El digital dels que votaran #SíSí. N. 3787. Dissabte, 23 de setembre de 2017 11:12 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

'Comissions fantasma' al Parlament andalús

Dietes durant el mes d'agost, comissions sense activitat i pujades de salari són algunes de les trampes d'alguns diputats del PSOE i PP a Andalusia

Comentaris 24  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 5 vots )
carregant Carregant

Dos minuts i 28 segons és el total que acumula una de les comissions del Parlament andalús en reunions. Dietes quan els diputats estan de vacances, pujades de salaris i plusos de fins a 500 euros... què hi passa a Andalusia?
La presidenta del Parlament andalús, Susana Díaz
La presidenta del Parlament andalús, Susana Díaz
© Twitter @susanadiaz

Comparteix
   


Etiquetes
Dietes en ple mes d'agost, pujades de salaris i plusos que es cobren per participar en comissions parlamentàries "fantasma" que no tenen activitat.

Una investigació de El Confidencial ha descobert que diputats del PSOE i del PP amb càrrecs a les comissions de Desenvolupament Estatutari i Finançament dels Partits Polítics sobren uns plusos exactament igual que la resta de companys amb les mateixes responsabilitats. La diferència però és que l'activitat en aquestes comissions és nul·la. Ni es reuneixen, ni treballen, ni impulsen res. Res.

Plusos per reunions inexistents
 
Aquesta però no és l'única anomalia del Parlament andalús. Les dietes es cobren independentment de si hi ha o no activitat. La comissió de Desenvolupament Estatutari, pensada com el seu nom indica per al desenvolupament de l'Estatut d'Autonomia, només es va reunir en el moment de la seva creació: el dia 2 de juliol de 2015. I la durada va ser de quatre minuts i 28 segons.
 
El digital també denuncia que la comissió de Seguiment i Control del Finançament dels Partits polítics només s'ha reunit dues vegades en aquesta legislatura. Una per a constituir-se i l'altra per anomenar un nou membre. Les dues reunions juntes sumen, només, cinc minuts.
 
Les dues comissions reparteixen plusos de fins a 495,99 euros mensuals per als presidents i portaveus, 336,80 euros per als vicepresidents i 177,61 euros per als secretaris.




COMENTARIS fletxa taronja

item
#24
La Rosa de Reus fletxa Tarragona
19 de juliol de 2017, 23.47 h

#14 Con esta actitud y vocabulario no creo que vayas a convencer a mucha gente, a menos aquellos de tu 'clase'. A leer comentarios como el tuyo me doy mejor cuenta de que la conciencia de democracia y libertad no ha llegado a todas partes en este pais.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#23
La Rosa de Reus fletxa Tarragona
19 de juliol de 2017, 23.41 h

#21 Mira, los catalanes decidimos si queremos o no ser Españoles. A esto se le llama democracia y derecho a decidir.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#22
sandokan fletxa orzowei
14 de juliol de 2017, 20.17 h

#21 borratxo idiota imbecil drogat inutil desgraciat


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#21
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS aka como SUPERCAT de Figueras-Gerona: Tus palabras resuenen en mis oídos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
14 de juliol de 2017, 13.18 h

El PDECat demana per carta una aportació extraordinària de 60 euros als associats
"És per garantir que el nostre projecte té futur", asseguren Pascal i Bonvehí en una carta adreçada a la militància on es recull la decisió del consell nacional de dissabte passat

Els dirigents de la formació aprofiten per informar que canviaran de seu per trobar un local més "dimensionat i adaptat als nous temps"
http://www.naciodigital.cat/noticia/134807/pdecat/demana/carta/aportacio/extraordinaria/... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 11
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#20
14 de juliol de 2017, 08.54 h

-dietes a l'agost. No "durant el mes d'agost"


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
ESPAÑA, MES DE......900 IMPUTATS....!! –-QUI DONA MES....?.––.............––QUI VOL RESTÀ A UN PAIS TAN PODRIT...!! .....? –––––- CATALUNYA 19% DEL PIB....!! fletxa ––––––NO ENS HEM DE PERDRE EL 18/7 A Tv3. al "sense ficciò" sobre la corrupció española. –––LES CLAVEGUERES españoles.
13 de juliol de 2017, 21.06 h

#17

!! ATENCIÓ...TROLL FEIXISTA ESPANTAT.......!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 16   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
tu flipes fletxa per un tub
13 de juliol de 2017, 19.57 h

#17 borratxo drogat


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
≋«·sepaRATA de ALCANTARILLA y de CLOACAS !!!·»≋ ... ... ... fletxa ... ... ... El "PRUSÉS"(=COP-de-Estat !!!)...GRINYOLA més que una GRAMOLA !!! ... ... ... (= T'ho dic en "CATALANO-ANDALÚ" : OHú !!! ... ... ... QUiN TiP-de-RiURE !!! ) ... ... ... ¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬
13 de juliol de 2017, 19.36 h

#15 ...Des de fa molt de temps ...

vinc avisant i ADVERTINT

(= A "manera" de les "Profecies de Nostra-Dāmūs / Nôtre-Dame")

que els "politicUCHOs-sepaRATistes" serien SANCIONATS "econòmicament i judicialment"

pel ESTAT de DRET ...

(= SENSE Tancs, NI Exèrcit ... NOMÉS AMB La LLEI !!!)

A dia d'avui, s'estan "COMPLINT" les meves "PREVISIONS"

(= "9-N"=INHABILITACIONS, "AMBAIXADES", "ESTRUCTURES d'Estat", "euros-IL·LEGALS", ex-Jutge VIDAL, MAS, ORTEGA, RIGAU, QUICU Homs, Santi ESPOT, M... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 11
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
tu flipes fletxa per un tub
13 de juliol de 2017, 19.27 h

#15 borratxo


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
≋«·sepaRATA de ALCANTARILLA y de CLOACAS !!!·»≋ ... ... ... fletxa ... ... ... El "PRUSÉS"(=COP-de-Estat !!!)...GRINYOLA més que una GRAMOLA !!! ... ... ... (= T'ho dic en "CATALANO-ANDALÚ" : OHú !!! ... ... ... QUiN TiP-de-RiURE !!! ) ... ... ... ¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬
13 de juliol de 2017, 18.53 h

#10 ...«"se DEVORARÁN los UNOS a los OTROS"» !!!

Es lo que les está pasando a los sepaRATAS...

...con "SU" ENDEMONIADO "PRUSÉS"...


1) Lo PREDIJO La BIBLIA en...◄ Gálatas 5:14~15 ►

...«Porque... TODA-la-LEY, en una palabra, se CUMPLE !!!

...Pero... si os MORDÉIS y os DEVORÁIS UNOS a OTROS,

tened CUIDADO, no sea que os COMÁIS y os CONSUMÁIS UNOS a OTROS.»


2) Lo PREDIJO Goya en su cuadro de "Pintura-Negra"(="PRUSÉS") "SATURNO-CRONOS DEVORANDO a un HIJO" (=JxSÍ+Cup).

... Llegir més