El digital dels que votaran #SíSí. N. 3785. Dijous, 21 de setembre de 2017 16:04 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

França tracta Catalunya com un Estat

El govern de la república convida el delegat del Govern

Comentaris 19  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 10 vots )
carregant Carregant

El 14 de juliol és un dels dies més importants de la República Francesa i se celebra com a dia nacional. Fou el dia que els revolucionaris assaltaren la Bastilla i n'alliberaaren els presos. Va ser l'inici dels canvis polítics produïts per la pressió popular, la qual seria permanent durant tota la Revolució Francesa. Actualment, França commemora els fets amb una gran desfilada al carrer i, enguany, Catalunya ha estat conidada formalment.

Comparteix
   


Etiquetes
Així ho explicava Martí Anglada el mític periodista i corresponsal de TV3 i des del setembre de 2014 delegat de la Generalitat de Catalunya a França i Suïssa. Un altre gol a la diplomàcia espanyola, ja que és la primera que França convida formalment el Govern català, tractant-lo amb normalitat i com un estat més. El mateix delegat ho explicava al seu Twitter i n'adjuntava una fotografia que demostra que es troba en un lloc privilegiat de la llotja per a observar la desfilada nacional.




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#19
17 de juliol de 2017, 12.49 h

#9 El camerunés que es tira


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
17 de juliol de 2017, 12.48 h

#6 I que? que pretens dir amb això? i segon l'article està parlant del tracte entre le govern francés amb el català no de casos de corrupció.

Que se sent al veure que mai tens raó i que et deixem en ridícul?


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || | fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
16 de juliol de 2017, 09.31 h




#6 #14


OOOOoooooOOOOOoooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiixxxxxxx . . . PPalurdeta, cada dia et veig més amariconadeta, reina.



Mira, suma el "nazi-onanista", el "zapustarrastroso", el "asaltapiscinas" el "clan Pujolone", . . . què et penses que en resulta, PPobreta ?? !!


. . . i no et recordaré allò que dèies abans de "perroflautas" . . .



Ja només et falta dir chiripitifláutico, supercalifragilisticoespiralidoso i "COMO TANG UTÉEEEEEEEEEEEE"




Tot aquest EXHIBICIONISME ef... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || | fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
16 de juliol de 2017, 09.30 h





#9 Perdona que no hagi vist abans aquesta teva pregunta, però els dissabtes no solo poder venir a aquest diari.


L'assaltapiscines, segons la PPobra PPalurda feixista Alberto Caguetesneses #6 #14 crec que és el director d'aquesta publicació, que crec que es diu Joan Puig, i que va participar en la HONROSA acció d'entrar en la piscina que el desgraciat feixista Pedro J. Ramirez va fer construir en zona marítimo-terrestre de Mallorca.


En resum: això d' "assalta-piscines" és una MAR... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
postulator fletxa simulator
15 de juliol de 2017, 17.33 h

#14 idiota imbecil borratxo drogat drogadicte alcoholic rata merda caca inutil cagarret


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS aka como SUPERCAT de Figueras-Gerona: Tus palabras resuenen en mis oídos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
15 de juliol de 2017, 12.39 h

COMO QUE EL ASALTAPISCINAS Y CONDENADO EN FIRME POR BANALIZAR EL NAZISM OS LO ESCONDE , PLACEME COMUNICAROS QUE YA NO ES SOLO EL PATRIARCA DEL CLAN PUJOLONE EL UNICO DELINCUENTE CONFESO Y CONDENADO, EL ORIOLET TAMBIEN HA CONFESADO Y SERA CONDENADO A DOS AÑOS Y MEDIO POR TRAFICO DE INFLUENCIAS Y COHECHO. SI PANTOJA FUE A LA CARCEL POR ESA MISMA PENA, NO DEBERIA SER DIFERENTE CON ESTE DELINCUENTE. AHORA SOLO FALTA SU HERMANO MAYOR Y LA MADRE SUPERIORA.


OTRO QUE AYUDA A CLAVAR EL ATAUD DE CDC. ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 11
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
mario fletxa UE LA VOTEM TOTS
15 de juliol de 2017, 09.32 h

Estic molt content que Macron digués a Rajoi que s'havia d'anar unit i després ens deixés estar a la TRIBUNA! com un representant d'ESTAT!, ÈS una gran notícia! ja em ve salivera!

NOIS! A EMPENYER LA REPÚBLICA QUE NO ES CANSI DE TREBALLAR TANT PER ARRIBAR A SER-HO!


Valora aquest comentari:   votar positiu 16   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
mario fletxa UE LA VOTEM TOTS
15 de juliol de 2017, 09.25 h

#5 No diguis doiades encara no t'has enterat que és difícil centrar un escrit perquè salta l'espai? ja fa temps que dura la gràcia, però mira l'hem d'esquivar com podem tots plegats, o no?


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
APAÑAMELAPELA fletxa II*II Republica Catalana
15 de juliol de 2017, 07.38 h




França mira Catalunya com la Belgica del Sud, coneix les mancances democratiques i
economiques d'es-patraña, per aixo comença a mirarse amb bons ulls, la futura Catalunya
independent, aixo explica convidar al delegat de Catalunya, Marti Anglada.


.


Valora aquest comentari:   votar positiu 21   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
14 de juliol de 2017, 23.41 h

L'any vinent nosaltres conviadren França al nostre dia de la Independència.