El digital dels que votaran #SíSí. N. 3873. Dilluns, 18 de desembre de 2017 23:32 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

La Vanguardia menteix per intentar desmobilitzar el referèndum

Assegura que el delegat territorial d’Agricultura de Tarragona, Àngel Xifré, dimiteix per por a gestionar el referèndum i resulta que es fals. Agricultura i el mateix interessat ho han desmentit

Comentaris 10  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 8 vots )
carregant Carregant

El mateix Xifré en una piulada ho desmenteix i el diari del Grup Godó ho manté en una deriva del diari cada cop més preocupant. La cursa de les dues capçaleres dels grups Godó i Zeta per visualitzar-se com afins al regim espanyol va en augment, la fiabilitat dels dos diaris comença a ser un escàndol.  






Comparteix
   


Etiquetes

El Departament d’Agricultura també ho ha desmentit en una piulada 





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#10
14 de novembre de 2017, 10.46 h



Practica habitual de La Vanguardia, del grup Godó.........


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
27 de juliol de 2017, 12.16 h

RES DE NOU.
EM PREGUNTO QUAN DEIXAREU DE COMPRAR ELS DIARIS ESPANOLS COM:

LA VANGUARDIA
EL PAIS
EL PERIODICO

BOICOT CATALÀ PER DIFONDRE NOTÍCIES D´INTOXICACIÓ ENPANOL I FALSES.


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
JCV fletxa Sta. Cristina d'Aro
27 de juliol de 2017, 11.21 h

Si algú se sent català de bé i per tant desitjós de la llibertat de Catalunya, ha de fer boicot al diari libel·lista la vanguardia, el qual en el seu dia, ara fa 79 anys més o menys, donà la més efusiva benvinguda a l'exèrcit d'ocupació feixista i per tant a en francu "por la gracia de Dios". Diari que per més escarni nostre, ens humilia dia darrera dia amb les seves publicacions castellanes, la llengua "cristiana" i de l'imperi que ja toca la seva fi.


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
27 de juliol de 2017, 11.18 h



El Periódico, avui també s'endú la palma sobre manipulació de noticies.


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
27 de juliol de 2017, 08.28 h


Vagas de metro, bicing, controladors, taxis............???????????????????


Valora aquest comentari:   votar positiu 15   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
Carla fletxa Barcelona
27 de juliol de 2017, 08.25 h

Sembla que ha tornat la premsa del Movimiento, si és que mai va marxar. Els pamflets espanyolistes El Periódico i La Vanguardia no es poden ni fullejar. No oblidem tampoc, altres diaris locals de capitals de "provincia". Jo ja ho he deixat de fer. Per descomptat, fa temps que no en compro cap dels dos, però ara ni me'ls miro, encara que me'n caigui un a les mans. Són uns intoxicadors a sou del règim del 78.


Valora aquest comentari:   votar positiu 18   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
27 de juliol de 2017, 08.19 h

CArol, UN TEJERO FRANQUISTA I PEPERO COM CAL
MARIO, te has pasado, rata de Rajoy


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
Vicenç Ramoneda i Ullar fletxa Sentmenat - República de Catalunya
27 de juliol de 2017, 08.04 h

Tota els diaris absolutistes menteixen!

Desintoxicació: Una notícia falsa d’El País diu que l’ONU es nega a donar suport al referèndum.

El diari El País ha obert avui amb una notícia titulada ‘L’ONU frena l’intent de donar aval internacional al referèndum català‘, que porta com a subtítol ‘Les Nacions Unides refusen d’inscriure com a observador electoral el consorci Diplocat de la Generalitat’.

Més a:
http://www.vilaweb.cat/noticies/desintoxicacio-una-noticia-fal... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 19   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
Vicenç Ramoneda i Ullar fletxa Sentmenat - República de Catalunya
27 de juliol de 2017, 08.02 h

Tota els diaris absolutistes menteixen!

Desintoxicació: Una notícia falsa d’El País diu que l’ONU es nega a donar suport al referèndum.

El diari El País ha obert avui amb una notícia titulada ‘L’ONU frena l’intent de donar aval internacional al referèndum català‘, que porta com a subtítol ‘Les Nacions Unides refusen d’inscriure com a observador electoral el consorci Diplocat de la Generalitat’.

Més a: Llegir més