El digital dels que votaran #SíSí. N. 3872. Diumenge, 17 de desembre de 2017 20:36 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Societat doble fletxa

La conga del 'Que viva España' que va costar 73.000 euros

La representació oficial espanyola dels actes al santuari de Lourdes era de 129 persones

Comentaris 19  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 4 vots )
carregant Carregant

El Gobierno va gastar 73.000 euros en la famosa conga militar a Lourdes que van organitzar desenes de participants i que va anar a càrrec de l'erari públic.
Captura de la conga dels 73.000 euros pagada per l'Estat
Captura de la conga dels 73.000 euros pagada per l'Estat
© Twitter @AUGC_Comunica

Comparteix
   


Etiquetes
La 59a peregrinació militar internacional a Lourdes (França) que es va celebrar entre el 19 i el 22 del passat mes de maig, va tenir el seu moment àlgid amb la conga de 'Que viva España' de Manolo Escobar que van organitzar desenes de participants.
 
La conga va sortir a la llum després d'una denúncia de l'Associació Unificada de la Guardies Civils per la despesa pública que va generar i ho contraposaven a la falta d'armilles antibales per als agents.

Un total de 73.000 de les arques públiques
 
Ara, una resposta oficial del Gobierno a una pregunta de la senadora Maribel Mora, de Podemos, assegura que en aquesta trobada es van invertir 73.000 euros de les arques públiques, segons recull El País.
 
La representació oficial espanyola en els diferents actes al santuari era de 129 persones, i les seves despeses van anar a càrrec de l'erari públic. Per contra, la despesa de la peregrinació el 2014 va ser de 56.000 euros, amb la qual cosa, en només tres anys, ha augmentat en 17.000 euros.

 




COMENTARIS fletxa taronja

item
#19
26 de juliol de 2017, 10.44 h

#14 Vergonya dius? en Puigdemont és respectat per tot europa, cosa que no puc dir el mateix del teu mandatari espanyol i encara menys deprés d'aquest esperpèntic espectacle de la Conga a Lourdes que va costar 73.000 euros .

73.000 euros per fotre aquesta pallassada, increïble. Això si que és una vergonya, a mi espanya em fa passar vergonya


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
26 de juliol de 2017, 10.40 h

Òstia puta!!!! que n'arriben a ser de mongòlics. Per això si hi han calers, però per inveritr infraestuctures no, oi, gobierno de mongolandia? foten pena espanya


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
APAÑAMELAPELA fletxa II*II Republica Catalana II*II
25 de juliol de 2017, 20.35 h

#16



TU PRIMA DE RIESGO ES ANAL

UI UI UI QUE DOLOR




Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
Marcela fletxa Monzón
25 de juliol de 2017, 14.46 h

"No os hagáis ilusiones. Ni los fornicarios, ni los idólatras, ni los adúlteros, NI LOS AFEMINADOS, NI LOS SODOMITAS, ni los ladrones, ni los avaros, ni los borrachos, ni los maldicientes, ni los que viven de rapiña, heredarán el reino de Dios” (1 Corintios 6,9)


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
APAÑAMELAPELA fletxa República Catalana II☆II
25 de juliol de 2017, 14.15 h

#14



POLÍTICO no pone nada de que Puigdemont haya arruinado el 2017
Pero cuanto costaron los vibradores de la rojiGUARRA de la romeria
de Lourdes ?.
Se ve que habia un descontrol que era demasiado, se peleaban entre
ellos para conseguir uno.









Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
25 de juliol de 2017, 10.56 h

Puigdemont, entre las 12 personas que "arruinarán el 2017" según 'Politico'

http://www.elperiodico.com/es/noticias/politica/puigdemont-personas-que-arruinaran-2017-politico-5721681


GRACIAS POKEMON POR INTERNACIONALIZAR EL PRUSES Y HACERNOS PASAR VERGUENZA AJENA


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 12
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
anònim fletxa Vilassar
25 de juliol de 2017, 10.52 h

De què us estranyeu ? Si molts sectors d´ejSSpaÑa fa més de 40 anys que viuen en una permanent festa !!
Sense pencar gens els venen servits qualsevol cosa que vulguin aconseguir. Només els cal un govern PPSOEro i a demanar, que els catalans ja pagaran !!

A CATALUNYA TAN SOLS LA POT SALVAR LA INDEPENDÈNCIA !!!!
L´1-O TOTHOM A VOTAR !!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 15   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
25 de juliol de 2017, 10.46 h

ELS CABALS PÚBLICS TOSTEMPS A DISPOSICIÓ DE LES FORCES ARMADES, QUE SÓN AMB LES GUERRES I DRACONIANES DICTADURES EXTRACTIVES . SÓN EL GRAN PUNTAL DE LA "UNIDAD" COM A REAL POSSESSIÓ COLONIAL, EN L''ABUNDÀNCIA PRESSUPOSTÀRIA MILITAR I LES CLASSES TREBALLADORES, EXPLOTADES I EMPOBRIDES.


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
Emili fletxa Terrassa
25 de juliol de 2017, 10.02 h

Ens diu el titular. . . . La conga del 'Que viva España' que va costar 73.000 euros
La representació oficial espanyola dels actes al santuari de Lourdes era de 129 persones

No sortiria més a compte fer tot això en el "pati" del "Palácio del Pardo"?
A més a més, ningú els veuria fent el ridícul en llocs públics.
AIXÒ ES ESPANYA I LA SEVA CULTURA?.


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
mario fletxa Barna
25 de juliol de 2017, 09.19 h

Realment ESPERPÈNTIC! potser ara la guàrdia civil s'adonarà a qui donen suport. Fins avui també ens l'han d donar a nosaltres per la PAU no per la GUERRA. Potser s'ho pensaran dues vegades a l'hora de fer-nos MAL! la qual cosa sembla q no entenguin. QUIN NIVELL REDÉU!

REPÚBLICA CATALANA AJUDANS A SER UN ESTAT NORMAL!