El digital dels que votaran #SíSí. N. 3872. Diumenge, 17 de desembre de 2017 10:47 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Gemma Galdón gira l'esquena als comuns: "l'argument de les garanties és un tret al peu"

Sorprenent tuit de la tertuliana sempre propera als de Colau

Comentaris 7  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 6 vots )
carregant Carregant

Gerard Sesé @gerardsese - Una llarg i profund debat es produïa avui a Twitter entre dos perfils d'usuaris d'esquerres però que defensaven posicions diferents sobre el referèndum del pròxim 1 d'octubre. La qüestió es basava en si és legítim desobeir per exercir el dret a vot i la fiabilitat del referèndum. Aquí hi intervenia Marc Bartomeu, actual secretari general de Podemos a la ciutat de Barcelona i que va treballar a Unió Democràtica, afirmant el següent:
gemma galdon
© ACN

Comparteix
   


Etiquetes
"És que això no anava de desobeir, sinó de fer un referèndum efectiu, vinculant, vaja que servis per alguna cosa. I per això calen garanties". Així s'expressava el fill del president executiu de l'Euroleague Basketball. D'aquesta manera, el discurs dels comuns torna a escudar-se en "les garanties" per a boicotejar la votació.
 
Però de cop, de manera inesperada, ha interromput la conversa Gemma Galdón, que fou dirigent de Podemos a Catalunya, i ha dilapidat el discurs dels del partit lila a Espanya i el dels comuns a Catalunya (no del de Podemos a Catalunya de la mà de Dante Fachín, que sí que dóna suport al referèndum) i ha etzibat: "L'argument de les garanties és un tret al peu en tota regla. Davant manca arguments polítics, èmfasi en procediment. Absurd i contraproduent".
 
Doble punyalada, doncs, de Galdón als seus, per una banda accepta que l'argument de les garanties no és vàlid perquè destrossa moltes de les accions passades del món d'on prové Colau i companyia i, d'altra banda, accepta que el seu ex partit no té arguments reals per carregar-se el referèndum.

 




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#7
APAÑAMELAPELA fletxa II*II Republica Catalana
11 de juliol de 2017, 13.59 h





No us fieu de la Galdon, es mes Podemita que l'Iglesias.
Tot el que ha dit es una maniobra de distraccio.
Es unionista, pero el pitjor es que odia als Independentistes,
no ens pot veure ni en pintura.



Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
11 de juliol de 2017, 11.35 h

ELS COMUNS,, I PODEMOS,, HAN D'ENDREÇAR LES IDEES, SEMBLA QUE ESTAN EN PLENA FALLIDA COGNITIVA,, NO HI HA RES MILLOR QUE LLUITAR PER LA REPÚBLICA CATALANA PER VÈNCER ELS PODERS FÀCTICS ESPANYOLS, NI SER CONDESCENDENT ES POT SER, AMB EL REINO D'ESPANYA FET A FOC I A DEGOLLA, DAVANT UNA CATALUNYA DINS LA CONFEDERACIÓ AMB EL POBLE EN PARITAT LEGAL AMB EL REI, INIMAGINABLE EN L'ESPANYA FILLA DE LOS "CASTELLANOS DEL TERCIO", ESTAN CONTINUANT LA DESLLEIALTAT QUE PORTEN D'ANYS AMB LES CLASSES TRE... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
Fd'A. fletxa Calders
11 de juliol de 2017, 11.08 h

De la mateixa manera que el "silenci administratiu" quan venç el temps de resposta d'una instància dóna via lliure a qualsevol reivindicació, així mateix el silenci espanyol, del Sr. Rajoy, sobre el referèndum li dóna via lliure, és a dir tota la legalitat (Encara que la legalitat és només una formalitat no imprescindible).


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
ESPAÑA, MES DE......900 IMPUTATS....!! –-QUI DONA MES....?.––.............––QUI VOL RESTÀ A UN PAIS TAN PODRIT...!! .....? –––––- CATALUNYA 19% DEL PIB....!! fletxa ––––––NO ENS HEM DE PERDRE EL 18/7 A Tv3. al "sense ficciò" sobre la corrupció española. –––LES CLAVEGUERES españoles.
11 de juliol de 2017, 10.21 h

.


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
ESPAÑA, MES DE......900 IMPUTATS....!! –-QUI DONA MES....?.––.............––QUI VOL RESTÀ A UN PAIS TAN PODRIT...!! .....? –––––- CATALUNYA 19% DEL PIB....!! fletxa ––––––NO ENS HEM DE PERDRE EL 18/7 A Tv3. al "sense ficciò" sobre la corrupció española. –––LES CLAVEGUERES españoles.
11 de juliol de 2017, 10.15 h

#2

No se sap mai a quin cantó esta ...


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
ESPAÑA, MES DE......900 IMPUTATS....!! –-QUI DONA MES....?.––.............––QUI VOL RESTÀ A UN PAIS TAN PODRIT...!! .....? –––––- CATALUNYA 19% DEL PIB....!! fletxa ––––––NO ENS HEM DE PERDRE EL 18/7 A Tv3. al "sense ficciò" sobre la corrupció española. –––LES CLAVEGUERES españoles.
11 de juliol de 2017, 10.12 h

#1

No t'ho aconsellaria. Primer et dirà que sì, desprès serà que NO......i et farà tornar boig.


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
11 de juliol de 2017, 08.59 h


Molt bé, Gemma, guapassa !! Ara ja només et falta fer propaganda pel SI i m'enamoraré bojament de tu.