El digital dels que votaran #SíSí. N. 3813. Dijous, 19 d'octubre de 2017 11:03 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

La Guàrdia Civil fora de la llei

Mundó considera “insòlita” l’actuació “arbitrària” i “sense garanties” i recorda que les citacions no han estat ordenades pel Jutjat 13 de Barcelona i diu que tot plegat “mereix una explicació”

Comentaris 13  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 5 vots )
carregant Carregant

ACN Madrid .- El conseller de Justícia, Carles Mundó, considera “insòlita” l’actuació “arbitrària” i “sense garanties” de la Guàrdia Civil, que en les últimes hores ha mantingut en actiu l’onada de citacions i suposades imputacions a membres del Govern de la Generalitat a qui relaciona amb l’organització del referèndum. En declaracions abans d’assistir al Consell de Política Fiscal i Financera (CPFF), Mundó ha recordat que el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) ha fet pública una nota on explica que els interrogatoris no han estat ordenats pel Jutjat d’Instrucció 13 de Barcelona, quan les citacions de que fa ús la Guàrdia Civil fan “referència expressa al jutjat 13 de Barcelona”. 

Comparteix
   


Etiquetes
La Guàrdia Civil, retorn al franquisme
 
Tot plegat, segons Mundó, “mereix una explicació” perquè “és greu veure com el TSJC afirma que els interrogatoris que fa la Guàrdia Civil a funcionaris, empreses i càrrecs polítics no estan ordenats pel Jutjat”. Per aquest motiu ha expressat la “preocupació” del Govern davant d’una “actuació arbitrària” i “sense garanties” on “no se sap qui ordena els interrogatoris”. “En un Estat de dret i democràtic és molt preocupant que això succeeixi”, ha sentenciat.
 



Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#13
mario fletxa Barna
29 de juliol de 2017, 09.48 h

Cal recordar de tant en tant que estem pagant dos reis dues reines i un ple d'infantes AH! i una princesa. Només que deoxem de pagar tot això ja ens podriem mantenir millor que ara1

Ja falta poc... 60 dies+ò- pel Referèndum 1-Oc. PER LA REPÚBLICA CATALANA !


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
APAÑAMELAPELA fletxa II*II Republica Catalana II*II
28 de juliol de 2017, 17.09 h

#10


A tu hi ha moltes coses que et fan gracia, menys la prima de risc anal que t'afecta el recte,
i llavors t'exclames de dolor tot el dia.
Prova la vaselina "EL PICOLETO" i t'entrara mes suau el vibrador de la rojiguarra.
A vegades el patriotisme-anal te aquestes coses i fa molt de mal.
Todo sea por "LA TAPIA".


.



.






Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
28 de juliol de 2017, 12.45 h

#10

El pene del Borbón de hace 400 años lo tendría atrófico, pero el del emérito lo tenía CACHONDON........????


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS aka como SUPERCAT de Figueras-Gerona: Tus palabras resuenan en mis oídos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPEME HACE GRACIA AUNQUE EN REALIDAD ES PATETICO EL ESFUERZO DEL ASALTAPISCINAS EN RELLENAR EL PANFLETO DE NOTICIAS COMO ESTA,SOBRE EL PENE DE UN REY BORBON DE HACE 400 AÑOS , ETC. ESCONDIENDO NOTICIAS COMO LAS SIGUIENTES: La Guardia Civil acusa
28 de juliol de 2017, 12.36 h

ME HACE GRACIA AUNQUE EN REALIDAD ES PATETICO EL ESFUERZO DEL ASALTAPISCINAS EN RELLENAR EL PANFLETO DE NOTICIAS COMO ESTA,SOBRE EL PENE DE UN REY BORBON DE HACE 400 AÑOS , ETC. ESCONDIENDO NOTICIAS COMO LAS SIGUIENTES:

La Guardia Civil acusa de sedición a un alto cargo del Govern por el 1-O
El secretario general de Presidència, Joaquim Nin, y el director de Atenció Ciutadana, Jordi Graells, son interrogados por los preparativos del referéndum unilateral
http://www.elperiodico.com/es/poli... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
Synera fletxa Barcelona
28 de juliol de 2017, 12.06 h

Aviat es tancaran les quatre fases i podrem dir, com Gandhi:

1) IGNOREN (us enrecordeu?)

2) RIUEN (pas previ a la ràbia, indicador de nervis incipients)

3) ATAQUEN (morts d'odi i mancats de democràcia, tal com es veu)

4) GUANYES

That's all folcks!


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
28 de juliol de 2017, 11.55 h

LA G.C. REPRESENTA EL FRANQUISME, I TOT L'ENCADENANT D'HISTÒRIA QUE HA PORTAT CATALUNYA I TOTA LA CONFEDERACIÓ, DAVALL D'UNA SITUACIÓ DE COLONITZATS,, PRESENTAT DE MANERA CRÍPTICA, PERÒ EFICAÇ PER AL REI I PODERS FÀCTICS TOTS, EN CONTRA DEL POBLE, LA DICTADURA, ÇES UN TOT DE 4-5 SEGLES, AMB POQUES ÈPOQUES ON PODIEN HAVER-HI CANVIS, ESSENT TANMATEIX REPRIMITS BÀRBARAMENT, GUERRES etc: A MÉS EL REGNE REINO D'ESPANYA MANTÉ UNA REGIÓ SOTA EL FEUDALISME, PER REGENERAR-HO CAL LA REPÚBLI... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
Fd'A fletxa Calders
28 de juliol de 2017, 11.43 h

Si al jutjat nº13 de Barcelona hi ha un jutge/jutgesa integrista i fanàtic/a hi hauria d'aver una fiscalia que el/la denunciés. O és que els jutgesi jutgeses poden fet el que els hi dóna la gana i són IMPUNES? Si algú perseguís les seves actuacions fora de lloc, potser s'hi pensarien dues vegades abans de fer-ho. Prenem-ne nota per tal de que això no passi a la República Catalana.


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
28 de juliol de 2017, 09.20 h



La GRAN CORRUPCIÓ DEL PP. va arribar amb Aznar....!!

QUANT ARRIBARÀ LA JUSTÍCIA A ELL.....???

"LAS CLOACAS DE INTERIOR", documental recomanat ......... I SOLS ES UNA PETITA PART DE TOTA LA MERDA QUE OFEGA AL gobierno español.

VERGONYÓS.........VERGONYÓS.........!!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
mario fletxa Barna
28 de juliol de 2017, 09.08 h

Suposo que a partir d'ara es verificarà tot el que vingui de la benemèrita i si no és legal denúncia contundent directament al TC.

Ja falta poc companys! la REPÚBLICA ESTÀ ja a la cantonada.

1-Oc. TOTHOM A VOTAR! AH! i si pot ser amb estelades al balcó, encara no les han prohibit a les façanes aprofitem-ho tan com puguem


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
Lluis C fletxa Banyoles
28 de juliol de 2017, 01.37 h

La Guarra Civil, retorn al franquisme?...Si no hi han marxat mai!!!