El digital dels que votaran #SíSí. N. 3816. Diumenge, 22 d'octubre de 2017 14:01 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Referèndum sobre la independència doble fletxa

Albiol amenaça amb l'aplicació del 155 per aturar el referèndum

"Si finalment es porta a terme el cop a la democràcia, el cop d'estat"- serà "proporcional, mesurada però decidida

Comentaris 19  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 2 vots )
carregant Carregant

El president del PPC, Xavier García Albiol, ha assegurat aquest diumenge que la resposta davant l'aprovació de lleis de desconnexió al Parlament –"si finalment es porta a terme el cop a la democràcia, el cop d'estat"- serà "proporcional, mesurada però decidida".
© Júlia Pérez

Comparteix
   


Etiquetes
Així ho ha assegurat en un acte de partit a Castelldefels (Baix Llobregat). Albiol veu com una opció "vàlida" l'aplicació de l'article 155 de la Constitució tot i que no li "agradaria" perquè significaria que s'ha "arribat al màxim i al límit".
 
En aquest context ha reclamat al PSOE i a Cs que concretin quines són les mesures que plantegen en cas que "d'aquí a 72 hores [el Govern, JxSí i la CUP] consumeixin l'amenaça de cop a la democràcia".
 
El dirigent del PPC, que ha assegurat que les portes de la Moncloa estan obertes al Govern per a una proposta "ajustada a la legalitat", ha reblat que els seus diputats no participaran en una votació "il·legal" al Parlament però ha advertit també, sense voler entrar en més detalls, que els populars defensaran les seves propostes com a oposició a la cambra.




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#19
Joan Jaume fletxa Catalunya Nord
4 de setembre de 2017, 14.15 h

Quan parlen de l'article 155, tinc la Trinca al cap !


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
4 de setembre de 2017, 13.06 h

#1 Tu creus que algú les pagarà? tothom s'hi eiuxagarà el cul am les multes i saps perquè? perquè espanya no mana, manem nosaltres


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
4 de setembre de 2017, 13.05 h

Hahahahahhahahahahahahahhahahahhahahaha, això em recoden com els rumors sobre si Ben Affleck deixa de ser Batman o hi continua. Doncs aixó és el mateix, ara si ara no ara si ara no ara si ara no hahahahahahahahahaha, Flabiol Flabiol ignorant de Badalona i sense estudis de cap mena, deixa de fer el ridicul


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
4 de setembre de 2017, 12.16 h

Albiol, si passa res a en Puigdemont, anirem per tu, fill de puta


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
4 de setembre de 2017, 10.59 h

AQUEST ALBIOL, RECORDA AL "GALIÀS" DE LA CLSSES QUE ESTÀ AL COSTAT DEL MESTRE PER FER PUNTS.

XERRA PER NO CALLAR.


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
G. X. fletxa Guinardó
4 de setembre de 2017, 10.16 h

Pobre, per l´alçada, té el cervell un xic massa torrat.


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
QUERIDU NAZI aragoneses,–-QUERIDU NAZI spain-ratas–––– catalopitecus...............zapustarrastrosos––––– fletxa TALIBANS ESPAÑOLISTAS ........ IMAMS DE UNA españa DESFETA.............JA PODEU DIR..............NO ENS CAMBIARÁN...!!
4 de setembre de 2017, 10.12 h

#12

Vull matisà....... el Sr. Garcia, va fer el ridícul com sempre........el PP no te ningú mes presentable.....?


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
QUERIDU NAZI aragoneses,–-QUERIDU NAZI spain-ratas–––– catalopitecus...............zapustarrastrosos––––– fletxa TALIBANS ESPAÑOLISTAS ........ IMAMS DE UNA españa DESFETA.............JA PODEU DIR..............NO ENS CAMBIARÁN...!!
4 de setembre de 2017, 09.39 h



Garcia, ahir vas estar sembrat a Tele5. Com sempre fen palesa de la teva "intel·ligència".


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
fideli fletxa rdns
3 de setembre de 2017, 23.50 h

el gran Cop d'Estat és la Llei d'Amnistía.


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
3 de setembre de 2017, 23.20 h



#1


MICAELAAAAAAAAAAA !! HUAH HUAH UAH . . . FANTASMONAAAAAAAA !! !! . . . HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH !! !!