El digital dels que votaran #SíSí. N. 3849. Divendres, 24 de novembre de 2017 19:31 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Societat doble fletxa

Nou escàndol de corrupció: detingut el president de la Federació Espanyola de Futbol, Ángel María Villar i el seu fill

S'investiguen possibles delictes entre particulars, falsedat en document públic, administració deslleial, apropiació indeguda i possible aixecament de béns

Comentaris 17  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 2 vots )
carregant Carregant

La corrupció sacseja de nou Espanya. Aquesta vegada és el torn de la Federació Espanyola de Futbol on han resultat detinguts el president Angel María Villar i el seu fill. Es tracta d'una operació que coordina el jutge de l'Audiència Nacional Santiago Pdraz juntament amb la Fiscalía Anticorrupció.
El president de la Federació Espanyola de Futbol, Ángel María Villar, amb el president espanyol, Mariano Rajoy
El president de la Federació Espanyola de Futbol, Ángel María Villar, amb el president espanyol, Mariano Rajoy
© Flickr

Comparteix
   


Etiquetes
La Guàrdia Civil ha detingut aquest dimarts el president de la Reial Federació Espanyola de Futbol (RFEF), Angel María Villar, i el seu fill en el marc d'una operació que coordina el jutge de l'Audiència Nacional Santiago Pedraz juntament amb la Fiscalia Anticorrupció, segons han confirmat fonts de la investigació.

En l'operació, s'investiga la gestió de persones vinculades a la RFEF en relació amb delictes de corrupció entre particulars, falsedat en document públic, administració deslleial, apropiació indeguda i possible aixecament de béns. La investigació considera que aquestes persones es podrien haver beneficiat, a través de diverses empreses, en perjudici de la federació. Hi ha dues persones més detingudes.

Registres pendents
 
L'operació l'està portant a terme la Unitat Central Operativa (UCO) de la Guàrdia Civil i està previst que es facin 10 entrades i registres, entre elles a la seu de la Federació Espanyola de Futbol. La investigació està sota secret de sumari.
 
El ministre de l'Interior, Juan Ignacio Zoido, ha explicat en declaracions al Congrés que l'UCO està portant a terme aquesta operació per ordre d'un jutge de l'Audiència Nacional. "És la demostració que les institucions funcionen", ha assegurat.




COMENTARIS fletxa taronja

item
#17
Fd'A. fletxa Calders
19 de juliol de 2017, 13.19 h

És que a Espanya no n'hi ha ni un pam de net. (Política, judicatura, administració, empreses, esport...tot està podrit. Volem marxar !


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
18 de juliol de 2017, 21.02 h



VISCA CATALUNYA I ELS NOSTRES POLÍTICS.....DINTRE DE AQUEST NO COMPTE EL PP....C,s... i PSC......


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
Puigdemont PRESIDENT! fletxa endavant les atxes!!!
18 de juliol de 2017, 19.38 h

Ara posaran al RFFE un lladre del PP, aquests tenen carta blanca! Al temps,hi ha un artiste PPro, que va militar a "fuerza nueva", el qual aspira a la poltrona de Villar.


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
Santi fletxa Barcelona
18 de juliol de 2017, 18.31 h

Todo el mundo lo sospechaba tel Barça siempre le a votado.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
Synera fletxa Barcelona
18 de juliol de 2017, 17.47 h

FOTO DE CORRUPTES HEREUS DEL FRANQUISME

L'ÈLIT ESPANYOLA NO ÉS RES MÉS QUE AIXÒ?


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
anònim fletxa Vilassar
18 de juliol de 2017, 16.08 h

escaÑa té corrupció en les altes instàncies de la política, i ara també a l´esport. Per quan hi haurà alguna coseta del Rouco Varela ???? .... Així hi tindrien representats un bon trio d´ases !!

MARXEM !!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
Marcela fletxa Monzon
18 de juliol de 2017, 15.22 h

"No os hagáis ilusiones. Ni los fornicarios, ni los idólatras, ni los adúlteros, NI LOS AFEMINADOS, NI LOS SODOMITAS, ni los ladrones, ni los avaros, ni los borrachos, ni los maldicientes, ni los que viven de rapiña, heredarán el reino de Dios” (1 Corintios 6,9)


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
ESPAÑA, MES DE......900 IMPUTATS....!! –-QUI DONA MES....?.––.............––QUI VOL RESTÀ A UN PAIS TAN PODRIT...!! .....? –––––- CATALUNYA 19% DEL PIB....!! fletxa ––––––NO ENS HEM DE PERDRE EL 18/7 A Tv3. al "sense ficciò" sobre la corrupció española. –––LES CLAVEGUERES españoles.
18 de juliol de 2017, 13.06 h

#7

No te pierdas el reportage de esta noche en TV3 de Mediapró, por cierto censurado en toda españa, sobre la corrupción i "la operación Catalunya". .

LA VERDAD OS MOLESTA, verdad chiquitin....?


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || | fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
18 de juliol de 2017, 12.40 h





#7



DE RES, REINA, DE RES . . . AIXÍ M'AGRADA, QUE SIGUIS BEN EDUCADETA.



GUAU GUAU GUAU GUAU !! !! . . . (deu ser algun gos al carrer. És tan concorregut el meu carrer, anant de la Rambla al Museu Dalí . . .)




( ara, de sotto voce: huah huah huah huah huah huah huah huah !! !! . . .)




Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
APAÑAMELAPELA fletxa II*II Republica Catalana
18 de juliol de 2017, 12.38 h

#1



NAZI NAUSEABUNDO DEL PAIS VECINO, ES-PATRAÑA



LA gestaPPo ha puesto la denuncia porque Villar no queria compartir el robo
con los 900 imputados por corrupcion.
La gestaPPo y los 900 imputados querian compartir el botin.



.