El digital dels que votaran #SíSí. N. 3907. Diumenge, 21 de gener de 2018 15:40 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Referèndum sobre la independència doble fletxa

Un usuari que anuncia armes per Twitter amenaça Puigdemont

S'indentifica com a defensor i activista dels drets humans

Comentaris 18  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 2 vots )
carregant Carregant

"Los accidentes pasan, hijo de puta... Y cuidado que puede alcanzar a sus familiares" acompanyada d'una imatge on s'hi poden veure bales.
Captura de pantalla de l'amenaça de l'usuari
Captura de pantalla de l'amenaça de l'usuari
© Twitter @Machitrxldeamol

Comparteix
   


Etiquetes
Un usuari que s'autoindentica com a defensor i activista dels drets humans ha llençat una amenaça de mort al president de la Generalitat, Carles Puigdemont, i a la seva família.
 
"Los accidentes pasan, hijo de puta... Y cuidado que puede alcanzar a sus familiares" acompanyada d'una imatge on s'hi poden veure bales.
 
El twitaire té diversos anuncis d'armes de foc al seu compte.
 




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#18
31 de juliol de 2017, 13.11 h

#14 Cert, però recorda que vosaltres mateixos creu comptes falsos per crear més mal ambient i no seria pas el primer


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
31 de juliol de 2017, 13.10 h

#13 No noi, sou vosaltres mateixos els que amanaceu només per el fet de tenir opinons i idees diferents, vosaltres creeu mal estar, vosaltres en sou responsables. Mira com cada dia estàs aqui amb la teva ràbia, amargor i odi.


Si tant clar tinguessiu que no n'hi haurà i que som minoria ara mateix no dirieu res, esteu acollonits per perdre els únic que us mantenen i els únics que us deixaràn morir de gana. Aqui no tenim escrúpols sinó sang freda


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
29 de juliol de 2017, 22.36 h




#12



Sí, no cal que ens ho repeteixis tant , PPalurda, ja fa anys que sabem que sents PENES i FÀSTICS.



Però jo t'he dit i t'he promès que UN GOS NO ET POT DEIXAR PRENYADA ENCARA QUE T'OMPLI EL RECTE D'ESPERMA DUES MIL VEGADES !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Recony, tan difícil és d'entendre, PPalurda PPaPPanates i franquista ? La fecundació entre espècies diferents ÉS CIENTÍFICAMENT IMPOSSIBLE.



Els centaures, el minotaure, l'esfinx, el griu i tote... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
29 de juliol de 2017, 21.45 h

#14 filldeputa


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS aka como SUPERCAT de Figueras-Gerona: Tus palabras resuenan en mis oídos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
29 de juliol de 2017, 13.00 h

OTRA POSIBILIDAD ES QUE ESTE PERFIL SEA FALSO (SE DIO DE ALTA ESTE MISMO MES DE JULIO) Y SEA UNA MANIOBRA NAZI PARA PROVOCAR LASTIMA Y DAR MOTIVOS DE QUEJA AL SEPARATISMO


MAMA, MAMA ME TIENEN MANIAAAAAA


Y ALGUIEN LIGADO AL SEPARATISMO SEA QUIEN ESTE EN REALIDAD DETRAS DE TODO ESTO. TODO PODRIA SER, SERIA RARO Y PELIGROSO, PERO NUNCA SE SABE.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 9
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS aka como SUPERCAT de Figueras-Gerona: Tus palabras resuenan en mis oídos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
29 de juliol de 2017, 12.55 h

ESTE TUITERO, SEGUN EL MISMO DICE, UN CHILENO MACHISTA Y LOCO, MOSTRANDO REPLICAS DE ARMAS, SON DE AIRSOFT Y DICIENDO TONTERIAS. A PESAR DE LO QUE DICE, ME IMAGINO QUE ESTARA EN CHILE Y NO NE ESPAÑA, Y POR ESO SE CREA SALVO DE LA JUSTICIA ESPAÑOLA

EN UNOS MESES ESTARA DETENIDO Y SERA JUZGADO ALGO MAS TARDE.

LO TRISTE ES QUE PUEDEN HABER PERSONAS QUE PIENSEN LO MISMO QUE EL AUNQUE NO SERAN TAN IDIOTAS DE PUBLICITARLO.

ES LO QUE PRODUCE TOMAR ACTITUDES RADICALES, QUE LOS RADICALES DEL OTRO ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 11
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS aka como SUPERCAT de Figueras-Gerona: Tus palabras resuenan en mis oídos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
29 de juliol de 2017, 12.45 h

QUE PENA ME DAIS, QUERIDOS NAZIS, NO HAY DIA QUE NO OS LEVANTEIS CON UN NUEVO DISGUSTO. RECORDAD MIS CONSEJOS SOBRE MANTENER ALTO VUESTRO STOCK DE VALIUM Y FORTASEC.

Un juez investiga a David Madí por una trama de facturas falsas
El que fuera mano derecha de Artur Mas está acusado de simular la prestación de servicios
Entre los inculpados también figura un empresario del 'caso Palau' que fue proveedor de CDC
http://www.elperiodico.com/es/politica/20170729/david-madi-investigado-trama-fac... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 11
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
29 de juliol de 2017, 11.58 h

Fill de la gran puta i a sobre s'amaga com tots els feixistes, molt envalentonats darrera un perfil ocult


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
29 de juliol de 2017, 11.20 h

#4
#3

La policía , si volguès, arribaria a la detenció d'aquest individu i que està a nivell d'odi del troll mes actiu d'aquestes págines.

Son sediments de la societat........


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
29 de juliol de 2017, 10.38 h

DISSORTADAMENT, LES AMENACES A L'EXCEL·LENT PRESIDENT PUIGDEMONT, TOTHOM AMB CRITERI HISTÒRIC I DE L'ACTUALITAT NO ENS ESCANDALITZA, ÉS PROPI D' UN REGNE "REINO" ESPANYOL, QUE MAI PER MAI HA DEMOSTRAT UNA ENGRUNA DE CIVILITZACIÓ., VIU EL "REINO" EN LA REGRESSIÓ HUMANA, QUAL HOMÍNIDS, ELS HAN INCAPACITAT A CAPIR AVENÇOS SOCIALS, I SÓN DEVOTS A LES CONSIGNES DE REIS I TOTS ELS PODERS FÀCTICS., MANIPULACIÓ BRUTAL QUE PERMENT A LES ELITS TENIR BEN APOSENTAT EL FEUDALISME A CASA SEVA.