El digital dels que votaran #SíSí. N. 3789. Dilluns, 25 de setembre de 2017 06:22 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

La CUP exigeix desobediència per l'1-O

Reclamen "fermesa" i un "autèntic mur" per garantir el referèndum

Comentaris 16  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 5 vots )
carregant Carregant

Els cupaires reclamen fer de la "fermesa" un "autèntic mur" per garantir d'entrada el dret a vot, un recompte imparcial i una campanya neutral.
Els diputats de la CUP Benet Salellas i Gabriela Serra en roda de prems
Els diputats de la CUP Benet Salellas i Gabriela Serra en roda de prems
© Núria Julià

Comparteix
   


Etiquetes
La CUP presenta aquest divendres el llibre 'Referèndum 2017: la clau que obre el pany', una quinzena d'articles que signen, entre d'altres, diputats i exdiputats anticapitalistes. I la desobediència és una de les constants. De fet, els diputats Benet Salellas i Gabriela Serra apel·len a la "desobediència civil institucional" per blindar l'1-O.
 
Li auguren un "rol important" en la materialització del referèndum, especialment de cara al "xoc entre les institucions". "Nosaltres no apostem per un 'referèndum desobedient'. [...] La vinculació provindrà de la convicció i determinació polítiques del bloc sobiranista que el convoqui i el materialitzi", defensen els cupaires.

Granties 
 
En aquest context demanen establir unes garanties – i "treballar perquè hi siguin en tot moment"- que inspirades en el codi de la Comissió de Venècia passarien, segons els cupaires, per garantir el dret a vot, un recompte imparcial i una campanya neutral. "En totes tres garanties hi haurà d'haver una certa dosi de desobediència civil institucional" per fer front als intents de "desactivar-les com a avantsala necessària" per impedir el referèndum a través del Tribunal Constitucional, auguren.
 
Per això, insten a fer de la "fermesa dels càrrecs electes i del conjunt de la ciutadania un autèntic mur contra la injustícia legal".




COMENTARIS fletxa taronja

item
#16
Núria fletxa Barcelona
2 de setembre de 2017, 16.00 h

#10 Be, jo crec que aixo nomes es per provocar. El seu cervell ha de ser molt conyon o molt deficient..

Si es creu conyon fa pena, si es per falta de materia gris ho lamento hi el respecto, perqué està malalt.

Busquet un bon tarapeuta.

VISCA LA REPUBLICA CATALANA (ens veiem el 11 S i el 1 O)

Núria


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
mario fletxa Barna
2 de setembre de 2017, 10.53 h

Podem anar el tema ? no hi ha manera de desfer-nos en dels trolls tan catalans com españoles.

La CUP pot anar escribint i fent el que vulgui però la realitat és que qui està posant més pals a les rodes són ELLS fent que la població estigui amb tensió i li faran estar fins el final. Quina creu ens toca portar a tots plegats...quan siguem independents potser serà hora de parlar de debò i coherentment amb seny i rauxa, tot a l'hora però amb unitat i estimació sense posar pals. Serà h... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
Català amb seny fletxa Sant cugat
2 de setembre de 2017, 08.02 h

#13

Que nos vais a degollar a los botiflers?

Pongo en conocimiento de la Guardia Civil este mensaje suyo, señor.
Todo tiene un límite.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
2 de setembre de 2017, 01.45 h

Aguait del vespre de la victòria de Catalunya
(2017, setembre)

Des de dalt del turó estant encara guaitem l'esplanada i de l’host fem recompte, tot esguardant els estols enemics.
Les companyies, dins la clariana del bosc atapeït, molt temps fa ja que es referen de l'oceà de perplexitat en què cabdills atordits soterraren llurs esperances.
La victòria gloriosa, que fou ajornada amb vergonya per la manca de seny i la covardia, ara s’apropa inevitable.

L'estol és ara immens, organi... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
cranc fletxa Catalunya triomfant
1 de setembre de 2017, 21.27 h

TRANQUILS CUPAIRES, L´1-O TOTS ELS QUE ANIREM A VOTAR POTSER DESOBEIREM A LA CONSTI EJSPAÑOLA, PERÒ EL QUE ÉS SEGUR QUE EXERCIREM EL DRET INTERNACIONAL I DEMOCRÀTIC DE VOTAR.
I A QUI LI PIQUI QUE ES RASQUI COMPULSIVAMENT.


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
1 de setembre de 2017, 19.28 h




#1 #3 #6 #9 #10




AHÍ ESTÁ EL ANAL·F·ALBERTO CON SU ABURRIDA CANCIÓN


CACAREANDO I "CON" PLUMA


NO ES EL GALLO DE MORÓN


MÁS BIEN GALLINA QUE ABRUMA


CON SU GROTESCO TOSTÓN.






HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH !! !! !! !! . . . COM PODEN SER TAN I TAN I TAN RIDÍCULAMENT CRETINS, AQUESTA COLLA DE DESGRACIATS DE L'ESCÒRIA DE L'ESCORIAL ??




Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS aka como SUPERCAT de Figueras-Gerona: Tus palabras resuenan en mis oídos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
1 de setembre de 2017, 18.38 h



LA CULPA DE LO QUE DIGO EN #9 ES DE LA CHENERALITÁ !

TRICORNIOS! VENID A MI! AYUDAZME !

JUSTÍCIA, POR FAVOR ! JUSTÍCIA !


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS aka como SUPERCAT de Figueras-Gerona: Tus palabras resuenan en mis oídos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
1 de setembre de 2017, 18.36 h


#8 ESO JAMÁS ! JAMÁS CALLARÉ ! MORIRÉ SI ES PRECISO ! PERO DENUNCIARÉ QUE :

LOS MOZOS DE LA CUADRA DEL SEÑOR MARQUES DE LA PUEBLA DE LAS BOÑIGAS MINTIERON CUANDO DIJERON QUE DOS DE ELLOS ME HABIAN DADO POR CULO A 2€ Y CUATRO SE HABIAN TIRADO A MI MADRE A 3€ .

EN REALIDAD FUERON 6 Y 5 RESPECTIVAMENTE.

Y TRES DE ELLOS SE FUERON SIN PAGAR ! JUSTÍCIA ! QUIERO JUSTÍCIA !


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
1 de setembre de 2017, 18.15 h

#6 CALLA!!!!