIL". En el mapa de la "Biblioteca Nacional de Paris(1235)" se puede observar que "CATALUÑA" NI-NI "existía" : lo... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#36
«TABARNIA» = "BARCELONA & TARRAGONA" ... are =NOT= ... CATALONIA !!! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... fletxa ... ... ... «TABARNIA»(=BCN+TGN) = "BARCELONA i TARRAGONA" ... TENEN...=1.000= ANYS =MÉS= de HISTÒRIA que...CATALUÑA !!! ... «TABARNIA»(=BCN+TGN) = Next Community of SPAIN !!! ... ... ... ======================
10 de juliol de 2017, 19.18 h

#34 ...CATALUÑA NO-NO "existió" como "entidad-UNIFICADA" hasta =1521= cuando Carlos I nombró Virrey de CATALUÑA al Arzobispo de Tarragona, Don Pedro FOLCH de Cardona. Durante los siglos XII, XIII, y XIV en la ACTUAL CATALUÑA SÓLO "existía" la "Marca HISPÁNICA", que eran unos MARQUESADOS-ARAGONESES y CONDADOS-FEUDATARIOS de los Reyes FRANCOS hasta el "Tratado de CORBEIL" en 1258 cuando pasan a FEUDATARIOS del Rey de ARAGÓN . Hasta =1521= la actual Cataluña NO-NO "existe" documentada.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#35
10 de juliol de 2017, 19.16 h

Esta tiparraca ya nos engañó en la PAH y ahora nos vuelve a engañar con el referendum, esta solo quiere vivir de la politica los proximos 25 años.
La conocí en la PAH, al principio me engaño pues tiene una lengua de serpiente, pero con los años me dí cuenta que Colau era una trepa sin escrupulos.
Si sois de izquierdas votar a ERC, CUP o Podem.cat, nunca a la ICV de Colau.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#34
«TABARNIA» = "BARCELONA & TARRAGONA" ... are =NOT= ... CATALONIA !!! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... fletxa ... ... ... «TABARNIA»(=BCN+TGN) = "BARCELONA i TARRAGONA" ... TENEN...=1.000= ANYS =MÉS= de HISTÒRIA que...CATALUÑA !!! ... «TABARNIA»(=BCN+TGN) = Next Community of SPAIN !!! ... ... ... ======================
10 de juliol de 2017, 18.38 h

#29 ...CATALUÑA "NACE" en 1.521 !!!
La verdadera historia de "Los CONDADOS de la Marca HISPÁNICA" :
Hasta =1521= NO-NO se "unieron" Los CONDADOS de la Marca HISPÁNICA...
Los PSEUDOhistoriadores sepaRATAS y PAN-catalanistas se cuidan muy mucho
en ESCONDER que los 8 CONDADOS de la Marca HISPÁNICA(="FUTURA-cataluÑa")
NO-NO se "UNIERON" hasta =1521= !!!
bajo el Reinado de CARLOS I ...