El digital dels que votaran #SíSí. N. 3904. Dijous, 18 de gener de 2018 21:03 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

La premsa unionista fa pinya amb les mentides de 'El Periódico'

Les portades dels principals diaris espanyols donen suport a al diari d'Enric Hernández.

Comentaris 20  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 2 vots )
carregant Carregant

La premsa unionista fan costat a i donen suport a l'informe fals publicat aquest dijous pel diari El Periódico.
 
Diaris de les diferents capçaleres espanyoles
Diaris de les diferents capçaleres espanyoles
© Enrique Dans

Comparteix
   


Etiquetes
L'informe, considerat "fals" tant pel conseller de l'Interior, Joaquim Forn, com pel major dels Mossos d'Esquadra, Josep Lluís Trapero, assegurava que la CIA havia alertat als Mossos d'un possible atemptat contra les Rambles.
 
Ni El País, ni La Razón, ni l'ABC, ni La Vanguardia ni El Mundo, han dubtat en fer pinya i donar suport a El Periódico en aquesta guerra bruta contra els Mossos i contra Catalunya.

El País: "La Generalitat admite que tuvo información y culpa al "Estado".



El Mundo: "El Govern mintió para ocultar que la alerta llegó a los Mossos".



La Vanguardia: "Los Mossos admiten un aviso poco creíble sobre la Rambla".



ABC: "La cúpula de los Mossos ignoró el aviso de la CIA sobre un atentado en Las Ramblas. La Generalitat y los mandos de la policía
autonómica mintieron al negar hasta ayer la existencia de una alerta que recibieron en mayo".



La Razón: "La Generalitat mintió al decir que no había una alerta de la CIA sobre el 17-A".















 




COMENTARIS fletxa taronja

item
#20
piscolabis fletxa de pas
2 de setembre de 2017, 01.38 h

#19 filldeputa


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS aka como SUPERCAT de Figueras-Gerona: Tus palabras resuenan en mis oídos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
1 de setembre de 2017, 17.41 h

¿SOY YO EL UNICO QUE SE PREGUNTA DONDE TIENEN ESCONDIDO AL NUEVO DIRECTOR DE LOS MOZOS DE LA CUADRA , EL NAZI PERE SOLER QUE NO HA SALIDO EN TODO EL MES A DAR LA CARA Y HAN PUESTO AL COMISARIO PAELLA A LA INTEMPERIE?


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 5
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
1 de setembre de 2017, 15.59 h

Ara resulta que la CIA te contacte amb els mossos directament? caram!!!!!! si que hem pujat de categoria de cop i volta no?

Segons el gobierno de epañña els mossos són una policia autonomica, i ara resulta que aquesta policia autonomica te contacte amb la CIA?


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
1 de setembre de 2017, 15.59 h

Ara resulta que la CIA te contacte amb els mossos directament? caram!!!!!! si que hem pujat de categoria de cop i volta no?

Segons el gobierno de epañña els mossos són una policia autonomica, i ara resulta que aquesta policia autonomica te contacte amb la CIA?


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
1 de setembre de 2017, 15.59 h

Ara resulta que la CIA te contacte amb els mossos directament? caram!!!!!! si que hem pujat de categoria de cop i volta no?

Segons el gobierno de epañña els mossos són una policia autonomica, i ara resulta que aquesta policia autonomica te contacte amb la CIA?


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
1 de setembre de 2017, 14.59 h



ENCARA QUEDA MES PORQUERIA PER SORTIR D'ESPAÑA....?

SUPORT MOSSOS D'ESQUADRA I GENERALITAT....!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
1 de setembre de 2017, 14.49 h

Hi ha una dita en castellà que hi encaixa pefectament amb el que passa: "Difama que algo queda", en castella castis es: "Calumnia que algo queda".


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
1 de setembre de 2017, 14.47 h

#11

Aragoneses, NO ERES EL UNICO IMBECIL DE ESTE DIGITAL, PERÓ SI UNO DE LOS QUE MAS ODIO DESTILAN.....ENFERMO.


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
1 de setembre de 2017, 13.27 h


#6

Doncs tú mateix acabes de retratar-te (o fer-te un selfie), quan dius "sempre venç la mentida". Au volta i moca't.


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS aka como SUPERCAT de Figueras-Gerona: Tus palabras resuenan en mis oídos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
1 de setembre de 2017, 13.23 h

¿SOY YO EL UNICO QUE SE PREGUNTA DONDE TIENEN ESCONDIDO AL NUEVO DIRECTOR DE LOS MOZOS DE LA CUADRA , EL NAZI PERE SOLER QUE NO HA SALIDO EN TODO EL MES A DAR LA CARA Y HAN PUESTO AL COMISARIO PAELLA A LA INTEMPERIE?