El digital dels que votaran #SíSí. N. 3810. Dimarts, 17 d'octubre de 2017 00:20 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Referèndum sobre la independència doble fletxa

Puigdemont: "Si el TC m'inhabilita, no acceptaré la decisió"

"El nostre compromís amb el poble i amb el Parlament és clar: hem de resoldre les nostres reivindicacions a les urnes", sentencia

Comentaris 24  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 7 vots )
carregant Carregant

El president de l'Executiu català, Carles Puigdemont, explica que si guanya el 'sí' a la independència, 48 hores després explicaran que Catalunya "es transforma en un Estat independent" i obriran un període de transició que culminarà amb unes eleccions constituents, redacció d'una Constitució i ratificació d'aquesta a través d'un referèndum.
El president de la Generalitat, Carles Puigdemont, amb una urna al costat, en un acte del PDeCAT
El president de la Generalitat, Carles Puigdemont, amb una urna al costat, en un acte del PDeCAT
© Rafa Garrido

Comparteix
   


Etiquetes
El president de la Generalitat, Carles Puigdemont, ha assegurat que "si el Tribunal Constitucional m'inhabilita, com pot fer, no acceptaré aquesta decisió. Només el Parlament em pot suspendre". Així ho ha assegurat en una entrevista al diari francès Le Figaró.
 
"Una immensa majoria del poble català vol votar" i ha afegit "Suspenent-me o expulsant-me del meu despatx, Madrid no anul·larà aquesta voluntat. No existeix un poder suficientment fort per tancar el gran col·legi electoral que serà Catalunya el pròxim 1 d'octubre".
 
"No renunciarem"
 
El president de l'Executiu català ha estat contundent: "no renunciarem al referèndum encara que el TC ho prohibeixi". "El nostre compromís amb el poble i amb el Parlament és clar: hem de resoldre les nostres reivindicacions a les urnes", ha sentenciat.
 
Què passarà si guanya el 'sí'?
 
Puigdemont ha explicat que si guanya el 'sí' a la independència, 48 hores després explicaran que Catalunya "es transforma en un Estat independent" i obriran un període de transició que culminarà amb unes eleccions constituents, redacció d'una Constitució i ratificació d'aquesta a través d'un referèndum.




COMENTARIS fletxa taronja

item
#24
26 de juliol de 2017, 10.56 h

#13 Sandro Rossell va cometre un frau fiscal, el govern català posa urnes, veus la diferència? o t'ho explico estil Barrio Sesamo? segurament al tenir un nivell tan baix que només aconsegueixes féina precaría, necessites algo més accessible


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#23
26 de juliol de 2017, 10.54 h

#4 Ets lamentable, tu com a bon feixista espanyol uses la llei del tot s'hi val, motiu? per pura desesperació, perquè no teniu arguments i nosaltres si. Encara espero un motiu per convèncem de perquè ens hem de quedar amb espanya


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#22
26 de juliol de 2017, 10.52 h

#2 Has llegit tu els de la Yoko Ono, Viggo Mortensen, Risto Stoikov, etc...... el mateix et dic i ja que hi som, has sentit i llegit les opinions de governs d'europa sobre el procés? llegeix-ho també, no fa mal.

No donis lliçons, que tu només llegeixes els que a tu et convenen, però mai els que opinen diferent, aixís que calla


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#21
26 de juliol de 2017, 10.50 h

Quin zasca!!!!! en tota la boca dels feixistes de l'estat. Em fa gràcia perquè el gobierno no es veu a venir les òsties hahahahaha, és com veure un boxejador de pes pesat o un lluitador de MMA davant d'un adeversari que va de cregut i segur de si mateix i aquest tipus de personal llavors s'emprenyen perquè els han vençut tant facilment.

I això és que li passa al Gobierno, és un adversari cregut i el català simplement actúa amb intel.ligència


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#20
25 de juliol de 2017, 19.33 h

MOLT BÉ PRESIDENT. GRÀCIES PER ESTAR A L´ALTURA D´AQUESTS MOMENTS HISTÒRICS.
LA DIGNITAT COM SEMPRE, ÉS EL PRINCIPAL VALOR DELS CATALANS.
EL CAP CLAR I EL COR CALENT. RECORDEM SEMPRE QUE DELS espanols NO ENS EN PODEM FIAR.
FORÇA A TOTS ELS RESISTENTS !!! CAP A LA VICTÒRIA FINAL !!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
Synera fletxa Barcelona
25 de juliol de 2017, 09.05 h

Del Dictamen de la Cort Internacional de Justícia de 22 de juliol de 2010 sobre la legalitat de la declaració unilateral independència de Kosovo és treuen les següents conclusions:

– Que no hi ha cap norma en el dret internacional que prohibeixi o estigui en contra de les declaracions unilaterals d’independència

– Que quan hi ha una contradicció entre la legalitat constitucional d’un estat i la voluntat democràtica d’un poble part d’aqueSt estat, preval sempre la voluntat ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
25 de juliol de 2017, 08.05 h


#17 Carles, jo al #14 no el voto negatiu perquè crec que ho escrit de bona fe, per animar el president, però estic d'acord amb tota la resta que dius. I tampoc m'agrada el culte a la personalitat, com quan l'estalinisme. És el poble català, que té el mèrit del procés. Abans que Puigdemont fos president i abans que Convergència es convertís a l'independentisme, el poble català ja estava al carrer cridant IN - INDE - INDE PENDÈN CIÁ !


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
25 de juliol de 2017, 07.08 h

#14 El president té l'obligació de ser valent. No ens fa cap favor. Guanya lo que guanya per a fer això. No tots els presidents han de ser com l'Artur Mas. La llagoteria no m'agrada, et voto negatiu.


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
25 de juliol de 2017, 07.06 h


#15 Subnormal, autista i analfabet? Pobre xicot, que ho tens malament !


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
Josep Pagès i Canaleta de Cardedeu ESTACIÓ DE TREN SENSE MARQUESINAS I MOLT BRUTA NINGU LA NETEJA FA ANYS fletxa ABSTENCIÓ EL 1 DE OCTUBRE VOTAR NO GRACIAS ,,.NO SERVIRA DE RES VOTAR NO DONAR SANG GRACIAS ..A NOSALTRES NO HENS DONEN RES ENS U TREUEN
25 de juliol de 2017, 00.32 h

UNA TAL MARTA ,, Va dir fa ben poc.. : EL T.C. PERSEGUEIX ALS INDEPENDENTISTAS ,,..

AIXIS ELS DEL PDECAT Tranquils no hus persegueix a vosaltres NO SOU PAS INDEPENDENTISTAS


Clar que a lo millor a vosaltres HUS PERSEGUEIX EL T.C. PER SER TAN CORRUPTES 3% JAJA JA