El digital dels que votaran #SíSí. N. 3785. Dijous, 21 de setembre de 2017 16:04 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

[Video] Munté s'emociona en el seu adéu durant el discurs de Puigdemont

Sentit comiat dels consellers que fan un pas al costat

Comentaris 9  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 6 vots )
carregant Carregant

El president de la Generalitat, Carles Puigdemont, s'ha acomiadat de la consellera de la Presidència, Neus Munté; de l'Interior, Jordi Jané; i d'Ensenyament, Meritxell Ruiz amb un sentit discurs que ha emocionat a tots els allà presents, especialment els que marxaven durant l'acte de la presa de possessió dels nous consellers: Jordi Turull, Joaquim Forn i Clara Ponsatí.
neus munte, govern, portaveu
© ACN

Comparteix
   


Etiquetes
L'acte ha estat especialment emotiu tenint en compte que no ha estat un cessament pròpiament dit sinó que els consellers han preferit fer un pas al costat, tal com explicava Carles Puigdemont aquest matí en roda de premsa.
 
Aquí, es pot veure com durant el discurs del president, Neus Munté ha hagut de fer esforços per no emocionar-se més del compte.
 




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#9
Mec Agoenti Huahuah fletxa Secretario General de la Hermandad de Víctimas de Abusones Presidente de la Sociedad Protectora de Subnormales Profundos
14 de juliol de 2017, 23.24 h




#3 Señor Alberto Anacleto Flatulencio Aragoneses:



A la vista de los sucesos acaecidos en esta página y en otras similares, en las que usted ha sido víctima de los abusos del desalmado abusón Don JOAN RUIZ i SOLANES de Figueres, que se ha valido de su superioridad intelectual para aprovechar que usted tiene un tan bajo IQ (que le sitúa muy cerca del cretinismo patológico), le proponemos se afilie usted en nuestra hermandad para que podamos defender sus derechos.


Recuerde que, aun... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
14 de juliol de 2017, 21.51 h

#7

VOTEM.....VOTEM........... i el 1/O, et fots una botella de vodka..........per el que vulguis......


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
EL CATALÀ EMPRENYAT fletxa VOTAR NO GRACIAS ..VISCA LA ABSTENCIÓ EN LES ELECCIONS TAMBE EN EL REFERÈNDUM SI EL POGUESIN FER JA JA JA ..DONAR SANG NO GRACIAS .. ES DE TONTOS DONAR SANG CUAN A TU ,TU . TREUEN TOT .
14 de juliol de 2017, 21.26 h

6 ) EN Algu esten de Acord ESPAÑA ES CORRUPTA .,,, ANDALUCIA ES CORRUPTA ,,, LA COMUNIDAD DE MADRID ES CORRUPTA ..


Pero TU NO VOLS VEURA ENTENDRA QUE CATALUNYA TAMBE ES MOLT CORRUPTA ..

NO JA MES CIEGO QUEL QUE NO VOL VEURE LA REALITAT ..

Per DESGRACIA LA Majoria de Politics Catalans son Con els Politics Espanyols SON CORRUPTES ..


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 12
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
14 de juliol de 2017, 20.43 h

#5

VOTAR....VOTAR....VOTAR..............

A tù no t'estranya res....... per què TENS DELIRIS PATRIÒTICS-PERSONALS de pertany als mafiosos d'españa, amagat sota una pell de be.........


Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
EL CATALÀ EMPRENYAT fletxa VOTAR NO GRACIAS ..VISCA LA ABSTENCIÓ EN LES ELECCIONS TAMBE EN EL REFERÈNDUM SI EL POGUESIN FER JA JA JA ..DONAR SANG NO GRACIAS .. ES DE TONTOS DONAR SANG CUAN A TU ,TU . TREUEN TOT .
14 de juliol de 2017, 20.37 h

LA MEVA Sorpresa es FAIXIN FORA a MUNTE i no a SANTI VILA , Cuan el mateix va dir mil vegades no es INDEPENDENTISTA I NO CREU DUBTE DE LA INDEPENDENCIA Que vol una Catalunya UNIDA A ESPAÑA .. .. RARO RARO No fesin FORA A SANTI VILA Un AMANTE DE LAS CORRIDAS DE TOROS Y CERVANTES ... RARO RARO ..


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 5
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || | fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
14 de juliol de 2017, 20.11 h




#3


Desenganya't Caguetesneses, una vegada més el teu precari cervell intoxicat per la mitja copeta d'ANÍS EL MONO t'ha fet interpretar equivocadament la realitat.


El que "resuena en tus oidos como zumbido de moscas" NO SÓN les meves paraules, Caguetesneses, ÉS EL CERÚMEN QUE SE'T FA A LES ORELLES PERQUÈ NO TE LES RENTES MAI, COTXINA !! !! !! !!


Au, corre, compra al super una capsa d'aquells bastonets amb cotó als dos extrems, mulla'n un amb glicerina o, si no en tens , amb oli... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS aka como SUPERCAT de Figueras-Gerona: Tus palabras resuenen en mis oídos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
14 de juliol de 2017, 19.04 h

COMO QUE EL ASALTAPISCINAS Y CONDENADO EN FIRME POR BANALIZAR EL NAZISM OS LO ESCONDE , PLACEME COMUNICAROS QUE YA NO ES SOLO EL PATRIARCA DEL CLAN PUJOLONE EL UNICO DELINCUENTE CONFESO Y CONDENADO, EL ORIOLET TAMBIEN HA CONFESADO Y SERA CONDENADO A DOS AÑOS Y MEDIO POR TRAFICO DE INFLUENCIAS Y COHECHO. SI PANTOJA FUE A LA CARCEL POR ESA MISMA PENA, NO DEBERIA SER DIFERENTE CON ESTE DELINCUENTE. AHORA SOLO FALTA SU HERMANO MAYOR Y LA MADRE SUPERIORA.


OTRO QUE AYUDA A CLAVAR EL ATAUD DE CDC.... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 9
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
anònim fletxa Vilassar
14 de juliol de 2017, 18.47 h

Hem reforçat la màquina per a vencer les dificultats amb garanties.

ARA A TOTA MÀQUINA !!!!

1-O, TOTHOM A VOTAR !!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 22   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
14 de juliol de 2017, 18.04 h



No m'estranya.......LES EMOCIONS SON MOLT FORTES EM AQUEST MOMENTS.

JO TAMBÉ LI DONO LES GRACIES.......