El digital dels que votaran #SíSí. N. 3850. Dissabte, 25 de novembre de 2017 08:31 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

El Regne Unit corregeix Felip VI: "La sobirania de Gibraltar no es discuteix"

Malgrat la bona relació entre els dos països, l'Executiu britànic ressalta en un comunicat que les postures dels dos països no coincideixen en aquest punt

Comentaris 10  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 4 vots )
carregant Carregant

Tot i gaudir d'una "relació sòlida", des del Regne Unit assenyalen en un comunicat que no coincideixen amb Espanya pel que fa a Gibraltar. "Gibraltar és un assumpte en el qual no coincidim, la nostra posició és clara, la sobirania de Gibraltar no està en discussió".
El Rei Felip IV i la Reina Isabel II durant la seva visita al Regne Unit
El Rei Felip IV i la Reina Isabel II durant la seva visita al Regne Unit
© Twitter @CasaReal

Comparteix
   


Etiquetes
El Regne Unit ha recordat aquest dijous que la sobirania de Gibraltar no està en discussió i que els gibraltarenys han expressat reiteradament que "desitgen seguir sota sobirania britànica".
 
L'Executiu britànic s'ha expressat així, a través d'un comunicat, després del discurs del Rei Felip VI al Parlament britànic on apostava pel diàleg entre governs per trobar una solució acceptable per ambdues parts, en el marc de la seva vista de tres dies al país.
 
Tot i gaudir d'una "relació sòlida" el comunicat assegura que amb Gibraltar hi ha discrepàncies: "Gibraltar és un assumpte en el qual no coincidim, la nostra posició és clara, la sobirania de Gibraltar no està en discussió. La seva gent ha expressat repetidament el seu desig de romandre sota sobirania britànica i ho respectarem".

'Brexit'
 
"En la nostra sortida de la UE estem compromesos a treballar amb els nostres socis per garantir un acord que funcioni pel Regne Unit i la UE i els seus membres, incloent-hi Espanya. Aquest acord també ha de servir per a Gibraltar", conclou.




COMENTARIS fletxa taronja

item
#10
Synera fletxa Barcelona
13 de juliol de 2017, 19.40 h

#9

NO, NO HO VOLEN NI ELS SEUS HABITANTS NI ELS BRITÀNICS.

TAMPOC ELS CATALANS QUE VAM AJUDAR A CONQUERIR-LO


Valora aquest comentari:   votar positiu 19   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
Synera fletxa Barcelona
13 de juliol de 2017, 19.37 h

GIBRALTAR NO VOL SER ESPANYA NI HO SARÀ MAI? ENTESOS?

CAT TAMPOC


Valora aquest comentari:   votar positiu 21   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
tu flipes fletxa per un tub
13 de juliol de 2017, 19.28 h

#7 borratxo idiota imbecil


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS aka como SUPERCAT de Figueras-Gerona: Tus palabras resuenen en mis oídos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
13 de juliol de 2017, 18.36 h

ES QUE ES PARA REIRSE DE LOS NAZIS

PARECE QUE LA DIVISION ACORAZADA BRUNETE HAYA ENTRADO POR LA FUERZA EN EL TNC CUANDO LA REALIDAD HAN SIDO DOS, SI, UNA PAREJA, DE GUARDIAS CIVILES QUE HAN LLEVADO UN REQUERIMIENTO DE UN JUZGADO DE PRIMERA INSTANCIA PARA QUE EN 5 DIAS PRESENTEN UNA DOCUMENTACION SOLICITADA


JUA JUA JUA JUA JUA JUA JUA JUA


HAY MAS DE UN CONSELLER DEL PUIGTONTON QUE ESTA TEMBLANDO REZANDO PARA QUE NO LO ECHEN


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 15
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
APAÑAMELAPELA fletxa II*II Republica Catalana
13 de juliol de 2017, 17.45 h




Els del Partit Podrit envien al "bufon del reino" a Anglaterra a fer el somines i el
ridicul amb Gibraltar.
Isabel reina d'Anglaterra:"Gibraltar es el preu d'una traicio als catalans" i continuara
sent britanic, mentre ho vulguin els seus habitants.



VISCA GIBRALTAR LLIURE DE
PARASITS ESPANYOLS



.


Valora aquest comentari:   votar positiu 18   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
13 de juliol de 2017, 17.05 h

Que pesats que són els espanyols!!!!! que deixin de tocar tant els collons i es dediquin a fotre ordre a casa seva que és una puta merda


Valora aquest comentari:   votar positiu 20   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
Vicenç Ramoneda i Ullar fletxa Sentmenat - República de Catalunya
13 de juliol de 2017, 17.03 h

Eooo! Felipe VI! Quan aniràs a l'Assemblea da República Portuguesa a dialogar sobre Olivença, Tâliga, Sao Jorge de Alôr Sao Bento, Sao Domingos de Gusmao, totes elles rapinyades a Portugal pel General Godoy amb ajuda dels francesos en 1808 i mai tornades a Portugal tot i que Espanya signà la devolució en els Congressos de Paris i Viena de 1815 un cop acabada les guerres napoleòniques?

Eooo! Toc! Toc!


Valora aquest comentari:   votar positiu 20   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
anònim fletxa Vilassar
13 de juliol de 2017, 16.39 h

PLIS, PLAS !!!!, ben sonores, i a les dues galtes.

Que potser les volien per duplicat ???? ......, doncs a la propera ho podrien ser !!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 28   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
13 de juliol de 2017, 16.22 h

ENSEMS D'ADVERTIR-LO DEL TRACTAT D'UTRECHT DE 1713, ON ELS HI VAN REGALAR GIBRALTAR A PERPETUÏTAT A CANVI D'ABANDONAR EL TRACTAT DE GÈNOVA DE 1705, ON S'HAVIEN COMPROMÈS AMB CATALUNYA A LA DEFENSA DE LA GUERRA DE FELIPE V, CONTRA LA CONFEDERACIÓ PER COMPLETAR L'IMPERI, LI DIC A FELIPE VI, QUE DEMANI ELS COMPTES DE RENDIBILITAT DEL COMERÇ D'ESCLAUS DEL MATEIX TRACTE IGNOMINIÓS QUE TAMBÉ EL HI VAN CEDIR A LA REINA ANGLESA. LA INIQUITAT MORAL DE L'INDIVIDU VA ENCADELLAT, AMB TOT EL TERROR... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 26   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
13 de juliol de 2017, 15.18 h

Fa mal quan es vol dialogar i l'altra part no vol, oi?