El digital dels que votaran #SíSí. N. 3850. Dissabte, 25 de novembre de 2017 08:29 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Govern de concentració per fer front als cops de l'Estat contra al referèndum

Puigdemont anuncia l'últim canvi de l'executiu per a la recta final del procés

Comentaris 22  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 5 vots )
carregant Carregant

Queden 79 dies perquè els col·legis electorals obrin les seves portes i les urnes recullin els vots del referèndum d'independència, més de dos mesos perquè el Govern actuï amb cohesió perquè els cops que rebi de l'Estat no afectin el rumb i les garanties de l'1-O.
El president de la Generalitat, Carles Puigdemont
El president de la Generalitat, Carles Puigdemont
© Govern

Comparteix
   


Etiquetes
El president de la Generalitat, Carles Puigdemont, ha fet l'últim canvi estructural de l'executiu per consolidar un govern fort per erigir-se com la primera garantia de la votació de l'1-0, "és una legislatura extraordinària, el seu plantejament inicial ja va ser així, és la que els ciutadans van entendre amb el seu vot. La legislatura va començar de manera extraordinària, i acabarà de manera extraordinària, acabarà l'1 d'octubre amb un referèndum d'autodeterminació. És el compromís del Govern".
 
Puigdemont, que ha recordat que l'1-O és vinculant, ha concretat que a partir dels resultats el país començarà una "nova etapa", una de caràcter autonòmic en cas de victòria del 'No' o encetarà el camí per esdevenir un Estat independent: "per fer-ho possible el Govern ha de caminar com la primera gran garantia necessària". En aquest sentit, el president ha anunciat els canvis a les conselleries d'Interior, Ensenyament, Presidència i Secretari de presidència. Joaquim Forn substituirà Jordi Jané, Clara Ponsatí a Meritxell Ruiz i Joan Vidal a Víctor Culell. El president ha agraït la feina dels consellers sortints, destacant la seva satisfacció per haver complert les tasques amb ètica, convicció i responsabilitat, i ha anunciat que la gestió dels processos electorals passa a mans de la vicepresidència.

Junqueras assumeix l’àrea de Processos Electorals 

El vicepresident de la Generalitat i conseller d’Economia, Oriol Junqueras, assumeix des d'avui una de les arees més important per al referèndum, la de Processos Electorals que fins ara depenia del departament de Governació. Junqueras, ha volgut remarcar que el Consell Executiu funciona i seguirà funcionant “com un sol equip”, tot afegint que al Govern no es fa cap distinció entre consellers del PDeCAT i ERC.

 




COMENTARIS fletxa taronja

item
#22
sandokan fletxa orzowei
14 de juliol de 2017, 20.16 h

#21 borratxo


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#21
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS aka como SUPERCAT de Figueras-Gerona: Tus palabras resuenen en mis oídos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
14 de juliol de 2017, 19.39 h

COMO QUE EL ASALTAPISCINAS Y CONDENADO EN FIRME POR BANALIZAR EL NAZISM OS LO ESCONDE , PLACEME COMUNICAROS QUE YA NO ES SOLO EL PATRIARCA DEL CLAN PUJOLONE EL UNICO DELINCUENTE CONFESO Y CONDENADO, EL ORIOLET TAMBIEN HA CONFESADO Y SERA CONDENADO A DOS AÑOS Y MEDIO POR TRAFICO DE INFLUENCIAS Y COHECHO. SI PANTOJA FUE A LA CARCEL POR ESA MISMA PENA, NO DEBERIA SER DIFERENTE CON ESTE DELINCUENTE. AHORA SOLO FALTA SU HERMANO MAYOR Y LA MADRE SUPERIORA.


OTRO QUE AYUDA A CLAVAR EL ATAUD DE CDC.... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 5
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#20
14 de juliol de 2017, 18.32 h

#1
#2
#4
#5
#8
#9
#12
#14
#15 ........ !! ATENCIÒ......!! .......FEIXISTA ESPANTAT........!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
anònim fletxa Vilassar
14 de juliol de 2017, 17.18 h

On són aquells unionistes que deien que això era solament un "sufflé" ????.... Ostres, no us sembla que ja és un suflé de mida molt grossa ????
Unionistes seguiu així ....

CATALANS MÉS QUE MAI, ENDAVANT AMB L´1-O. TOTHOM A VOTAR SÍ !!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
anònim fletxa Vilassar
14 de juliol de 2017, 17.18 h

On són aquells unionistes que deien que això era solament un "sufflé" ????.... Ostres, no us sembla que ja és un suflé de mida molt grossa ????
Unionistes seguiu així ....

CATALANS MÉS QUE MAI, ENDAVANT AMB L´1-O. TOTHOM A VOTAR SÍ !!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
14 de juliol de 2017, 16.48 h

EL TOTALITARISME DEL REINO D'ESPANYA (CASTELLA), DE CINC SEGLES, SIMULANT "UNIDAD", QUE TRACTAVA EL PACTES AMB LA CORONA D'ARAGÓ, ENVAINT AMB L'EXÈRCIT LES QUATRE NACIONS, PER INTERESSOS ESPURIS FENT L'ABSOLUTISME CLONAL, AMB SEQÜÈNCIES , REITERADES D'UNA SOLA PINYA, CLOSCA ASOCIAL D'AVIDESA COBDICIOSA A FAVOR DEL MONARCA I ACÒLITS, N'HAN FET UNA FORMA SISTÈMICA AMB SIMULACIONS DIVERSES, I AL 2017, ENCARA HI SÓN.


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
14 de juliol de 2017, 14.16 h

#14
#9

PONTE A TRICOTAR UN JERSEY.........


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS aka como SUPERCAT de Figueras-Gerona: Tus palabras resuenen en mis oídos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
14 de juliol de 2017, 14.08 h

El PDECat demana per carta una aportació extraordinària de 60 euros als associats
"És per garantir que el nostre projecte té futur", asseguren Pascal i Bonvehí en una carta adreçada a la militància on es recull la decisió del consell nacional de dissabte passat

Els dirigents de la formació aprofiten per informar que canviaran de seu per trobar un local més "dimensionat i adaptat als nous temps"
http://www.naciodigital.cat/noticia/134807/pdecat/demana/carta/aportacio/extraordinaria/... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS aka como SUPERCAT de Figueras-Gerona: Tus palabras resuenen en mis oídos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
14 de juliol de 2017, 14.07 h

El PDECat demana per carta una aportació extraordinària de 60 euros als associats
"És per garantir que el nostre projecte té futur", asseguren Pascal i Bonvehí en una carta adreçada a la militància on es recull la decisió del consell nacional de dissabte passat

Els dirigents de la formació aprofiten per informar que canviaran de seu per trobar un local més "dimensionat i adaptat als nous temps"
http://www.naciodigital.cat/noticia/134807/pdecat/demana/carta/aportacio/extraordinaria/... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || | fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
14 de juliol de 2017, 13.01 h




#12


Desenganya't Caguetesneses, una vegada més el teu precari cervell intoxicat per la mitja copeta d'ANÍS EL MONO t'ha fet interpretar equivocadament la realitat.


El que "resuena en tus oidos como zumbido de moscas" NO SÓN les meves paraules, Caguetesneses, ÉS EL CERÚMEN QUE SE'T FA A LES ORELLES PERQUÈ NO TE LES RENTES MAI, COTXINA !! !! !! !!



Vols dir, Caguetesneses, que no és aquest brunzit de mosques el que t'ATABALA i et fa escriure els horribles i escandalosament analf... Llegir més