El digital dels que votaran #SíSí. N. 3789. Dilluns, 25 de setembre de 2017 06:21 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Un sindicat dels Mossos considera "roí" el comportament de 'El Periódico'

Demanen que no es facin debats polítics sobre el suposat avís de la CIA

Comentaris 26  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 6 vots )
carregant Carregant

L'SME creu la versió de Forn i Trapero i veu "roí" insinuar que es podien haver evitat els atemptats, però demanar la seva dimissió si han mentit.
El Sindicat dels Mossos d'Esquadra (SME) demana treure del debat polític el possible avís dels serveis d'intel·ligència nord-americans a la policia catalana sobre un probable atemptat terrorista a la Rambla de Barcelona aquest estiu. El sindicat diu que és "roí i una manca de respecte absoluta" insinuar que es podria haver evitat l'atemptat per un "simple avís", i assegura que "quan una cèl·lula formada vol actuar, farà mal sí o sí, matant i morint a l'acte".
 
Per això, defensa la "gran actuació" policial i es creu la versió donada pel conseller d'Interior, Joaquim Forn, i el major del cos, Josep Lluís Trapero, a qui demanaran la dimissió si es demostra que han mentit.

Cooperació entre cossos policials
 
En un comunicat, l'SME lamenta que amb el debat "estèril" i "esperpèntic" es vol "tirar per terra" l'actuació dels Mossos. En el mateix sentit, recorden que els terroristes de Ripoll van "improvisar" després que explotés la casa d'Alcanar, i que l'objectiu inicial era la Sagrada Família.
 
Per últim, el sindicat demana comunicació i cooperació entre cossos policials, "sense més ximpleries per qüestions personals o polítiques", així com dotar tots els agents de tots els cossos d'armilles antibales, armes llargues i formació antijihadista.




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#26
3 de setembre de 2017, 13.35 h

I el periodisme ètic, responsable, d'investigació no té res a dir?... Quant de mal s'esta fent als periodistas que treballen amb honestedat.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#25
3 de setembre de 2017, 13.35 h

I el periodisme ètic, responsable, d'investigació no té res a dir?... Quant de mal s'esta fent als periodistas que treballen amb honestedat.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#24
2 de setembre de 2017, 16.31 h

Sols roí? Canalla també. Jugar amb la vida dels ciutadans. "Hemos jodido la sanidad" catalana i, ara pretenien "joder la seguridad" catalana. Roí diu aquest bon senyor català. Aquests ja venen amb les mans brutes de corrupció i sang innocent. Vessada, per establir el poder de les armes criminals. No, no són roïns, són una pesta pestilent i criminal que no repara ni en la vida ni en la mort dels ciutadans.


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#23
2 de setembre de 2017, 10.34 h

ENRIC HERNANDEZ, ÉS CLAVEGUERA DEL REINO, A MADRID TREBALLAVA SOTA EL MINISTERIO DEL INTERIOR DE RUBALCABA, ARA, NO POSSEINT DEONTOLOGIA PROFESSIONAL, I ESTAR AL SERVEI DE LA CRIMINALITAT FUNDACIONAL ON VAN ESTRUCTUR LA "UNIDAD DE EXPLOTACION UNIVERSAL", AMB EL RACISME CONNATURAL DEL "JUSTO DERECHO DE CONQUISTA".


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#22
JORDI fletxa GRANOLLERS
2 de setembre de 2017, 10.05 h

Jo ja m'he donat de baixa, que l'enviïn per llegir als convençuts invasors


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#21
2 de setembre de 2017, 08.50 h

-mesquí. No "roí"


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#20
piscolabis fletxa de pas
2 de setembre de 2017, 01.37 h

#19 filldeputa


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS aka como SUPERCAT de Figueras-Gerona: Tus palabras resuenan en mis oídos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
1 de setembre de 2017, 21.18 h

LOS MOZOS DE LA CUADRA MINTIERON AL NEGAR EN VARIAS OPORTUNIDADES QUE HABIAN SIDO INFORMADOS ANTES DE LOS ATENTADOS DE QUE LA RAMBLA ERA UN LUGAR POSIBLE.


SOLO AHORA, AL APARECER EL DOCUMENTO RECONOCEN QUE FUERON AVISADOS


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
1 de setembre de 2017, 20.36 h

MOLT BÉ MOSSOS D´ESQUADRA !!!! DEIXEU-LOS XERRAR SÒLS ALS espanols JA SABEU COM SÓN I COM LES GASTEN, AL SEGLE 18 EREM IGUALS.... NO HAN CANVIAT.
NO ENS DEIXEM INTOXICAR....... !!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
1 de setembre de 2017, 19.34 h





#2 #14 #16







AHÍ ESTÁ EL ANAL·F·ALBERTO CON SU ABURRIDA CANCIÓN


CACAREANDO I "CON" PLUMA


NO ES EL GALLO DE MORÓN


MÁS BIEN GALLINA QUE ABRUMA


CON SU GROTESCO TOSTÓN.






HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH !! !! !! !! . . . COM PODEN SER TAN I TAN I TAN RIDÍCULAMENT CRETINS, AQUESTA COLLA DE DESGRACIATS DE L'ESCÒRIA DE L'ESCORIAL ??