El digital dels que votaran #SíSí. N. 3789. Dilluns, 25 de setembre de 2017 06:17 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Referèndum sobre la independència doble fletxa

Otegi assegura que l'1-O inaugura una nova fase "històrica"

Constata que el referèndum és "una moció de censura que vol canviar el règim i vol acabar amb el règim de 1978"

Comentaris 16  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 6 vots )
carregant Carregant

El secretari general d'EH Bildu, Arnaldo Otegi, ha afirmat que la data de l'1 d'octubre per la consulta independentista a Catalunya inaugura una nova fase "històrica" que suposa l'"ensorrament, el fracàs i l'esgotament del model del règim que es va inaugurar en 1978", per la qual cosa, considera que "no estem en fase de reformar estatuts, sinó de superar-los".
Otegi ha intervingut aquest divendres a Sant Sebastià en l'inici del curs polític d'EH Bildu, on ha indicat que aquest curs polític serà "especial", ja que inaugura una nova fase "històrica i que té dimensió històrica". "Estem assistint en aquest començament de curs en l'Estat espanyol a l'ensulsiada, a l'esgotament i al final del règim de l'any 1978", ha destacat.
 
En aquest sentit, ha apuntat que la data de l'1 d'octubre per al referèndum independentista a Catalunya no suposa una "moció de censura que canvia un govern, sinó una moció de censura que vol canviar el règim i vol acabar amb el règim de 1978". "No serà un inici de curs normal, sinó que canviarà substancialment les coses en aquest Estat", ha agregat.




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#16
3 de setembre de 2017, 17.04 h

#1 Amic dels indepes? com es nota que esteu nerviosos porcs


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
3 de setembre de 2017, 17.03 h

#7 Ets un fill de la gran puta, com collons tens els ous de burlar-te de les víctimes i mofar-te de la tragedia? Ets un fill de la gran puta, ja us passarà factura tu el primer


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
3 de setembre de 2017, 16.59 h

#8 Tu que? calla fll de puta, tu si que ets els que dóna suport a assessins, que passa? que ja no et queden familiars franquistes? tots han anat desapareixent? au calla immigrant i treballa gandúl de merda


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
BERNARDOS, aragoneses. "EL RADICAL"......... Carregat d'odi.–––––––––- fletxa No viu i sols s'alimenta d'odi...........QUINA VIDA MES TRISTE.........
3 de setembre de 2017, 11.31 h

#7

Curiós Bernardos, escrius amb un horari de viatge a Madrid, per participà a la nit a la 6ª.


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
2 de setembre de 2017, 21.06 h




#7



No sé com pots TU parlar de "falta d'ous", PPobra PPalurda analfabeta franquista, tu, a qui he insultat tant fort i tantes vegades, intentant i desitjant que , ja que saps la meva adressa, vinguis a exigir-me rectificació, mentre tu, amb les excuses més peregrines, has "ehcurrio er burto" oi, conilleta esPPantadissa?




Has dit que "sóc un abuelete" , que "jo diria que hi he anat i no hi aniria" , com si tu no sabessis la meva adressa , etc . . .


Si jo sabés la teva , d'adre... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
2 de setembre de 2017, 21.00 h




Mireu, mireu, companys catalans, quina TRISTA FIGURA que fa l'ESPPANYOLAM ESVALOTAT , plorant i gemegant com nens petits als qui els amics han dit que no volen jugar amb ells perquè fan pudor de caca.



Mireu el seu odi IMPOTENT reflectit en la quantitat de bertranades que vomiten, PPobres desgraciats, #1 #4 #6 #7 #8 , HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH !! !! ★ !! !!



Odien un PERSONATGE com l'Arnaldo Otegi, que els dona 50 voltes en TOT, i, com sempre l'acusen FALSAMENT, el CALUMNIEN , és c... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
2 de setembre de 2017, 20.51 h


repetició del comentari #9 per tal d'eludir la ja típica interferència entre un enllaç i el "llegir més"
====================================================================
.....................................................................................................................................


Si l'independentisme et fa vomitar, potser és que tens alguna malaltia gàstrica important. No m'estranya, i més forta que anirà essent a mesura que jo et matxuqui, he he he he .... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
2 de setembre de 2017, 20.47 h



#8



Si l'independentisme et fa vomitar, potser és que tens alguna malaltia gàstrica important. No m'estranya, i més forta que anirà essent a mesura que jo et matxuqui, he he he he . . .



I el franquisme , et va fer vomitar alguna vegada ? No ? !



. . . la VERGONYA l'hauries de tenir tu, pel GROTESC RIDÍCUL que has fet al comentari 5 de Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
Català amb seny fletxa Sant cugat
2 de setembre de 2017, 20.30 h

Vergüenza que deis voz a quien colaboró a que muriesen niños en Catalunya.
El independentismo es vomitivo.

Visca Catalunya!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS aka como SUPERCAT de Figueras-Gerona: Tus palabras resuenan en mis oídos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
2 de setembre de 2017, 20.22 h

#5

si hubiera matado a alguien habria sido juzgado y condenado por eso

ese tipejo ayudaba no por otra cosa.

a otros que mataban, y por eso fue condenado

Carod Rovira tampoco mataba, le faltaban huevos para eso, solo pedia aus amigos que matasen lejos de aqui. Ahora el Puigtonton pedira a los jihadistas que maten del Ebro para abajo, pero no por aqui