El digital dels que votaran #SíSí. N. 3870. Divendres, 15 de desembre de 2017 22:35 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Referèndum sobre la independència doble fletxa

El Gobierno sentencia: "preparar aquest referèndum és il·legal"

La vicepresidenta de l'Executiu de Rajoy assenyala que "qualsevol actuació preparatòria tindrà una resposta corresponent"

Comentaris 23  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 3 vots )
carregant Carregant

Soraya Sáenz de Santamaría, recalca que "la comunitat autònoma de Catalunya no prepararà amb el seu govern" el referèndum. "Qualsevol actuació encaminada a preparar aquest referèndum és il·legal i prohibida i donarà peu a les actuacions corresponents", amenaça.
La vicepresidenta del govern espanyol Soraya Sáenz de Santamaría durant la seva intervenció en l'acte d'inauguració de les obres de la N-332 a Benissa
La vicepresidenta del govern espanyol Soraya Sáenz de Santamaría durant la seva intervenció en l'acte d'inauguració de les obres de la N-332 a Benissa
© José Soler

Comparteix
   


Etiquetes
La vicepresidenta del Gobierno i ministra de Presidència, Soraya Sáenz de Santamaría, ha recalcat que "la comunitat autònoma de Catalunya no prepararà amb el seu govern" el referèndum i ha assegurat que "qualsevol actuació preparatòria tindrà una resposta corresponent".
 
Així ho ha afirmat en ser preguntada pels mitjans a Benissa (Alacant), durant l'acte on es reprenien les obres de la variant de la carretera N-332 per salvar el pas per la localitat.
 
Prohibició d'actes
 
"Des del 14 de febrer el TC ja va dir que està prohibit qualsevol acte preparatori del referèndum, totes les institucions de l'Estat, el Gobierno, però també la resta d'institucions, que hem anat paralitzant tots i cada un d'aquests passos que ha donat la Generalitat sobre aquest referèndum de caràcter il·legal i que tanta divisió està generant a Catalunya".
 
"Qualsevol actuació encaminada a preparar aquest referèndum és il·legal i prohibida i donarà peu a les actuacions corresponents", ha constatat.




COMENTARIS fletxa taronja

item
#23
26 de juliol de 2017, 11.00 h

M'avorreix els mateixos arguments, no sap dir res més aquesta truja de 1,40 m d'alçada?

I que farà? enviarà la G.C? bé sempre i quan no tinguin una concentració de Congues. La Soraya no admet que tenen les de perdre


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#22
Vicenç Ramoneda i Ullar fletxa Sentmenat - República de Catalunya
26 de juliol de 2017, 08.06 h

Ha arribat l’hora de proposar la il·legalització del PP?

Compromís ha aconseguit entrar a tràmit al congrés una proposta de reforma del codi penal que ho podria permetre.
El president del govern espanyol, Mariano Rajoy, declara aquest matí a l’Audiència espanyola. El rebrà una concentració de protesta convocada per la Coordinadora 25-S –la mateixa que el 2012 va cridar a envoltar el congrés– amb el lema ‘Il·legalitzar el PP, el partit de la màfia’. Independentment de l... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#21
anònim fletxa Vilassar
25 de juliol de 2017, 12.45 h

I DISCRIMINAR ALS CATALANS ECONÒMICA, JURÍDICA, SOCIAL I LINGÜISTICAMENT, NO ????

Au, Soralleta, ves-te´n a pastar fang !! O com que no ho deus entendre, potser millor dir-te "vete a amasar purines" ????

A L´1-O, MARXEM !!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#20
mario fletxa Barna
25 de juliol de 2017, 10.00 h

No hi ha cap LLEI des de la constitució que digui que fer un REFERÈNDUM per expressar el que vol un poble sigui IL·LEGAL, CAP! els que són IL·LEGALS són ELLS el gobierno d'españa, que hurien de cedir el que pertoca a l'estado i no ho volen fer. Aquí, el TC els hauria de convidar a fer el gest i que fos vinculant perque CAT pogués dir o expressar en les urnes (element democràtic per antonomàsia) el que volen...

CLAR NO?, DONCS A VOTAR ALLÒ QUE EL QUE DIUEN ÉS INJUST AMB LES LLEIS C... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
Synera fletxa Barcelona
25 de juliol de 2017, 09.04 h

CAL RESPECTAR LA LLEI, SOBRE TOT LA PENAL, OI QUE SI PIGGY?


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
Catalunya triomfant fletxa Fora els ocupants
24 de juliol de 2017, 23.33 h

Soraya.us podeu fotre al cul les vostres lleis de l'embut.


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
24 de juliol de 2017, 21.41 h



Soraya, la teva fotografia será la primera que es posarà a LA GALERIA DELS HORRORS, que pesem fer quant estiguem fora de un pais que està ple de personatges mafiosos i RETORÇATS.


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
Synera fletxa Barcelona
24 de juliol de 2017, 20.57 h

CONVOCAR EL REFERÈNDUM NO SOLAMENT NO ESTÀ PROHIBIT PER LA LLEI, SINÓ QUE ÉS UNA OBLIGACIÓ DE L'ESTAT ESPANYOL. PROU MENTIDES!

ARA, A MÉS, HI REGIRÀ UNA LLEI "AD HOC". L'ESTAT ESPANYOL NO POT INCOMPLIR LA LLEI D'AVANS I LA D'ARA.

El dret a la lliure determinació, és de ius cogens, és a dir, és a dir, està recollit al nivell més alt de les lleis internacionals que han de ser obeïdes sempre.

Aquest dret està ben ancorat a la Carta de les Nacions Unides i en l’article 1 del P... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANES aka como SUPERCAT de Figueras-Gerona: Tus palabras resuenan en mis oídos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
24 de juliol de 2017, 19.52 h

#13 Escritores y artistas catalanes rechazan el referéndum ilegal
Marsé, Mendoza, Serrat, Coixet, Amat y otros artistas e intelectuales catalanes se pronuncian sobre el proceso secesionista

https://politica.elpais.com/politica/2017/07/23/actualidad/1500819773_840654.html