El digital dels que votaran #SíSí. N. 3813. Dijous, 19 d'octubre de 2017 21:45 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Un diputat del PP culpa els Mossos dels atemptats

Eloy Vicente Suárez Lamata demana disculpes poc després

Comentaris 31  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 4 vots )
carregant Carregant

Lamentable i llastimós tuit del diputat pel Partit Popular de Saragossa al Congreso, Eloy Vicente Suárez Lamata, que ha dit, directament, que la culpa dels morts dels atemptats als actes terroristes passats a Catalunya aquest agost era dels Mossos d'Esquadra. 
eloy suarez lamata, pp
Eloy Suárez Lamata

Comparteix
   


Etiquetes
El diputat del PP des del 2011 al Congreso, Eloy Vicente Suárez Lamata, ha fet un tuit esperpèntic i totalment fora de lloc i que, per cert, encara no ha esborrat, on deia textualment mentre adjuntava una notícia de La Razón: "Carles Puigdemont entregará una medalla de honor a los Mossos en la Diada. ¿Es por no hacer nada para impedir 16 muertes y 100 heridos?".
 
Immediatament, la xarxa, com no podia ser d'una altra manera, ha començat a retreure-li la piulada. El popular, que es deu haver vist aclaparat, fins i tot Gabriel Rufián se'n feia ressò, ha acabat demanant disculpes. Unes disculpes, però, que no li han acabat de sortir bé, ja que també ha rebut per a totes bandes. En un país on les garanties democràtiques són indestructibles, hagués produït la immediata dimissió del diputat. De moment, no ha ni esborrat el tuit.






Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#31
3 de setembre de 2017, 20.05 h

#16 Quines clavegueres? només n'hi ha una i és l'estat espanyol, cap més és tant repugnant com l'espanyol


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#30
fideli fletxa rdns
2 de setembre de 2017, 18.04 h

La culpa és de la Rambla, imbècil.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#29
piscolabis fletxa de pas
2 de setembre de 2017, 18.00 h

#28 idiota


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#28
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS aka como SUPERCAT de Figueras-Gerona: Tus palabras resuenan en mis oídos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
2 de setembre de 2017, 16.06 h

#22

DILO YA TONTO

HA SIDO EL PP


JUA JUA JUA JUA JUA JUA


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#27
2 de setembre de 2017, 12.17 h

NO TÉ VERGONYA NI SANDERI. ELS ARAGONESOS EN NEGUEN EL PA I LA SAL ALS CATALANS.
ULL!!!! AQUEST DESVERGONIT DIU QUE S´HA EQUIVOCAT NOOOOOOOOO FORMA PART DE LA caverna.


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#26
BERNARDOS, aragoneses. "EL RADICAL"......... Carregat d'odi.–––––––––- fletxa No viu i sols s'alimenta d'odi...........QUINA VIDA MES TRISTE.........
2 de setembre de 2017, 11.58 h



Quins "personajillos", tenen al PP. En tenen de totes les categories.

XIULOS: uns quants (els hi va amb la raça), Soraya, Aznar.........

MORRUTS : Sanchez Camacho.

MANIPULADORS I SINISTRES: Fernandez Diaz i............

TONTOS: Garcia Albiol.....i.........

I per que continuar, estan coberts de gloria i PORQUERIA.


Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#25
QUERIDU NAZI aragoneses,–-QUERIDU NAZI spain-ratas–––– catalopitecus...............zapustarrastrosos––––– fletxa TALIBANS ESPAÑOLISTAS ........ IMAMS DE UNA españa DESFETA.............JA PODEU DIR...NO ENS CAMBIARÁN...!!
2 de setembre de 2017, 11.20 h



DIMISSIÓ PER EL DIPUTAT FEIXISTA...!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#24
mario fletxa Barna
2 de setembre de 2017, 10.42 h

I la policia española?a ELLS no els va dir res la CIA ? ja no compten per a res en aquest món? no són ELLS els responsables de les advertències d'EUROPOL o d'un altre ESTAT? . Gràcies per haver-nos independitzat JA! ho van entenent a poc a poc però ja ho admeten.
Per altra banda el Margallo va avisar que a mitat d'agost a Barcelona passarien coses. Aquest home no era ministre d'exteriors? doncs poseu-li el mirall perquè quedi palés on comensen i acaben les coses...

JA QUEDEN POCS DIES... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#23
2 de setembre de 2017, 10.17 h

TERGIVERSACIONS ACOSTUMADES EN TOTA LA HISTÒRIA, CARA DURA, MONUMENTAL, HIPOCRESIA, CINISME OBSCÈ,, ÉS EL GRAN FRACÀS HUMANITARI DE L'ESPANYA OFICIAL,ESSENT "LA UNIDAD DE EXPLOTACIÓN EN LO UNIVERSAL", DEL RACISME DEL "JUISTO DERECHO DE CONQUISTA"


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#22
JORDI fletxa GRANOLLERS
2 de setembre de 2017, 10.00 h

Qui pot dir-me qui ha estat el màxim responsable del atac amb bandera falsa que hem tingut a Catalunya ???
Quan es denunciarà clarament al màxim responsable i la seva colla?