El digital dels que votaran #SíSí. N. 3907. Diumenge, 21 de gener de 2018 07:54 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Comunicació doble fletxa

Nou exercici de manipulació d'El Periódico amb una testimoni a favor de l'1-O

El diari li canvia el sentit de les declaracions per adaptar-lo al missatge unionista

Comentaris 15  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 3 vots )
carregant Carregant

L'Operació El Periódico segueix el seu rumb, visibilitzar una majoria en contra del referèndum i l'independentisme que no hi és amb articles de figures destacades del periodisme espanyol i català.
Portada del diumenge 23 d'agost d'El Periódico
Portada del diumenge 23 d'agost d'El Periódico

Comparteix
   

Avui, però, l'estratègia ha anat molt més enllà quan ha decidit posar en portada les declaracions d'una psicòloga que en les pàgines interiors no hi són. Si la primera pàgina es pot llegir com la Maria Jesús Fernández demana a l'Estat que "sigui valent i posi les urnes legals". En el reportatge interior, on surt tota la reflexió de la psicòloga, es pot llegir un text que defensa clarament el referèndum de l'1 d'octubre. En la seva intervenció, titulada "ja posem les urnes els catalans", la Maria Jesús es pregunta per què aquest referèndum és il·legal, "se m'ocorren diverses respostes: que l'Estat espanyol digui contínuament que ho és, intentant que a força de repetir una mentida es converteixi en realitat; o que ho digui només perquè vol, de cap manera, que se celebri".
 
La psicòloga segueix, "ja podem posar nosaltres les urnes, que no es preocupin, ja que la il·legalitat sembla dependre de què se'ns concedeixi, o no, una gràcia, actitud pròpia d'una dictadura".





COMENTARIS fletxa taronja

item
#15
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || | fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
25 de juliol de 2017, 18.10 h



#4 #5 #12




HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH !! !! !! !!




PPalurda PPaPPanates franquista anal-f-Alberto, que PPatosa que ets, PPobreta !! !!




Amb les teves infantilment ridícules repeticions, estàs francament GROTESCA.






(signat: el teu torturador oficial, que tantes vegades t'ha près el pèl, ridiculitzat, humiliat , torturat i martiritzat, jOan ruiz i solanEs )




Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || | fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
25 de juliol de 2017, 18.10 h



#4 #5 #12




HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH !! !! !! !!




PPalurda PPaPPanates franquista anal-f-Alberto, que PPatosa que ets, PPobreta !! !!




Amb les teves infantilment ridícules repeticions, estàs francament GROTESCA.






(signat: el teu torturador oficial, que tantes vegades t'ha près el pèl, ridiculitzat, humiliat , torturat i martiritzat, jOan ruiz i solanEs )




Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
Kink fletxa Konk
24 de juliol de 2017, 23.41 h

#12 avanzado????? hahahahahahahahahahahahahahahaha

idiota imbecil borratxo inepte


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANES aka como SUPERCAT de Figueras-Gerona: Tus palabras resuenan en mis oídos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
24 de juliol de 2017, 20.31 h

#11 PREVISIÓN PARA 2018
El FMI asegura que España será el país avanzado que más crece por cuarto año consecutivo

http://www.elmundo.es/economia/macroeconomia/2017/07/24/5974d6a6468aeb5d168b45f5.html


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
24 de juliol de 2017, 12.35 h

#1 Ets un lloro? o és que no saps dir res més? ho entenc, veig que ets d'intel.lecte motl inferior, el qual és evident que ets un ni-ni en tota regla no estuides ni tampoc treballes, tot i que tampo et preocupes de buscar una féina


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
24 de juliol de 2017, 11.32 h

PROPI TANMATEIX DEL PERIÓDICO,, JA ADDUÏT PLENAMENT PER LA CRIMINALITAT FUNDACIONAL DEL "REINO" EL DINER PÚBLIC QUE US ARRIBA DE LES ARQUES DELS ESPANYOLS, QUE US FACI PROFIT.


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
23 de juliol de 2017, 21.42 h

#1
#2
#3
#4
#5 Hay que ver que pena que me das, chavalín, cuando veo que sigues alucinando NAZIS y no te es posible superar la macabra experiencia de tu niñez en el lóbrego y siniestro burdel donde tu madre se prostituía a cambio de unas perras gordas.

En tu mente infantil quedó grabada la imagen de tu mamá debajo de muchos hombres que la zarandeaban moviéndose frenéticamente. Y sobre todo, aquella olor acre de esperma y menstruo, de sábanas sucias y de vómitos de borracho.

Claro qu... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 15   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
JCV fletxa Sta. Cristina d'Aro
23 de juliol de 2017, 20.39 h

#3 Mira que has de ser miserable com a persona, que t'hagis de guanyar la vida escrivint barrabassades com les que escrius. Sento pena per tu i per tots els que són com tu. No sou res, no teniu dignitat ni res que se l'assembli, Sou una pobra gent.


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
APAÑAMELAPELA fletxa II*II Republica Catalana II*II
23 de juliol de 2017, 18.31 h

#5



Tu prima de riesgo, es la falta de vibradores de la rojiguarra, para
calmar tu anal-patriotismo españata.
Ahora en Agosto ves a pasar una semana a Mykonos, igual te
vuelves anal-patriotico "Griego"



.


Valora aquest comentari:   votar positiu 13   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
Kink fletxa Konk
23 de juliol de 2017, 17.46 h

#5 imbecil