El digital dels que votaran #SíSí. N. 3815. Dissabte, 21 d'octubre de 2017 12:34 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

El referèndum fregaria el 70% de participació amb una contundent victòria del 'Sí'

Segons les dades del baròmetre del CEO, la República catalana serà l'opció guanyadora de l'1-O

Comentaris 9  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 8 vots )
carregant Carregant

La segona onada del baròmetre del Centre d'Estudis d'Opinió (CEO) dóna una àmplia victòria a l'opció independentista amb una participació que frega el 70%, fet que donaria encara més força al caràcter vinculant de la votació de l'1 d'octubre.

Comparteix
   


Documents relacionats

Etiquetes
Aquest és el primer CEO on els 1.500 enquestats han respost a la pregunta anunciada pel president de la Generalitat, Carles Puigdemont, 'Vol que Catalunya esdevingui un Estat independent en forma de República?'. La victòria és clara, el 62,4% dels catalans votarien 'Sí' mentre que el 'No' recolliria el 37,6% dels vots. Unes dades que, a més, guanyen encara més força amb la participació de la jornada: el 67,5%.
 
La participació, eina clau perquè el caràcter vinculant de la votació sigui encara més sòlid, seria similar a la de les eleccions del 2012 (67,76%) i uns 10 punts més baixa que la de les eleccions del 27S (77,44%).




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#9
espavilat fletxa aixerit
22 de juliol de 2017, 21.17 h

#8 imbecil


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANES aka como SUPERCAT de Figueras-Gerona: Tus palabras resuenan en mis oídos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
22 de juliol de 2017, 13.31 h

La prima de riesgo baja de los 100 puntos y marca un mínimo desde 2015

http://www.abc.es/economia/abci-prima-riesgo-baja-100-puntos-y-marca-minimo-desde-2015-201707201951_noticia.html


RESULTA EVIDENTE QUE EJPANYA DEBE OTRO FAVOR A LOS MERCADOS FINANCIEROS MUNDIALES YA QUE A PESAR DEL PRUSES, LA PRIAM DE RIESGO ESPAÑOLA ESTA EN MINIMOS


JUA JUA JUA JUA JUA JUA JUA JUA JUA JUA JUA JUA


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
21 de juliol de 2017, 18.35 h



EL PRIMER ÉXIT SERÀ EL 11/9............. ARRASAREM...UNA VEGADA MES.....


Valora aquest comentari:   votar positiu 13   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANES aka como SUPERCAT de Figueras-Gerona: Tus palabras resuenan en mis oídos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
21 de juliol de 2017, 18.21 h

Tercera baja en la Conselleria d'Ensenyament por el 1-O
El secretario de Politiques Educatives también deja el cargo a dos meses del referéndum unilateral

incesante carrera de ratas que abandonan el buque


SI LOS MOZOS DE LA CUADRA NO COBRAN EL SUELDO, YA VEREMOS QUE HACEN EL 1-o.


JUA JUA JUA JUA JUA

Y LOS NAZIS ESPERANDO VER LOS TANQUES POR LA DIAGONAL JUA JUA JUA JUA JUA


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
Synera fletxa Barcelona
21 de juliol de 2017, 14.23 h

UN ESTAT QUE CAU MOSSEGAT PER LES RATES: L'ESPANYO. PITJOR QUE LA MÀFIA

PER QUÈ LA GUARDIA CIVIL I LA FISALIA NO ENTRAEN AL MINISTERI DE L'INTERIOR I A LA MONCLOA PER ESCORCOLLAR-HO TOT I FER COMPLIR LA LLEI ALS DELINQÜENTS DEL GOBIERNO, A AQUESTA MENA DE RATES DE CLAVAGUERA QUE PORTEN LES MANS TADES DE SANG?

LA RESPOSTA ÉS CLARA, NO? I A MÉS ESTÀ RECOLZADA PEL PSOE, L'ALTRE SOCI QUE VIU DE L'EXPLOTACIÓ DE LA FINCA ANOMENADA ESPANYA QUE MAI HA SIGUT NI SERÀ CAP NACIÓ

TAMPOC ESTA... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 19   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
Oscar fletxa Barcelona
21 de juliol de 2017, 13.59 h

#3 Lo de NAZI-ONALISTA lo dirás por tus queridos PP o C´s, no? Ah te hablo en tu lengua porque ya interpreto que eres uno de los tantos emigrantes españoles que todavía, después de décadas, no hablan catalán, la lengua propia de esta tierra que tanto os ha dado.

Por cierto hablando de ratas que abandonan el barco, tengo curiosidad a dónde vas a ir tu a vivir cuando el 2 de octubre seamos independientes...jaja.

Bon dia rata de cloaca...de interior y española, está claro..jaja


Valora aquest comentari:   votar positiu 21   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANES aka como SUPERCAT de Figueras-Gerona: Tus palabras resuenan en mis oídos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
21 de juliol de 2017, 12.43 h

Dimite la ‘número dos’ del departamento catalán de Enseñanza
La renuncia de Maria Jesús Mier llega una semana después de la crisis en el 'Govern'

https://elpais.com/ccaa/2017/07/20/catalunya/1500584084_980326.html

LAS RATAS SIGUEN ABANDONANDO EL BUQUE QUE SE HUNDE


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 13
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
anònim fletxa Vilassar
21 de juliol de 2017, 12.16 h

ELS CATALANS HEM DE COMENÇAR A CREURE-NS DE QUE FEM LES COSES BÉ ACONSEGUIREM LA INDEPENDÈNCIA, I FINS ARA HO ESTEM FENT AIXÍ !!!!

SI PERSISTIM EN EL MATEIX CAMÍ ARRIBAREM AL NOSTRE OBJECTIU: SER INDEPENDENTS !!!!

PER NOSALTRES I ELS NOSTRES FILLS, L´1-O TOTHOM A VOTAR !!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 22   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
anònim fletxa Vilassar
21 de juliol de 2017, 12.16 h

ELS CATALANS HEM DE COMENÇAR A CREURE-NS DE QUE FEM LES COSES BÉ ACONSEGUIREM LA INDEPENDÈNCIA, I FINS ARA HO ESTEM FENT AIXÍ !!!!

SI PERSISTIM EN EL MATEIX CAMÍ ARRIBAREM AL NOSTRE OBJECTIU: SER INDEPENDENTS !!!!

PER NOSALTRES I ELS NOSTRES FILLS, L´1-O TOTHOM A VOTAR !!!!