El digital dels que votaran #SíSí. N. 3789. Dilluns, 25 de setembre de 2017 06:25 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Referèndum sobre la independència doble fletxa

Les armes del TC per frenar el referèndum

Preparen multes des de tres mil fins a trenta mil euros si no es compleix la llei

Comentaris 32  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 3 vots )
carregant Carregant

El Tribunal Constitucional està preparat. Aquesta setmana es preveu que el Govern i el Parlament activin les lleis de desconnexió. Els magistrats ja estan preparats esperant el seu gran moment amb les "noves armes" de les que el PP va dotar al tribunal de garanties fa dos anys i que encara no s'han fet servir mai.
Imatge del Tribunal Constitucional
Imatge del Tribunal Constitucional

Comparteix
   


Etiquetes
Segons assenyala El Confidencial, una possibilitat que pren força en els darrers dies, és la suspensió del president de la Generalitat, Carles Puigdemont, si així ho reclama l'Abogacía del Estado.
 
El Ple Constitucional s'allargarà dos dies però si l'acte que el TC espera recórrer no es produeix en aquest termini, pot convocar igualment una sessió monogràfica.
 
Segons recull el digital, l'admissió a tràmit de qualsevol impugnació es produirà en hores i congelarà de forma automàtica les dues normes durant un període màxim de cinc mesos.
 
Armes contra el procés
 
El Confidencial recull que el TC té noves armes per fer front al procés. Però, quines són? Parla de respostes en forma de multes. Si la desobediència es manifesta i reiterativa, es preveuen "multes coercitives" de tres mil a trenta mil euros a les autoritats, empleats públics o particulars que incompleixin les resolucions del tribunal.
 
Afeixen que la sanció es pot repetir "fins al compliment íntegre" de la llei.




COMENTARIS fletxa taronja

item
#32
5 de setembre de 2017, 09.26 h

#24 Tens por?


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#31
5 de setembre de 2017, 09.24 h

#21 Espanya no està pagant els seus deutes per la teva informació, segon part del deute amb europa els ha pagat amb el fons de pensió, ja que et preocupa els teus pares t'hauria de preocupar perquè la gent segueix sense féina i per tant la S.S. no te afiliats i per tant les pensions no pujen, no les paga l'estat sinó com més nombres d'afiliats i per tant de mens aturats hi hagi més altes són les pensions, no t'enteres de res o no t'interessa.

El deute públic? però tu t'enteres de co... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#30
Jaume fletxa Barcelona
4 de setembre de 2017, 23.35 h

El tribunal aquest és espanyol. I molt espanyol. Què se'n pot esperar?


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#29
4 de setembre de 2017, 13.23 h

#18 Ets tu el que queda en evidència i si no vols que la gent et tiri merda, no començis tu, així que no vinguis amb exvcuses i ploranres, és algo que no suporto


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#28
fideli fletxa rdns
4 de setembre de 2017, 09.58 h

si el TC declara il·legal el Referèndum, llavors és un TOP


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#27
QUERIDU NAZI aragoneses,–-QUERIDU NAZI spain-ratas–––– catalopitecus...............zapustarrastrosos––––– fletxa TALIBANS ESPAÑOLISTAS ........ IMAMS DE UNA españa DESFETA.............JA PODEU DIR..............NO ENS CAMBIARÁN...!!
4 de setembre de 2017, 09.45 h

#18

Estimat Bernardos..........


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#26
QUERIDU NAZI aragoneses,–-QUERIDU NAZI spain-ratas–––– catalopitecus...............zapustarrastrosos––––– fletxa TALIBANS ESPAÑOLISTAS ........ IMAMS DE UNA españa DESFETA.............JA PODEU DIR..............NO ENS CAMBIARÁN...!!
4 de setembre de 2017, 09.43 h

#18

Últimament surts amb molta freqüència.....ets el aragoneses-Bernardos o el boig dels nicks que fa uns díes que no surt ?.


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#25
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
4 de setembre de 2017, 08.19 h




#24


No cal que "riguis", Micaela. Tots sabem que tu no dones la cara ni quan t'has envalentonat esnifant cola de fuster .



Com pot ser que les teves ALTES RESPONSBILITATS de gran "ECONOMISTA" et deixin tant de temps llliure per venir fer el RIDÍCUL aquí?



"ECONOMISTA" DIU LA PPALURDA A #18 !! !! !! !! . . . HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH . . . "ECONOMISTA" EING? EING? HUAH HUAH HUAH HUAH !!




F A N T A S M O N A A A A !! !! !! !!



HUAH HUAH HUAH HUAH COM POTS ARRIBAR A SER TAN ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#24
Català amb seny fletxa Sant cugat
3 de setembre de 2017, 23.40 h

#22

Donar-te el meu correu?

Jajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajaja


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#23
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
3 de setembre de 2017, 23.06 h



#21


Sí, Micaela Romualda, vacaburra-foca franquista, sí,, tots nosaltres ho entenem. Ets tu que no ho entens, PPobra malalta.


Un país que es gasta els diners de les cotitzacions de la Seguretat Social en CORRUPCIÓ DELS SEUS GOVERNANTS, en aeroports que no tenen avions, en avions de combat dels més cars del món, en SUBMARINS TAN PLENS D'ELECTRÒNICA QUE NO PODEN FLOTAR . . .


COM VOLS , PPOBRA TARADA FRANQUISTA MICAELA ROMUALDA, que un país aixi de CORRUPTE i INCOMPETENT ... Llegir més