El digital dels que votaran #SíSí. N. 3849. Dissabte, 25 de novembre de 2017 04:34 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Referèndum sobre la independència doble fletxa

Puigdemont assegura que hi haurà més de 6.000 urnes per l'1-O

El president de la Generalitat de Catalunya assegura que no té por de l'aplicació de l'article 155 de la Constitució espanyola.

Comentaris 10  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 4 vots )
carregant Carregant

El president de la Generalitat, Carles Puigdemont ha assegurat que hi haurà urnes: "Una mica més de 6.000". "En el moment que el Govern aprovi el decret de convocatòria, tot estarà a punt. Seran perfectament homologables", ha assenyalat en una entrevista a La Vanguardia.
© Jordi Bedmar / Generalitat de Catalunya

Comparteix
   


Etiquetes
Preguntat per on són, el president ha constatat que "no són en cap consolat, ni a casa de ningú. Si em pregunta on són ara, no puc ser precís. Li puc dir on seran l'1 d'octubre.
 
S'ha parlat molt sobre què faran els Mossos per l'1-O. Puigdemont ressalta que "els Mossos no tenen responsabilitat en l'organització del referèndum. Ells han de garantir la seguretat. Només això".
 
Les targetes sensals
 
"La gent que hagi d'anar a votar serà la que formarà part del cens d'un procés electoral d'aquestes característiques, però primer necessitem la Llei del Referèndum", ha explicat el president. "El decret de convocatòria l'assumirà el Govern".
 
Sobre els possibles dubtes que desperta la llei de transitorietat jurídica, Puigdemont exposa que "aquesta llei és una passarel·la perquè es pugui governar en el període de transició cap a una constitució en la qual es prendran decisions sobre com volem organitzar-nos".
 
"L'1-O ho canvia tot"
 
"L'1-O ho canvia tot, fins i tot independentment del resultat. És impossible que hi hagi un Govern espanyol que no adopti a partir d'aquest dia un canvi d'actitud radical respecte a l'actual. I si és en un escenari de negociació en què guanya el sí, pot ser més difícil o menys, però, com diu Garrigues Walker, en democràcia el dret a no dialogar no existeix", ha detallat el president a La Vanguardia.
 
L'aplicació del 155
 
Sobre l'aplicació de l'article 155 de la Constitució espanyola, Puigdemont ha assegurat que: "No em fa perdre la son cap dels escenaris, però no veig què pot resoldre aquesta mena d'intervenció. Com que no s'ha reconegut el problema des de l'inici, ara falta creativitat política per resoldre'l".




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#10
boicot a Tecnotapi !! ... BOICOT A TECNOTAPI !! fletxa Miguel Romualdo involucra a Tecnotapi en graves insultos a Catalunya. BOICOT A TECNOTAPI !!
3 de setembre de 2017, 23.24 h




#1 #5 = miguel romualdo



Comentari 23 de http://www.directe.cat/noticia/356230/duran-sapunta-al-podemos-doliu .





CAGAluña histórica mierda pinchá en un palo
30 de juny de 2014, 08.44 h
Querido Paco,
Según conversación que mantuve ayer con Jorge ya sé que éste se va fuera unos días así que alguno de vosotros se pondrá en contacto conmigo, o yo con él, para ultimar el tema de mu... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
boicot a Tecnotapi !! ... BOICOT A TECNOTAPI !! fletxa Miguel Romualdo involucra a Tecnotapi en graves insultos a Catalunya. BOICOT A TECNOTAPI !!
3 de setembre de 2017, 23.24 h




#1 #5 = miguel romualdo



Comentari 23 de http://www.directe.cat/noticia/356230/duran-sapunta-al-podemos-doliu .





CAGAluña histórica mierda pinchá en un palo
30 de juny de 2014, 08.44 h
Querido Paco,
Según conversación que mantuve ayer con Jorge ya sé que éste se va fuera unos días así que alguno de vosotros se pondrá en contacto conmigo, o yo con él, para ultimar el tema de mu... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
boicot a Tecnotapi !! ... BOICOT A TECNOTAPI !! fletxa Miguel Romualdo involucra a Tecnotapi en graves insultos a Catalunya. BOICOT A TECNOTAPI !!
3 de setembre de 2017, 23.23 h




#1 #5 = MIGUEL ROMUALDO


Comentari 23 de http://www.directe.cat/noticia/356230/duran-sapunta-al-podemos-doliu .





CAGAluña histórica mierda pinchá en un palo
30 de juny de 2014, 08.44 h
Querido Paco,
Según conversación que mantuve ayer con Jorge ya sé que éste se va fuera unos días así que alguno de vosotros se pondrá en contacto conmigo, o yo con él, para ultimar el tema de mu... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
3 de setembre de 2017, 19.45 h

#5 Tens por? doncs si et fa por el referèndum, no vagis a veure "Veronica" no està fet per tu


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
3 de setembre de 2017, 19.44 h

#1 Tens por ?


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
Català amb seny fletxa Sant cugat
3 de setembre de 2017, 15.48 h

#4

President del Indepes, convoqui el Referéndum!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 6
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
QUERIDU NAZI aragoneses,–-QUERIDU NAZI spain-ratas–––– catalopitecus...............zapustarrastrosos––––– fletxa TALIBANS ESPAÑOLISTAS ........ IMAMS DE UNA españa DESFETA.............JA PODEU DIR..............NO ENS CAMBIARÁN...!!
3 de setembre de 2017, 14.06 h

#1

I a tú que cony t'importa la convocatòria......ELS NOSTRES, JA SABEN EL QUE FAN.......


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
3 de setembre de 2017, 13.31 h



#1

Et preguntaràs , PPobreta Micaela Romualda, per què et martiritzo tant, oi?


És per varies causes:


1.- aquesta ANALFABETADA de "català AMB seny" , a banda de que si una cosa em fèia gràcia de tu era precisament la teva surreal i en certa manera genial falta de seny i de coherència , a més a més em molesta que siguis tan nècia que et vulguis fer passar per catalana i no sàpigues ni que NO ES DIU "una persona AMB seny" sinó una persona DE seny. I , naturalment ,un cat... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
3 de setembre de 2017, 13.20 h



#1



MicaelaaaaAAAAAAAAAA A A A A A !! !! !! !! . . . no t'impacientis, reina de les franquistes HISTÈRIQUES !!



No PPateixis tant, que la llaga d'estòmac et sagnarà, i deixaràs l'orinal ben roig de sang !!



HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH !! !! !! !!





Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
Català amb seny fletxa Sant cugat
3 de setembre de 2017, 12.17 h


Convoqui el Referéndum , President dels indepes.
Estem a un mes i no hi ha convocatòria.