El digital dels que votaran #SíSí. N. 3787. Dissabte, 23 de setembre de 2017 11:18 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Puigdemont esclata i denúncia les mentides de La Vanguardia

Un article de Lola García confabula sobre les tensions del Govern

Comentaris 36  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 19 vots )
carregant Carregant

El president de la Generalitat no ha pogut aguantar més el to de La Vanguardia i ho ha denunciat a Twitter. El diari porta unes quantes setmanes carregant contra el Govern i la seva gestió del procés i el referèndum de manera roí. Concretament, el diari del Grupo Godó ha encarregat a Lola García, directora adjunta del rotatiu, i a la periodista Isabel García Pagan, ha intoxicar a través d'hipòtesis, especulacions i confabulacions (cap d'elles demostrables sinó basades en rumors i conspiracions imaginàries) amb l'única intenció de desgastar el Govern i els seus consellers.
marios carol, carles puigdemont, grupo godo, la vanguardia
Carles Puigdemont i Màrius Carol
© Muntatge de directe!cat

Comparteix
   


Etiquetes
La gota que ha fet vessar el got de la paciència del president ha estat el maquiavèl·lic article de Lola García titulat "Al borde de la implosión" on la directora adjunta del diari del Grupo Godó planteja un panorama quasi de guerra civil dins del Govern entre els consellers d'Esquerra i el PDeCAT i assegura que, com bé diu el títol, que tot s'aguanta per un fil. La intenció és mostrar un panorama d'incertesa política i influenciar negativament al Govern per a generar tensió real i mala maror. 
 
Aquesta greu manera d'intoxicar que duu a terme La Vanguardia des de fa setmanes ha fet esclatar el president que, sense citar directament el mitjà, escrivia ahir un tuit, poques hores després que es publiqués l'article abjecte, on afirma que tot és fals, ja que ho defineix com a "premsa de ficció". El tuit del president, concretament, diu: "A la "premsa de referència" emergeix un nou gènere periodístic: el periodisme de ficció. La narrativa de la versemblança ho aguanta tot".




COMENTARIS fletxa taronja

item
#36
joan fletxa lleida
17 de juliol de 2017, 12.49 h

Bé, està clar, tenen por i la por esmola conscienciés, davant dels nous reptes que han de venir i qui sap, al millor ja s'estan buscant nous posicionaments, però és un repte en aquest moment tenir un posicionament clar, ja veurem qui té raó..!!
En hora bona (President), sempre al seu costat.!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#35
valeri fletxa bna
15 de juliol de 2017, 12.22 h

La Vanguardia sempre havia estat el diari dels botiguers. El feien servir per embolicar alguns productes i a les cases per fregar al terra. Ara amb la pràctica desaparicio de ñes botigues i l'aparició de les bosses ja no es compra la Vanguardia. Per alytra banda, la gent que vol l'informació de veritat ha optat per altres mitjans mes seriosos. La Vanguardia ha quedat per fregar al terra de poques cases. D'aquí el mal estar de la Vanguardia, que nno venen exemplars. Ha passar d'esser un de... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#34
EL CATALÀ EMPRENYAT fletxa VOTAR NO GRACIAS ..VISCA LA ABSTENCIÓ EN LES ELECCIONS TAMBE EN EL REFERÈNDUM SI EL POGUESIN FER JA JA JA ..DONAR SANG NO GRACIAS .. ES DE TONTOS DONAR SANG CUAN A TU ,TU . TREUEN TOT .
14 de juliol de 2017, 20.32 h

33 ) DIUS NI REGALATS ,, Aixo u dius per què ja deus saber ELS REGALAN ...LA VANGUARDIA

La Regalan en Estacions de TREN Per DESGRACIA A CARDEDEU Nomes donen LA ESCRITA EN CASTELLÀ..


EL PERIODICO DE CATALUNYA El Regalan empreses de autucars el Urbano de Cardedeu en dona


RARO Sempre queda el Castellà ES Con si algu tires el Periodico de Catalunya en Català a la basura ,,

EL Conductor ques castellà i anti--català je je NI REGALAT VUI ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#33
anònim fletxa Vilassar
14 de juliol de 2017, 17.34 h

La Vanguardia i El Periódico, NI REGALATS.......
Les mitges veritats, les manipulacions i les mentides no són benvingudes per la gent honesta i cabal.

MARXEM !!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 28   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#32
anònim fletxa Vilassar
14 de juliol de 2017, 17.34 h

La Vanguardia i El Periódico, NI REGALATS.......
Les mitges veritats, les manipulacions i les mentides no són benvingudes per la gent honesta i cabal.

MARXEM !!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 19   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#31
14 de juliol de 2017, 14.18 h

#12

NO COLA.....NO COLA LO TEU..........

VOTAR SEMPRE........A CATALUNYA SOM UNA DEMOCRACIA.......!!!!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 21   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#30
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || | fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
14 de juliol de 2017, 12.45 h




#28



M'entusiasma llegir els mil i un testimonis de la PROVERBIAL IGNORÀNCIA CASPOSA PPANCASTELLANISTA amb els que tu ens obsequies tan sovint, PPobra PPalurda franquista Albertu Caguetesneses.



Qui t'ha dit, PPobregta, que el President no "auna esfuersus" en el seu govern??



HUAH HUAH HUAH HUAH , COM SE US VEU EL P,LUMERU, PPOBRETS FEIXISTES ESPPANYUELISTES !!



CONFONEU ELS VOSTRES DESITJOS AMB LA REALITAT, I DELS VOSTRES FANTASIOSOS SOMNIS EN FEU TEORIES GROTESCAMENT ABSURDES que... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 15   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#29
Lluís fletxa Barcelona
14 de juliol de 2017, 12.41 h

Ja fa molts anys vaig participar activament en la campanya contra La Vanguardia, dirigida llavors per Galinsoga. Em sabria greu tornar a repetir la campanya , que per cert, va ser un èxit clamorós.


Valora aquest comentari:   votar positiu 27   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#28
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS aka como SUPERCAT de Figueras-Gerona: Tus palabras resuenen en mis oídos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
14 de juliol de 2017, 12.23 h

SI EL PUIGTONTON NO CONSIGUE NI AUNAR ESFUERZOS EN SU PROPIO GOBIERNO COMO PRETENDE AUNAR ESFUERZOS DE LOS CATALANES


HOY, MAS QUE NUNCA, EL PETCAT SABE (sondeos dixit) TRAS ESTA PURGA QUE EN LAS PROXIMAS ELECCIONES SUS RESULTADOS SERAN PEORES QUE EL PROPIO PPC Y AHI PERDERAN LA TETA MUCHOS DE ELLOS EN DIPUTACIONES, CONSEJOS COMARCALES,ETC ETC.

AHORA ESTAN EMPEZANDO A VISLUMBRAR LAS CONSECUENCIAS DE LOS DELIRIOS DEL MAD MASS Y DEL PUIGTONTON.TOO LATE.


SE COMERAN LOS UNOS A LOS OTROS DIJO UN... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 32
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#27
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || | fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
14 de juliol de 2017, 12.05 h




#24


Perdona, company, sé o al menys així ho crec, que no és la teva intenció ofendre cap independentista, i que es tracta d'una expressió simplement desafortunada, . . .



. . . però això de que "ara comença la lluita pels nostres drets . . ." podria saber molt greu a molts lluitadors que fa MOLTES DÈCADES que estem immersos en aquesta lluita.



Ni comença ara el combat per l'alliberament, ni Puigdemont n'és el principal protagosnista.



El protagonista del procés d'all... Llegir més