El digital dels que votaran #SíSí. N. 3787. Dissabte, 23 de setembre de 2017 11:14 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Rabell converteix l'última ofensiva policial contra el referèndum en un acudit dolent

Se'n fot del registre de la Guardia Civil al TNC amb una broma del tot fora de lloc

Comentaris 22  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 6 vots )
carregant Carregant


Gerard Sesé @gerardsese - Algú de Catalunya Sí Que Es Pot hauria de contractar a Lluís Rabell un responsable de xarxes, ja que la deriva esperpèntica a Twitter del polític comú està arribant a límits inhòspits. Cada tuit de Rabell és més esfereïdor i aterridor que l'anterior. Aquest cop ha fet broma de l'atac policial a la llibertat política i d'expressió sobiranista després que la Guardia Civil hagi registrat el TNC per l'acte de presentació del referèndum.
© ACN

Comparteix
   


Etiquetes

No hi ha res pitjor que algú es cregui graciós quan en realitat no ho és. És el cas de Lluís Rabell que ha volgut intentar ser guionista del Polònia per uns minuts sense èxit. El comú s'ha atrevit a fer un acudit, molt dolent, sobre el registre de la Guardia Civil al TNC per l'acte de Junts pel Sí per a presentar el referèndum la setmana passada. La broma, immediatament, ha estat interpretada a les xarxes com un insult de mal gust i una poca-soltada sense cap mena de sentit i totalment gratuïta. El polític de CSQP ha dit: "La Guàrdia Civil al Teatre Nacional? No hauran portat gossos ensinistrats per detectar metacrilat, oi?" i s'ha quedat tan tranquil.





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#22
joddi fletxa Barcelona
14 de juliol de 2017, 18.25 h

Ja diuen que els pitjors enemics de Catalunya no estan en el govern espanyol, sinó a dins de casa nostre entre nosaltres. No sé com ajuden al nostre país tots aquests individus com en Ravell, Coscu, Domènech Iceta i altres, amb les seves postures i comentaris sobre la Generalitat. Un filòsof va dir amb molt raó que la roba bruta es renta a casa i per nosaltres. Això sí, és deuen sentir que son molt importants quan veuen que surten en les noticies dels diaris. Quina pena de personatg... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#21
14 de juliol de 2017, 10.58 h

#14 Així tots els que el varen votar repapieixen?, no conec cap vell que el votes i si joves progres, progres, progres i molt, molt molt d'esquerres.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#20
14 de juliol de 2017, 10.55 h

#19 Els que han votat aquest home, i el que representa, son aquests que només saben dir que son d'esquerres, sobretot d'esquerres, però no fan ni brot, i no es mullen per a res, només son fantasmes amb paraules i tòpics. Amb aquestes persones no es pot construir un país nou. Diuen exactament el que deien els progres dels anys 80. Tot es repeteix, no tirem endavant.


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
davids fletxa sta. susanna
14 de juliol de 2017, 07.38 h

aquest són els cabrons que sempre deien que corrien davant la policía,oi?com canvien els temps, ara corren al costat i aplaudint-los


Valora aquest comentari:   votar positiu 13   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
Alex fletxa Cervelló
14 de juliol de 2017, 01.36 h

Amb aquesta manca de sentit de l'humor no sé quin pais volem fer...


Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
Oriol Mas fletxa Cervelló
14 de juliol de 2017, 01.33 h

#13 Ei, s'ha de reconèixer que és bona...


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || | fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
13 de juliol de 2017, 23.52 h





HUAH HUAH HUAH . . . Entre la Marcela #6 la Micaela #1 #3 #7 #8 #10 (que per cert parla de donar pel cul, quan tots sabem que ella PAGA per a que el sodomitzin), i la PPalurda franquista Alberto Caguetesneses . . .



. . . TRE IGUALE PARA HOOOOOOOYYYYYY !!



HUAH HUAH HUAH HUAH . . . VAN DE CUL .,PPBRETS, I QUANT MÉS PRETENEN FER, MÉS S'EMMERDEN !!




HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH !! !! !! !!





Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
13 de juliol de 2017, 22.57 h

Franco, els matexos a qui avui fas la gara-gara quan et trinquin et passaran pel garrot vil.


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
Dr. Benway fletxa República Catalana ||*||
13 de juliol de 2017, 22.55 h

No sigueu durs amb el follaburros aquest; només és un vell que repapieja.Deu avorrir-se sense obres que anar a veure i sense qui jugar a la petanca...


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
13 de juliol de 2017, 21.43 h

Dons a mi és la vegada que m'ha agradat més.