El digital dels que votaran #SíSí. N. 3750. Dijous, 17 d'agost de 2017 19:34 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa Última actualització Dissabte, 22 de juliol de 2017 12:05 h

Les sis preguntes de Puigdemont que despullen les vergonyes de l'Estat

El president carrega des de Twitter contra el portaveu del Gobierno

Comentaris 32  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 8 vots )
carregant Carregant

L'Estat espanyol, aquell que l'unionisme ven com el país més descentralitzat del món, amenaça Catalunya amb el control setmanal de la Generalitat perquè no destini cap euro al referèndum de l'1 d'octubre.
carles puigdemont
Comparteix
   


Etiquetes
Les paraules del portaveu del Gobierno, Íñigo Méndez de Vigo, sentenciant que "ni un euro públic dels catalans sufragarà la consulta il·legal. És una mesura preventiva" ha provocat la resposta del president de la Generalitat, Carles Puigdemont, que a través del seu compte de Twitter ha preguntat directament al portaveu:

Els euros públics dels catalans que han servit per sufragar la guerra bruta i han pagat informes falsos, ens els pot tornar, ministre? 



Els euros públics dels catalans que han servit per rescatar les autopistes radials de Madrid, ens els pot tornar, ministre?



 Els euros públics dels catalans que han servit per rescatar la banca (60.000 milions) i que han volat, ens els pot tornar, ministre?



Els euros públics dels catalans que han servit per indemnitzar Castor, ens els pot tornar, ministre?



Els euros públics dels catalans que no s'han invertit a Catalunya tot i estar pressupostats, ens els pot tonar, ministre?



Els interessos que hem pagat perquè ens prestin els nostres propis diners, que recapten generosament, ens els pot tornar, ministre?





COMENTARIS fletxa taronja

item
#32
24 de juliol de 2017, 12.36 h

EL PRESIDENT PUIGDEMONT, EXCEL·LENT CANTANT LA VERITAT DE LES FUITES DE DINER PÚBLIC, CAP AL CORRUPCIÓESTESA PELS GOVERN DE L'ESTAT I DEL BERNABEU, I TANTES ALTRES, QUE SÓN INNOMBRABLES PER SISTÈMIQUES AL REINO D'ESPANYA, SÓN CONSTITUTIVES, ESTRUCTURALS.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#31
mario fletxa Barna
23 de juliol de 2017, 11.28 h

Jo a les preguntes de l'H President de la Generalitat i posaria una esmena. On diu... ens els pot tornar? jo hi posaria

Ens els tornaran!, veritat?. ( si no és per activa serà per passiva...CONTUNDÈNCIA! SEGURETAT! FERMESA!


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#30
Emili fletxa Terrassa
23 de juliol de 2017, 10.33 h

En diu el titular....Les sis preguntes de Puigdemont que despullen les vergonyes de l'Estat
El president carrega des de Twitter contra el portaveu del Gobierno . .

La NO RESPOSTA A CAP DE LES PREGUNTES DEL NOSTRE PRESIDENT PUIGDEMONT,
reflexarà la NO VERGONYA del qui se'n cuida d'aquests afers dins del govern espanyol..


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#29
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || | fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
22 de juliol de 2017, 23.34 h




#10 #25




PPobreta, quins RIDÍCULS GROTESCOS que t'agrada fer, oi PPalurda franquista i masoca Alberto "Caguetesneses" ??



PPalurda PPaPPanates franquista, no siguis TAN i TAN PPalurda, recony. Tu quan hauràs de saltar i ballar de content com una col.legiala a la que han regalat el seu primer tampax, serà quan, un any després de la independització de Catalunya, les CONSTANTS econòmiques esPPanyueles segueixin mitjanament acceptables (cosa que NO passarà, PPalurda, ESTIGUES-EN SEG... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#28
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || | fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
22 de juliol de 2017, 23.32 h




#2 #3 #7 #8 #19 #20 #21 #22



HUAH HUAH HUAH . . . MICAELAAAAAAAA A A A A A !! !! !! !!



MICAELA ROMUALDAAAAAAAAAAAA A A A A A A !! !! . . . HUAH HUAH HUAH HUAH . . .



ETS UNA ANALFABETA HISTÈRICA I FEIXISTA, PERÒ TENS LA QUALITAT DE FER-ME RIURE MÉS QUE CAP ALTRA PPAPPANATES ESPPANYOLERU PPANCASTELLANÓS !!



HUAH HUAH HUAH . . . QUE TAL ELS "caroliGNOS" EING? EING? EING?



HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH !! !! !! !!






Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#27
APAÑAMELAPELA fletxa II*II Republica Catalana II*II
22 de juliol de 2017, 22.40 h

#20



PORQUE NO ME LO DICES EN "LEPE"

VAIS A SACAR LA CABRA, EL 12-O, DIA DE LA MARMOTA ?

Y CUANTOS CABRONES MAS ?

3.500 CABRONES ?

CON VIBRADOR DE LA ROJIGUARRA INCRUSTADO ?

PARECEIS UNA PANDILLA DE PEDERASTAS CON ROJIGUARRA



L = LENGUA
E = ESTUPIDOS
P = PROPIA
E = ES-PALURDISTAN



.


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#26
francisco fletxa Tarragona Pallaresos
22 de juliol de 2017, 21.57 h

#21 Tarragona nomès té 17 vots declarats per no fer el referendum....coneixement que hi han molts tarragonins que volem la independencia ...osigui votar democraticament //*//


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#25
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANES aka como SUPERCAT de Figueras-Gerona: Tus palabras resuenan en mis oídos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
22 de juliol de 2017, 21.46 h

La prima de riesgo baja de los 100 puntos y marca un mínimo desde 2015

http://www.abc.es/economia/abci-prima-riesgo-baja-100-puntos-y-marca-minimo-desde-2015-201707201951_noticia.html


RESULTA EVIDENTE QUE EJPANYA DEBE OTRO FAVOR A LOS MERCADOS FINANCIEROS MUNDIALES YA QUE A PESAR DEL PRUSES, LA PRIMA DE RIESGO ESPAÑOLA ESTA EN MINIMOS

JUA JUA JUA JUA JUA JUA JUA


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 9
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#24
22 de juliol de 2017, 19.11 h

#20

Aquest feixista ha estat amagat varis dies.......

COM UNA RATA , HA ESTAT AMAGAT A LA SEVA CLAVEGUERA, ..... Està massa viu el documental.........


Valora aquest comentari:   votar positiu 15   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#23
22 de juliol de 2017, 18.49 h

#19
#20
#21
#22

LA VERITAT DE DEBÓ....??? TENIU MES DE 950 IMPUTATS ....., I "PA ARRIBA".....!!

Y ESTO YA NO SE OS AGUANTA.......,.COMO NAIPES OS DERRUMBAIS.

VUELVE A TU CLOACA , DE DONDE HAS SALIDO......porqué "Las cloacas de Interior", te han tenido escondido unos días.....