El digital dels que votaran #SíSí. N. 3641. Diumenge, 30 d'abril de 2017 20:43 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa Última actualització Dimarts, 14 de setembre de 2010 05:00 h

C's demana als olesans que despengin la senyera del balcó perquè no surtin al seu espot electoral

En escampar-se la notícia entre els veïns, encara van aparèixer més banderes

Comentaris 43  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 14 vots )
carregant Carregant

Tot i que ideològicament Ciudadanos es proclama com un partit en contra dels 'nacionalismes', l'activitat de C's en aquesta legislatura ha estat monotemàtica: anar en contra del català i de tot allò que fes olor a catalanitat. El millor exemple es va viure aquest diumenge a Olesa de Montserrat durant la filmació del seu espot de campanya. Segons ha pogut saber directe!cat C's va instal·lar-se al carrer Duc de la Victòria (dedicat al general Espartero) i van trucar porta a porta als veïns que tenien senyeres penjades als balcons demanant-los que despengessin la bandera nacional de Catalunya amb el pretext que estaven filmant un anunci de pasta de dents.
senyera, balcó
Comparteix
   


Etiquetes
Una veïna va descobrir l'engany i va donar la veu d'alarma. La revolta veïnal va girar-se en contra dels unionistes i encara van aparèixer més senyeres als balcons. Els vilatans han demanat explicacions a l'ajuntament i han instat la corporació municipal a accelerar el canvi de nom del carrer dedicat al militar espanyolista que va encunyar l'entranyable frase de 'a Barcelona hay que bombardearla cada 50 añós'.




COMENTARIS fletxa taronja

item
#43
Karles Sànchez fletxa Granada, d'origen santsenc
5 de març de 2011, 00.02 h

Bona nit... sóc pintor-il·lustrador, i us envio aquest missatge per demanar-vos permís per utilitzar la imatge de la senyera penjant del balcó per a una composició amb acrílics...
Moltes gràcies igualment i salutacions...un petó des del sud del país veí...

--
karles - bauman - patxi -
http://despatxdenpatx.blogspot.com


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#42
19 d'octubre de 2010, 10.47 h

#41 Aneu doncs en compte. almenys poseu-vos bufanda perquè la fred ja ens ha arribat. No fos que agaféssiu la grip abans d'hora!!!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#41
Baldiri fletxa Sant Llorenç d'Hortons
18 d'octubre de 2010, 16.20 h

Lleguin aquesta informació tendenciosa, la qual es veu clarament que ni tan sol ha estat contrastada, et dones conte del grau de degeneració informativa en la que la generalitat inverteix els nostres diners.

Tanmateix en despullo ara mateix i votaré a C’s.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#40
xindasvint fletxa El Prat
16 de setembre de 2010, 11.14 h

timbaler (pot ser t'agradi més tamborilero" si està cercant nivell intel·lectual, tens altres llocs, com libertad digital, intereconomia, etc


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#39
15 de setembre de 2010, 21.15 h

Cada vegada som més els CIUTADANS , vota CIUTADANS!"!


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 7
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#38
EL Timbaler del Bruch fletxa Vic , ESPANYA
15 de setembre de 2010, 21.11 h

Prou feixisme separatista, AMUNT ESPANYA!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 8
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#37
EL Timbaler del Bruch fletxa Vic , ESPANYA
15 de setembre de 2010, 21.09 h

Puta Espanya, etc... Quin nivell intelectual més penós demostreu els nazi-separatistes!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 7
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#36
Raimon fletxa Vilafranca
15 de setembre de 2010, 17.55 h

Imrpressionant, aquesta gentussa s'agafen a qualsevol ironia, sarcasme, o comparació metafòrica per tal de veure coses on no n'hi han.
És la seva guerra, veure irregularitats als fòrums(Això no és un fòrum, és per comentar la notícia) per després denunciar-ho i fer-se les victimes...pobrets, no sabeu la pena que em feu.
Com riuré quan foteu el camp del parlament!


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#35
jaime fletxa tarragona
15 de setembre de 2010, 17.07 h

que falsos soys y quienes quereis quitar todo lo que huela españa soys vosotros nazis catalanistas