directe ! a La República. N. 4085. Dimecres, 18 de juliol de 2018 16:40 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Colau i Iglesias celebraran un acte l'11 de setembre per dir "Sí, però No"

Defensaran "un referèndum però amb garanties"

Comentaris 18  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 5 vots )
carregant Carregant

Tot i que la intenció hi és, asseguren que no es tracta de contraprogramar la trobada independentista però el líder de Podem, Pablo Iglesias, el de Catalunya en Comú, Xavier Domènech i l’alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, intervindran l'11 de Setembre en un acte d’aquestes formacions a “favor de la sobirania de Catalunya”, segons han confirmat a l’ACN fonts de Podem i de Catalunya en Comú.
L'acte tindrà lloc al parc de Can Zam, a Santa Coloma de Gramenet, a les 12 del matí, i segons fonts del partit d'Iglesias servirà per presentar "l'alternativa" dels comuns en defensa d'un referèndum que permeti que els catalans decideixin "lliurement el seu futur" amb "totes les garanties". Fonts de Catalunya en Comú han assegurat que es tracta d'un acte "en defensa de la sobirania nacional de Catalunya i pel dret a decidir" que tindrà caràcter "lúdic i per a totes les edats", i on també hi haurà actuacions musicals.
 
Hi serà Albano Dante Fachín?
 
Els líders dels comuns i de Podemos a Espanya estan condemnant a l'ostracisme al líder de la formació lila a Catalunya, Albano Dante Fachín. L'argentí ha desafiat al món comú i a la seva coalició de CSQP, ja que s'ha mostrat a favor de votar i fomentar la participació l'1 d'octubre.
 
Un acte pel 'Sí però No'
 
L'acte serà a favor de la "sobirania", suposadament la "compartida amb tots els pobles d'Espanya" com deia Xavier Domènech. De fet, es defensarà un referèndum però amb garanties, és a dir, no es defensarà el que s'ha convocat per aquest pròxim 1 d'octubre tornant a marejar la perdiu i fent un discurs que sembla del 'Sí' però en realitat és del 'No'. Això sí, del 'No' a la participació i al boicot i no pas a l'opció que defensa Fachín: votar 'No'.




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#18
mario fletxa Barna
3 de setembre de 2017, 08.47 h

El que queda clar és que no són d'esquerres, com PSC i IC-VERDS, són unes pseudoesquerres que vol dir de DRETES!

FORA DE CATALUNYA INDEPENDENT!


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
2 de setembre de 2017, 12.21 h

SÓN PATÈTICS SÓN IGUAL QUE ELS CAPELLANS si-no, no-si. CAVERNÍCOLES AIXÒ SOU. MALGRAT VENDRE LA IDEA DE PROGRÈS I ESQUERRA, RESSSSSSSSS. CAVERNA.


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
mario fletxa Barna
2 de setembre de 2017, 10.28 h

El dia que els FALT EL PETIT I MISERABLE PODER I LES MALES COMPANYIES QUÈ ELS QUEDARÀ? resque els valgui la pena. VIA FORA DESGRACIATS!


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
2 de setembre de 2017, 10.27 h

L'ANY PASSAT COLAU VA ANAR A L'11-S, IGLESIAS VA DIR-LI QUE ANÉS EN COMPTE NO LA CONFONGUESSIN AMB ELS INDEPENDENTISTES, ENGUANY, MUNTEN UN FESTIVAL DE NATURALESA NANO, HEM ANAT MOLTES DÈCADES, TOTS ELS 11-S. CORRENT DAVANT DELS GRISOS, I ARA JA SOM MOLTS MILIONS,.SÓN ENEMICS DE LA REPÚBLICA CATALANA, ESSENT UNA ESCLETXA IMPORTANT PER VÈNCER ELS PODERS FÀCTICS NO HO FAN APUNTALEN LA CRIMINALITAT FUNDACIONAL DEL REINO, NACIONALISME ESPANYOL SANGUINARI, I MARINALEDA, A SEVILLA ON HI HA ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
2 de setembre de 2017, 10.27 h

L'ANY PASSAT COLAU VA ANAR A L'11-S, IGLESIAS VA DIR-LI QUE ANÉS EN COMPTE NO LA CONFONGUESSIN AMB ELS INDEPENDENTISTES, ENGUANY, MUNTEN UN FESTIVAL DE NATURALESA NANO, HEM ANAT MOLTES DÈCADES, TOTS ELS 11-S. CORRENT DAVANT DELS GRISOS, I ARA JA SOM MOLTS MILIONS,.SÓN ENEMICS DE LA REPÚBLICA CATALANA, ESSENT UNA ESCLETXA IMPORTANT PER VÈNCER ELS PODERS FÀCTICS NO HO FAN APUNTALEN LA CRIMINALITAT FUNDACIONAL DEL REINO, NACIONALISME ESPANYOL SANGUINARI, I MARINALEDA, A SEVILLA ON HI HA ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
2 de setembre de 2017, 08.48 h

-"marejar la perdiu": és ininteŀligible. Traduiu al català, si us plau.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
rambler fletxa barceloní
2 de setembre de 2017, 08.21 h

Aquests poden predicar a Las Hurdes, que també els faran molt de cas.


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
1 de setembre de 2017, 20.31 h

ON SÓN ELS progres? SÓN A LA PANXA DEL BOU DE LA cloaca del estado - ON S´HI HAN AMAGAT podemos y catencomú - ON ÉS FOSC I NINGÚ ES MOU.
LES SEUES BASES ES REVOLTARAN I ES QUEDARAN XERRANT SOLS COM UN MUSSOL.


Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
BERNARDOS, el aragoneses.......... Carregat d'odi. fletxa No viu i sols s'alimenta d'odi...........QUINA VIDA MES TRISTE.........
1 de setembre de 2017, 18.15 h

#6

Fundamentalista español........


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
1 de setembre de 2017, 17.53 h


#6 A eso yo no puedo responderte, pero sí que puedo decirte que tu eres el unico que cuando , excitado por los gemidos de placer del puton de tu madre que está en la cama con uno de sus clientes, te "consuelas" con el vibrador rojiguarro ante la foto del caudillo Franco, TU ERES EL UNICO QUE TE CORRES CANTANDO EL CARA AL SOL.