El digital dels que votaran #SíSí. N. 3790. Dimarts, 26 de setembre de 2017 09:28 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Reagrupament demana la destitució del director dels Mossos per "manca de compromís" amb el procés

Veu "positius" els canvis al Govern i dóna suport al president

Comentaris 8  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 4 vots )
carregant Carregant

ACN Barcelona .- Reagrupament ha valorat com a "positius" els darrers canvis al Govern i ha exigit la destitució "immediata" del director dels Mossos d'Esquadra, Albert Batlle, "per les mostres de manca de compromís amb el procés". En un comunicat, expliquen la Junta Directiva Nacional ha reiterat el seu "suport total" al president de la Generalitat, Carles Puigdemont, en el camí a l'1-O i s'han mostrat convençuts que les modificacions són per aconseguir una organització "més potent i cohesionada" i aconseguir una victòria "aclaparadora".
reagrupament, josep sort
Josep Sort, reagrupament

Comparteix
   


Etiquetes
Per això, ha fet una crida "urgent i contundent" a que aquells que ocupen un càrrec de responsabilitat política i manifestin "dubtes", posin el seu càrrec "a disposició del president o del responsable polític immediat per evitar ser instrumentalitzats pels espanyols i actuar com a baules febles".
 
És en aquest context que considera "urgent i necessària" la destitució immediata de Batlle. "la presència d'aquest alt responsable és, en les circumstàncies presents, totalment inasumible", diuen al nou conseller d'Interior, Joaquim Forn. També demanen al PDeCAT "centrar tots els esforços" en la campanya pel 'sí.




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#8
17 de juliol de 2017, 12.04 h

EN JOSEP SORT, SEGUR QUE ESTÀ BEN INFORMAT, CAL FER-LI CAS.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
Fd'A. fletxa Calders
17 de juliol de 2017, 12.03 h

#5 Francina, per desgràcia la Unió Europea només s'ha fet amb Euros. No veuen res més. No poden prescindir d'España com tampoc -sortosament- poden prescindir d'una Catalunya independent. Si La Unió Europea s'haguès fet a partir de valors humans i democràtics ja faria temps que s'hauria pronunciat a favor del referèndum.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
17 de juliol de 2017, 08.08 h


El mossos són una peça molt important en el tauler on es juga la DUI. És natural que qui els mani sigui persona de confiança i no sospitosa de botiflerisme o de derrotisme.


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
17 de juliol de 2017, 07.17 h

#3 - A més a més la utilització de la força bruta podria suposar l'expulsió d'Espanya de la Unió Europea.


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
APAÑAMELAPELA fletxa II*II Republica Catalana
16 de juliol de 2017, 20.41 h




Els putos nazis espanyates parlen de rates, que fugen del vaixell
De moment les uniques rates que hem vist han estat a Salou, per cert
fotent un espectacle catalanofobic, amb rojiguarra inclosa, esperpentic
com sempre.
No tenen clase ni per aixo, sempre queden com a palurdos, nomes faltava
la cabra.
De porc i de senyor, s'en ha de venir, de mena.
Tal com diuen els castellufos:"Ladran, luego cabalgamos".



TURURURUT TURURURURUT ESPANYATES




Valora aquest comentari:   votar positiu 15   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
APAÑAMELAPELA fletxa II*II Republica Catalana
16 de juliol de 2017, 20.29 h




EL VETO D'UN NOU ESTAT CATALA A LA UE, UN CASTIG IMPOSSIBLE

Els principis fundacionals del bloc europeu impedirien que madrit
intentes boicotejar el reingres d'una Catalunya Independent, assegura
l'expert en Dret, Bardo Fassbender



II*II CATALUNYA TORNARA A SER RICA i PLENA
SENSE PARASITS ESPANYOLS




.


Valora aquest comentari:   votar positiu 15   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
ESPAÑA, MES DE......900 IMPUTATS....!! –-QUI DONA MES....?.––.............––QUI VOL RESTÀ A UN PAIS TAN PODRIT...!! .....? –––––- CATALUNYA 19% DEL PIB....!! fletxa ––––––NO ENS HEM DE PERDRE EL 18/7 A Tv3. al "sense ficciò" sobre la corrupció española. –––LES CLAVEGUERES españoles.
16 de juliol de 2017, 20.22 h



Ho trobo be...... AQUÍ TOTS A UNA....VE UNA GESTA MOT GRAN.........