El digital dels que votaran #SíSí. N. 3871. Dissabte, 16 de desembre de 2017 17:37 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

#JoTambeSocXarnego “Orgullosos de ser Xarnegos”

La caverna mediàtica embogida i sense capacitat de reacció davant la democràcia del procés independentista ataca el cognom del major dels Mossos com a “xarnego” i la gent en fa befa

Comentaris 36  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 6 vots )
carregant Carregant

Les xarxes socials s’han omplert de befes als intents de desprestigiar el procés independentista i el major dels Mossos per part d’un subdirector d’uns dels diaris amb menys prestigi com és El Mundo (Pedro J. Ramírez). Entre altres, Gabriel Rufián, Empar Moliner, Sala i Martín o Quim Monzó han piulat sarcàsticament d’aquesta nova fita del periodisme espanyol.

Comparteix
   


Etiquetes
Recull de tuïts i dels hashtag #JoTambeSocXarnego



 
 






 


 



Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#36
QUERIDU NAZI aragoneses,–-QUERIDU NAZI spain-ratas–––– catalopitecus...............zapustarrastrosos––––– fletxa TALIBANS ESPAÑOLISTAS ........ IMAMS DE UNA españa DESFETA.............JA PODEU DIR..............NO ENS CAMBIARÁN...!!
4 de setembre de 2017, 09.54 h

#29

VISCA LA INDEPENDÈNCIA I FORA ELS DEL MEU NICK....!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#35
joddi fletxa Barcelona
3 de setembre de 2017, 20.31 h

Al veure tots aquests intents dels nacionalistes espanyols en posar embolics (marañas) per fer agafar rancúnies als descendents d'emigrants espanyols sense aconseguir res de res, és la nostra victòria, doncs aquests i els altres catalans som en la immense majoria gen culta que ens vestim per el cap, i no cal que gent, tan de dintre com de fora, en diguin com actuar i que ens marquin el camí a seguir, doncs sempre Catalunya ha sigut terra de acollida i d'aquí el seu èxit com a comunitat... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#34
QUERIDU NAZI aragoneses,–-QUERIDU NAZI spain-ratas–––– catalopitecus...............zapustarrastrosos––––– fletxa TALIBANS ESPAÑOLISTAS ........ IMAMS DE UNA españa DESFETA.............JA PODEU DIR..............NO ENS CAMBIARÁN...!!
3 de setembre de 2017, 20.08 h

#29

Ah..... però ja has tornat de Madrid.........


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#33
Pepet fletxa vendrell
3 de setembre de 2017, 18.33 h

Soy catalán de pura cepa pero orgulloso de que mis mejores amigos lo sean y mi querida esposa también vosotros españolistas de mierda sois racistas VISCA LA TERRA SENSE MALA GENT


Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#32
joddi fletxa Barcelona
3 de setembre de 2017, 18.17 h

Anar contra el referèndum vol dir que estan conformes amb la situació actual, perquè si creuen que hi ha, o be que tenen una altre solució viable, que ho exposin per convèncer als que ja sabem que no hi és,( demostren ser uns candits), doncs solament fa falta que és llegeixin la historia i comprovaran que hi han hagut molts il-lustres polítics i dirigents llumeneres (lumbreras) que o van intentar i sempre s'ha fracassat topant amb la mateixa paret, la dels intransigents nacionalistes es... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#31
joddi fletxa Barcelona
3 de setembre de 2017, 18.04 h

Catalans mansos

Una altre opinió del que està pasan a Catalunya de perquè hi hagin tants catalans no independentistes.

Catalunya, Ceuta i Melilla son les últimes colònies conquerides per les armes que els hi queden. Degut a tants anys de ocupació, que hi han catalans que és senten totalment colonitzats fins el punt de és sentiríen desemparats sense la tutela i protecció del colonitzador. Catalans que han perdut totalment el seu orgull de pertanya a una societat amb identitat i cult... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#30
piscolabis fletxa de pas
3 de setembre de 2017, 17.56 h

#29 idiota


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#29
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS aka como SUPERCAT de Figueras-Gerona: Tus palabras resuenan en mis oídos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
3 de setembre de 2017, 16.56 h




VIVA EL COMISARIO TRAPACERO OCOMISARIO PAELLA