El digital dels que votaran #SíSí. N. 3847. Dijous, 23 de novembre de 2017 00:54 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

La xarxa explota contra Mercedes Vidal per una foto inapropiada

Se la veu anant en bici privada el dia després de la vaga de Bicing

Comentaris 7  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 4 vots )
carregant Carregant

Mercedes Vidal torna a estar al punt de mira. Si ahir us explicàvem els missatges de mòbil que s'han filtrat on es burlava dels treballadors de TMB (va arribar a dir: "No tienen otro pito que tocar los del metro") avui ens fem referència a una foto que ha indignat les xarxes: ella anant en la seva bici privada el mateix dia de la vaga de Bicing.

Comparteix
   


Etiquetes
"Un bon final pel dia, tornar a casa en bici després de la comissió d'Ecologia Urbanisme i Mobilitat @janetsanz #bicibcn #aLaFeinaEnBici"
 
Aquesta era la frase que escrivia Mercedes Vidal al seu perfil de Twitter i on hi adjuntava una foto on se la pot veure a ella d'esquena i a la seva comanya comú Janet Sanz, pedalejant perls carrers de Barcelona.
 
Una imatge que no seria notícia si no fos perquè, a part de l'anquilosada vaga que no sap resoldre la regidora amb els treballadors de TMB i que s'enfronta a l'onzè dilluns d'aturades al servei, també han començat protestes i vagues els treballadors de Bicing, el servei d'ús de bicicletes públiques de Barcelona.
 
La foto va ser publicada l'endemà de la primera jornada de vaga, el 12 de juliol.
 
Un mal exemple
 
Les dues regidores incompleixen la llei i no donen exemple. Tal com es pot veure als cotxes de la foto, ja es comença a fer fosc. Segons dicta la DGT, les bicicletes han de dur timbre i, quan sigui obligatori (de nit, als túnels i als passos inferiors), han de portar una llum blanca de posició al davant, i una altra de vermella darrere i un reflectant posterior homologat. A més, tot i que no és obligatori en ciutat, la Guàrdia Urbana sempre recomana portar casc,

La resposta dels sindicats





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#7
Marcela fletxa Monzon
17 de juliol de 2017, 16.56 h

"No os hagáis ilusiones. Ni los fornicarios, ni los idólatras, ni los adúlteros, NI LOS AFEMINADOS, NI LOS SODOMITAS, ni los ladrones, ni los avaros, ni los borrachos, ni los maldicientes, ni los que viven de rapiña, heredarán el reino de Dios” (1 Corintios 6,9)


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
Ricard fletxa Sant Cugat
17 de juliol de 2017, 14.56 h

Aixó passa per votar a polítics indocumentats, seran bons fent protestes al carrer pero un altre cosa es governar i resoldre conflictes.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
mario fletxa UE LA VOTEM TOTS
17 de juliol de 2017, 10.08 h

ERC va demanr el seu cessament, però com tots els corruptes i inútils dels PP C,S i PSC aquí no dimiteix ningú MADE IN SPAIN! Ja és crònic i no passa res. S'enfoten de la ciutadanis i el més trist és els agrada fer-ho. Quin cansament!
Quan siguem independents ben aviat, s'hauran de fer noves votacions a les alcaldies, esperem els grans CANVIS!

1 OC. TOTHOM A VOTAR!


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
17 de juliol de 2017, 08.42 h

tonta i espanyola


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
16 de juliol de 2017, 21.20 h

Ostia companys de directe.cat, deunidó qui ha escrit aquest article, ja us val.
PEDALEJANT, castellanisme que té delicte: en català: PEDALANT!!!! que ve de PEDAL. Passeu pel traductor abans, que sap molt de greu que això es llegeixi en un diari com el vostre.

Salut i ànims!!!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 17   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
Juan Br fletxa Badalona
16 de juliol de 2017, 15.06 h

Atenció webmaster controleu la seguretat de totes les IP de les persones que donen la seva opinió. El CNI esta vigilant totes les webs que parlen en favor de la Independència. Controlen les notícies i sobre tot allò que es diu en els foros i les IP dels que expressen opinions en favor de la Independència. Els últims dies han intensificat els controls i han apareguts nous trolls en contra de la Independència, saben que estem al final del procés i estem apunt d’aconseguir la Independè... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
anònim fletxa Vilassar
16 de juliol de 2017, 14.33 h

On són les solucions impactants, ràpides i beneficioses que el col·lectiu dels comuns havia promés ? ...........
On para la seva gran capacitat de negociació, flexibilitat, visió meridiana, i benefici social ?........

Algú en sap donar raó d´on paren tots aquests supòsits competencials ? .........

SENYORS COMUNS, EL POPULISME NO ÉS LA SOLUCIÓ !!!!.

QUI VAL, ES PROMOCIONA I SE LI RECONEIX, PERÒ NI NO VAL SEMPRE VA ENDARRERE I ESTORBA !!!!

CAPISCI COMUNS ????