El digital dels que votaran #SíSí. N. 3845. Dilluns, 20 de novembre de 2017 23:53 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Referèndum sobre la independència doble fletxa

Iceta: "Colau ens diu que no se saltarà la llei per l'1-O"

El primer secretari del PSC està tranquil amb les paraules de l'alcaldessa de Barcelona

Comentaris 16  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 2 vots )
carregant Carregant

El primer secretari del PSC, Miquel Iceta, està tranquil. En una entrevista amb Efe, afirma que l'alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, li ha assegurat que l'Ajuntament "no se saltarà la llei" el pròxim dia 1 d'octubre.
© Maria Bélmez

Comparteix
   


Etiquetes
Iceta "no dubta" de la paraula de Colau. Ara bé, cal recordar que el partit que lídera, Catalunya en Comú, ha aprovat recolzar l'1-O, entès això sí, com una mobilització però no com un referèndum. Malgrat tot, es desconeix encara si faran un crit reclamant participació o no.
 
"Hem parlat amb l'alcaldessa de Barcelona, ens han dit que no se saltarà la llei i no tenim cap motiu per pensar que farà una altra cosa".
 
Preguntat per les garanties, Iceta ha exposat que "conec a Colau, potser no prou com voldria, perquè és un coneixement relativament recent: no se saltarà la llei" i ha afegit "Entre altres coses perquè un alcalde el que vol és seguir sent alcalde. Per tant, l'alcaldessa no se saltarà la llei".




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#16
5 de setembre de 2017, 09.35 h

#9 L'únic nacionalisme nociu és l'espanyol, és un puto càncer per la societat


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
Pepet fletxa vendrell
4 de setembre de 2017, 17.25 h

ICETA eres un desgraciado te tienes que fiar de la COLAU jajajajajaja eres giripollas VISCA LA TERRA SENSE MALA GENT


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
APAÑAMELAPELA fletxa República Catalana II☆II
3 de setembre de 2017, 20.49 h

#9


i es-patraña a la merda
Independència per tots els pobles que la vulguin



.



Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
3 de setembre de 2017, 20.12 h



#9


DESPRÉS PREGUNTES QUE PER QUÈ T'INSULTEM.


No veus ,franquista irresponsable, que això de dir que "el nacionalisme és dolent", aquí hem demostrat 7 o 8 vegades que NOMÉS HO POT DIR UN SUBNORMAL IGNORANT . . . com tu acabes de demostrar que ets !!

1er.- el NACIONALISME CASTELLÀ que s'ha arribat a convertir en nacionalisme "ePPanyol" , es ABSOLUTAMENT DIFERENT del nacionalisme català.


2on.- Parlant de nacionalisme, si qui en parla no és IDIOTA, cal que especifiqui a qui... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
QUERIDU NAZI aragoneses,–-QUERIDU NAZI spain-ratas–––– catalopitecus...............zapustarrastrosos––––– fletxa TALIBANS ESPAÑOLISTAS ........ IMAMS DE UNA españa DESFETA.............JA PODEU DIR..............NO ENS CAMBIARÁN...!!
3 de setembre de 2017, 20.06 h

#9

No he vist mai un nick, mes MENTIDER,.


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
3 de setembre de 2017, 19.25 h

P ixeta, per començar, l'11 Setembre hi haurà una manifestació amb el lema : RAJOY, NO TINC POR. Tenim clar que tú amb el teu : " Pedro, No es NO", heu acabat menjant de la seva mà i ballant al seu compàs. Cap problema noi, ja us coneixiem abans i ens ho heu acabat de comfirmar: Sou uns palanganes...molt soroll, poca aigua.


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
Quina merda de corruptes covards i i roins fletxa ves a amenaçar a la p.m,que et va parir
3 de setembre de 2017, 19.00 h

IZ ET CREIE MÉS INTEL•LIGENT...pero d'aixo fa molt de temps...ets una vergonya pels homosexuals catalans.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
Català amb seny fletxa Sant cugat
3 de setembre de 2017, 18.55 h

#8

Interesant. Encara no ha entés que el Nacionalisme català és igual de perjudicial que el nacionalisme espanyol?

És la ideologia nacionalista la que és dolenta!!!

VIsca la Revolució francesa!
Visca els catalans, i els andalussos i els gallecs!!
VIsca la igualtat de drets dels ciutadans!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
APAÑAMELAPELA fletxa II*II Republica Catalana II*II
3 de setembre de 2017, 18.50 h

#6



Nazionalisme españññññol, esta clar



.


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
APAÑAMELAPELA fletxa II*II Republica Catalana II*II
3 de setembre de 2017, 18.48 h

#6



CATALÀ AMB SENY-XARNEGO RECICLAT i BOTIFLERRRRRRR



Del somi et vas despertar amb el vibrador de la rojiguarra, no siguis fulero
Somniaves amb la Mairena, so xarnegueta.
Que patetic tenir el nazionalisme al forat del cul.



.