El digital dels que votaran #SíSí. N. 3818. Dimarts, 24 d'octubre de 2017 11:44 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Monedero contra el referèndum i al servei del govern del PP

Critica que Puigdemont només busca el "repartiment del vot independentista" amb el "simulacre de referèndum"

Comentaris 18  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 2 vots )
carregant Carregant

ACN Barcelona .- El cofundador de Podem, Juan Carlos Monedero, s'ha referit aquest dissabte des de Barcelona al referèndum del proper 1 d'octubre i ha criticat que el president Puigdemont està fent una "fugida cap endavant" i, segons ell, "només busca enfrontar el repartiment del vot independentista de cara les eleccions que es convocaran després del simulacre de referèndum". Per Monedero, l'1-O "té tota la pinta que no arribarà enlloc" i considera que "generarà més frustració que no pas èxits". 

Comparteix
   


Etiquetes
Monedero carrega contra el referèndum, té por a la democràcia

Per això, el cofundador de Podem defensa la posició del seu partit de fer un "referèndum pactat" perquè, segons ell, "Espanya està canviant i existeix un espai per fer un referèndum amb totes les garanties". D'altra banda, Monedero ha advocat per "reconciliar" la direcció política de Podem amb les bases del partit i creu que Podem Catalunya ha de ser la "nau d'abastament" del nou subjecte polític.



Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#18
30 de juliol de 2017, 22.37 h

Una cosa remarcable és que els efectes que provoquen les decisions i consignes dels Comuns-Catsqp-ICV-EUiA-Podem... són els mateixos que provocà el lerrouxisme, és a dir que sigui derrotat el progrés social i que triomfi el nacionalisme hispànic. Al cap i a la fi en tots dos casos són pseudoradicals fent bandera de la lluita social per a anul·lar, a Catalunya, el moviment social transversal que realment sí que implementa les
llibertats i sí que canvia les estructures.


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
Pere d'Olot fletxa Barcelona
30 de juliol de 2017, 22.24 h

El mon mental de Monedero i molts d'altres ha caigut en els mecanismes de defensa projectius. Projecten en els altres els propis defectes i actituts.


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
joddi fletxa Barcelona
30 de juliol de 2017, 21.04 h

#7
#11
#15
Mira que arriba a ser il-lús aquest element per molt intel·lectual que sigui. Diu que Espanya està canviant i si és creu que el seu partit ho farà possible. doncs estem tots apanyats. Si a Catalunya tot tenint majoria els independentistes aconsegueixen marejar la perdiu per tots els costats (amb la ajuda i complasència dels partits espanyols), que no li faran a ells si es que aconsegueixen unes majories. El gran capital no ho permetrà mai una cosa com aquesta, i ja s'inven... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
Fd'A fletxa Calders
30 de juliol de 2017, 08.09 h

Si hem d'esperar a pactar a que vosaltres maneu a Espanya estem perduts. Que és que sou idiotes o jugueu a la política de conveniència?


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
30 de juliol de 2017, 00.54 h

Ai, quin cognom més adient que tens, MONEDERO.
Venut als PP's, perfecte per la tebiesa dels PSC, Inútil per la causa catalana!!!.
I si t'ocupes dels de casa teva, dels madrilenys, i deixes els Catalans que és un tema massa GRAN i inabastable per a tu, CALDERILLA'S???
DE RES!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
30 de juliol de 2017, 00.54 h

Ai, quin cognom més adient que tens, MONEDERO.
Venut als PP's, perfecte per la tebiesa dels PSC, Inútil per la causa catalana!!!.
I si t'ocupes dels de casa teva, dels madrilenys, i deixes els Catalans que és un tema massa GRAN i inabastable per a tu, CALDERILLA'S???
DE RES!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
30 de juliol de 2017, 00.53 h

Ai, quin cognom més adient que tens, MONEDERO.
Venut als PP's, perfecte per la tebiesa dels PSC, Inútil per la causa catalana!!!.
I si t'ocupes dels de casa teva, dels madrilenys, i deixes els Catalans que és un tema massa GRAN i inabastable per a tu, CALDERILLA'S???
DE RES!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
30 de juliol de 2017, 00.49 h

Ai, quin cognom més adient que tens, MONEDERO.
Venut als PP's, perfecte per la tebiesa dels PSC, Inútil per la causa catalana!!!.
I si t'ocupes dels de casa teva, dels madrilenys, i deixes els Catalans que és un tema massa GRAN i inabastable per a tu, CALDERILLA'S???
DE RES!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
APAÑAMELAPELA fletxa II*II Republica Catalana II*II
29 de juliol de 2017, 22.40 h

#8



DESPUES DE PRACTICAR LA CATALANOFOBIA, QUE BIENE, GONZALEZ ?

EL ASESINATO, TIPO GAL ?




Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
29 de juliol de 2017, 22.15 h




#8


Què t'emPPatolles tu , ara ?? !!


huah huah huah huah . . . aquesdta PPalurdaaaaaaaaa . . .





I qui t'ha dit que ens estranyi res de vosaltres, nazis de vocació, però tan INÚTILS i INCOMPETENTS que us heu quedat només en FRANQUISTES, que és com ser uns risibles NAZIS SUBNORMALS.




Concretament de tu, PPobra PPalurda PPaPPanates, encara ens estranya menys que SEGUEIXIS fent el RIDICUL GROTESC al que ens tens acostumat, exhibint la teva ESCANDALOSA IGNORÀNCIA que he recoll... Llegir més