El digital dels que votaran #SíSí. N. 3848. Dijous, 23 de novembre de 2017 21:03 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Referèndum sobre la independència doble fletxa

Puigdemont reforça el compromís del Govern amb el referèndum

El president de la Generalitat preveu canvis i el cessament de diversos consellers

Comentaris 13  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 5 vots )
carregant Carregant

Neus Munté, actual consellera de Presidència i portaveu del Govern, serà substituïda per Jordi Turull, president de JxSí al Parlament i l'extinent d'alcalde de Barcelona Joaquim Forn, ocuparà el lloc del fins ara conseller d'Interior, Jordi Jané
El president de la Generalitat, Carles Puigdemont, al costat del conseller de Territori i Sostenibilitat, Josep Rull, als passadissos del Parlament
El president de la Generalitat, Carles Puigdemont, al costat del conseller de Territori i Sostenibilitat, Josep Rull, als passadissos del Parlament

Comparteix
   


Etiquetes
Més canvis. El president de la Generalitat, Carles Puigdemont, prepara una remodelació del Govern que afectarà consellers del PDeCAT.
 
Se'n va la consellera de la Presidència i portaveu del govern, Neus Munté, que serà substituïda per l'actual president de JxSí al Parlament, Jordi Turull. També abandona l'Executiu el conseller d'Interior, Jordi Jané i la d'Ensenyament, Meritxell Ruiz. L'extinent d'alcalde de Barcelona i actual regidor de l'ajuntament Joaquim Forn, substituirà Jané. Encara es desconeix qui serà el substitut de Ruiz.
 
Marta Pascal, l'actual coordinadora del partit, podria assumir el càrrec de presidenta de JxSí, fins ara ocupat per Turull.
 
Puigdemont compareixerà a les 11 del matí al Palau de la Generalitat per anunciar els nous canvis de govern que afectaran tres conselleries, totes del PDeCAT.

Els nous consellers prendran possessió del càrrec a les 5 de la tarda.
 




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#13
14 de juliol de 2017, 16.52 h

ENDAVANT AMB EL COMPROMÍS AMB EL POBLE CAP A LA DEMOCRÀCIA, PER VÈNCER MÉS DE TRES SEGLES DE COLONITZACIÓ SIMULADA PEL REINO D'ESPANYA,. DONEM TOTA LA CONFIANÇA AL PRESIDENT PUIGDEMONT I TOT EL GOVERN, FERMESA, CORATGE ESTRENU PER LLEVAR-NOS LES URPES EXTRACTIVES DEL TREBALL DE LA CULTURA etc I FORMAR LA REPÚBLICA DENSORA EN PRIMER ORDRE, DEL BENESTAR DE LES CLASSES TREBALLADORES.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
sandokan fletxa orzowei
14 de juliol de 2017, 15.28 h

#11 idiota


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS aka como SUPERCAT de Figueras-Gerona: Tus palabras resuenen en mis oídos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
14 de juliol de 2017, 14.00 h

El PDECat demana per carta una aportació extraordinària de 60 euros als associats
"És per garantir que el nostre projecte té futur", asseguren Pascal i Bonvehí en una carta adreçada a la militància on es recull la decisió del consell nacional de dissabte passat

Els dirigents de la formació aprofiten per informar que canviaran de seu per trobar un local més "dimensionat i adaptat als nous temps"
http://www.naciodigital.cat/noticia/134807/pdecat/demana/carta/aportacio/extraordinaria/... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
FEIXISTES D'españa............... QUE NEGRE HO VEIEU........ ACOLLONI-MENT ES EL QUE TENIU....... fletxa Dimarts 18/7, "les clavegueres del estat" per TV3................
14 de juliol de 2017, 13.49 h

#5
#7
#9

Aragoneses: !! ATENCIÓ.. TROLL ESPANTAT...!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS aka como SUPERCAT de Figueras-Gerona: Tus palabras resuenen en mis oídos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
14 de juliol de 2017, 13.15 h

El PDECat demana per carta una aportació extraordinària de 60 euros als associats
"És per garantir que el nostre projecte té futur", asseguren Pascal i Bonvehí en una carta adreçada a la militància on es recull la decisió del consell nacional de dissabte passat

Els dirigents de la formació aprofiten per informar que canviaran de seu per trobar un local més "dimensionat i adaptat als nous temps"
http://www.naciodigital.cat/noticia/134807/pdecat/demana/carta/aportacio/extraordinaria/... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || | fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
14 de juliol de 2017, 12.44 h





#7



M'entusiasma llegir els mil i un testimonis de la PROVERBIAL IGNORÀNCIA CASPOSA PPANCASTELLANISTA amb els que tu ens obsequies tan sovint, PPobra PPalurda franquista Albertu Caguetesneses.



Qui t'ha dit, PPobregta, que el President no "auna esfuersus" en el seu govern??



HUAH HUAH HUAH HUAH , COM SE US VEU EL P,LUMERU, PPOBRETS FEIXISTES ESPPANYUELISTES !!



CONFONEU ELS VOSTRES DESITJOS AMB LA REALITAT, I DELS VOSTRES FANTASIOSOS SOMNIS EN FEU TEORIES GROTESCAMENT ABSURDES que... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS aka como SUPERCAT de Figueras-Gerona: Tus palabras resuenen en mis oídos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
14 de juliol de 2017, 12.41 h

SI EL PUIGTONTON NO CONSIGUE NI AUNAR ESFUERZOS EN SU PROPIO GOBIERNO COMO PRETENDE AUNAR ESFUERZOS DE LOS CATALANES


HOY, MAS QUE NUNCA, EL PETCAT SABE (sondeos dixit) TRAS ESTA PURGA QUE EN LAS PROXIMAS ELECCIONES SUS RESULTADOS SERAN PEORES QUE EL PROPIO PPC Y AHI PERDERAN LA TETA MUCHOS DE ELLOS EN DIPUTACIONES, CONSEJOS COMARCALES,ETC ETC.

AHORA ESTAN EMPEZANDO A VISLUMBRAR LAS CONSECUENCIAS DE LOS DELIRIOS DEL MAD MASS Y DEL PUIGTONTON.TOO LATE.


SE COMERAN LOS UNOS A LOS OTROS DIJO UN... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || | fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
14 de juliol de 2017, 11.55 h




#5



No ens vinguis amb romanços, PPalurdiyyia PPaPPanates franquista, analfabeta i "queridament" amariconadeta Alberto Caguetesneses.



No ens vinguis amb historietes . Tu, en realitat "LO QUE ESTAS DESEANDU" és ficar-te al llit amb el teu gos, malgrat saber que després et pensaras que t'ha prenyat i començaras ALTRA COP amb les teves típiques PENES I FÀSTICS .




Au, au, Cagarreta, que et penses que aquestes altures encara pots enganyar ningú, caPPulla ?? !! !!



AU, PPALU... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS aka como SUPERCAT de Figueras-Gerona: Tus palabras resuenen en mis oídos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
14 de juliol de 2017, 11.46 h

ESTOY DESEANDO VER COMO EL ASALTAPISCINAS TERGIVERSA LA CRISIS DE GOBIERNO EL PUIGTONTON Y LO PRESENTA COMO UN A COSA FAVORABLE.


PERO TODO EL MUNDO, INCLUSO EL ABUELETE DE FIGUERAS VE LA REALIDAD.

LAS RATAS HUYEN DEL BUQUE QUE HACE AGUAS Y SE COMERAN LOS UNOS A LOS OTROS


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
14 de juliol de 2017, 11.11 h

#3 el madrileno dices?