directe ! a La República. N. 4061. Diumenge, 24 de juny de 2018 05:18 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Referèndum sobre la independència doble fletxa

La Generalitat està preparada per desobeir

Aragonès: "La decisió del Govern és clara, que no demanin responsabilitats de tipus administratiu o comptable sobre decisions polítiques"

Comentaris 22  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 6 vots )
carregant Carregant

Malgrat el nou requeriment que el Ministeri ha enviat aquest dijous a la Generalitat en aquesta direcció, el secretari d'Economia del Govern, Pere Aragonès, ha assegurat que "la decisió del Govern és clara".
© Guillem Roset

Comparteix
   


Etiquetes
El secretari d'Economia del Govern, Pere Aragonès, ha insistit aquest dijous que el Govern no facilitarà el llistat d'interventors que li reclama el Ministeri d'Hisenda en el marc de les noves condicions imposades per evitar que es destinin diners al referèndum.
 
Malgrat el nou requeriment que el Ministeri ha enviat aquest dijous a la Generalitat en aquesta direcció, el secretari d'Economia del Govern, Pere Aragonès, ha assegurat que "la decisió del Govern és clara". "Que no demanin responsabilitats de tipus administratiu o comptable sobre decisions polítiques", ha dit abans de recordar que "les decisions polítiques les assumeix el president i els consellers".
 
Tot plegat, segons Aragonès, "demostra que el que es persegueix és una estratègia d'intentar augmentar el nombre de funcionaris que hagin de fer certificats per estendre la campanya de la por", una estratègia que la Generalitat "no acceptarà" perquè "no és de rebut, no té sentit, no és proporcionat, no és raonable". "L'adhesió al FLA no és una porta oberta perquè decideixin unilateralment fer el que vulguin vulnerant el mateix Estatut d'autonomia", ha sentenciat.




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#22
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
29 de juliol de 2017, 22.44 h




#14


Moltes gràcies, company, de comprendre el fons de la qüestió i donant suport a la meva agressivitat amb els fatxes esPPanyolerus.


Sí senyor CANYA , CANYA A AQUESTA DEGENERADA ESPPANYA !!


ESPEREM QUE BEN AVIAT ELS QUE HEM ENVIAT COMENTARIS AQUÍ, PUGUEM CELEBRAR JUNTS LA PROCLAMACIÓ D'INDEPENDÈNCIA, , AMB UNES QUANTES AMPOLLES DE BON CAVA CATALÀ !!



Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#21
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
29 de juliol de 2017, 22.38 h




#20


I A TU NO CAL QUE ET PREPARIS PER SEGUIR FENT EL RIDÍCUL I DEMOSTRANT EL TEU BAIXÍSSIM NIVELL INTEL.LECTUAL, TÍPIC DE FRANQUISTA PPANCASTELLANISTA.



HUAH HUAH HUAH HUAH . . . QUINA COLLA DE TARATS, PPOBRETS !! !!





Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#20
Santi fletxa Barcelona
29 de juliol de 2017, 12.05 h

Y los mismos preparados para detener.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
29 de juliol de 2017, 10.49 h

ENDAVANT, TOT EL GOVERN I LA MAJORIA DEL PARLAMENT, AMB EL POBLE QUE D'ANYS DEMANA LA INDEPENDÈNCIA QUE ÉS SINÒNIM DE DEMOCRÀCIA. LLUITEM PER LA REPÚBLICA ESPAI SOCIAL, ON LES CLASSES TREBALLADORES, ASSOLIREM EL BENESTAR, SUPERANT LA TENALLA FEIXISTA DEL REINO QUE PENSA EN EL POBLE COM A SUBJECTE D'EXPLOTACIÓ I EXTRACCIÓ A BENEFICI DE, REI, MILITARS, I TOTS ELS PODERS FÀCTICS.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
mario fletxa Barna
29 de juliol de 2017, 10.45 h


#10 No et preocupis tan, fa temps que dic que si no els donem carnassa millor, no contestestant-los mai ja fora bò...


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
mario fletxa Barna
29 de juliol de 2017, 10.42 h

#6 AL FRENOPÀTIC! NOSALTRES VERS LA REPÚBLICA CATALANA ARA!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
Jaume fletxa Figueres
28 de juliol de 2017, 21.15 h

"no és de rebut" és CATANYOL. A veure si desconnecteu del castellà, redactors del Directe!cat


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
anònim fletxa Vilassar
28 de juliol de 2017, 21.03 h

CATALANS, HA ARRIBAT EL MOMENT EN QUE HEM DE COMENÇAR A DESOBEÏR, EN MOLTS ASPECTES !!!!

MADRILES FA EL QUE SEMPRE VOL, I NOSALTRES SEMPRE A OBEÏR ????, A SANT DE QUÈ ????

L´1-O, TOTS A VOTAR INDEPENDÈNCIA !!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
APAÑAMELAPELA fletxa II*II Republica Catalana II*II
28 de juliol de 2017, 20.43 h

#10


Estic completament d'acord amb tu, pero crec que ets massa suau.
Canya a tot drap al mono espanyata.



.