El digital dels que votaran #SíSí. N. 3817. Dimarts, 24 d'octubre de 2017 00:38 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Colau preserva la seva figura i no es mulla pel referèndum

Insta Rajoy a permetre l’1-O i a fer l’endemà una proposta en positiu a Catalunya i facilitarà la participació però sense posar en perill els funcionaris i l'Ajuntament

Comentaris 10  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 3 vots )
carregant Carregant

ACN Barcelona .- L'alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, ha instat aquest dilluns el president espanyol a permetre l'1 d'octubre i a fer una proposta en positiu a Catalunya. "Es va realitzar el 9-N i no va ser cap cataclisme. Si no volem que es crispin més les coses, el govern podria permetre tranquil·lament que es fes una consulta, que sabem que no és la que Catalunya necessita, però que la permeti i no la judicialitzi. I el dia dos fer alguna proposta", ha dit a la Cadena Ser, on ha insistit que ella facilitarà la participació però sense posar en perill els funcionaris ni la institució de l'Ajuntament. 
© Patrícia Mateos

Comparteix
   


Etiquetes
Colau entre “la puta i l ramoneta”

Colau, però, ha remarcat que no comparteix el full de ruta de JxSí, perquè creu que cal seguir negociant un referèndum efectiu, però ha considerat que el màxim responsable del "xoc de trens" serà Rajoy pel seu immobilisme.

Colau no és mulla pel referèndum i retarda tot el procés a Barcelona

Malgrat que sembli impossible l’alcaldessa de Barcelona vol quedar al marge de la major revolució democràtica de la nostra recent història, però els comuns han decidit no mullar-se i deixar que el govern català s’espavili i d’aquesta manera no cremar-se i poder aspirar a futurs objectius polítics a Espanya  



Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#10
Fd'A. fletxa Calders
5 de setembre de 2017, 11.31 h

Un (una) líder que no es mulla no és un líder. Liderar vol dir passar al davant i no amagar-se com un talp quan hi ha perill. La Colau no lidera, s'amaga, té por, fa política.


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
5 de setembre de 2017, 09.42 h

ÉS PALÈS QUE ADA COLAU, ESTÀ ADDUÏDA PEL CRIMINAL NACIONALISME ESPANYOL LES PERCEPCIONS ANALÍTIQUES SE'N VANTA PERÒ LES DESCONEIX QUAN DIU (NO ÉS EL REFERÈNDUM QUE LI CONVÉ A CATALUNYA), ÉS QUE NO HA CORREGUT DAVANT DE ,LES PISTOLES DELS GRISOS ELS 1 DE MAIG I ELS 11-S., MARINALEDA OBLIDADA LA REPÚBLICA CATALANA COMBATUDA CONTRACTES AMB FLORENTINO PEREZ, A L'AJUNTAMENT, (DEU SER D'ESQUERRES EL F.PEREZ), LES CLASSES TREBALLADORES OBLIDADES L'ESTRUCTURA CRIMINAL DEL REINO L'APUNTALA. E... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
4 de setembre de 2017, 20.25 h

LO QUE ESTÀ FENT COLAU NO TÉ NOM, BÉ SI QUE EN TÉ: CAVERNA !!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
4 de setembre de 2017, 16.58 h

Colau, espanyolisme i franquisme de sempre


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
4 de setembre de 2017, 15.43 h

La Colau no trava-lla per la ciutat, ho fa per els seus palmeros......


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
Dr. Benway fletxa República Catalana ||*||
4 de setembre de 2017, 12.10 h

Almenys és agraïda amb qui va desfermar la guerra bruta contra Trias per posar-la al seu lloc. Però ni la vaca-burra podrà impedir-nos votar.


Valora aquest comentari:   votar positiu 16   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
APAÑAMELAPELA fletxa II*II Republica Catalana II*II
4 de setembre de 2017, 11.55 h




Pilona-Frau-Colau no val ni per puta, i justet per ramoneta, es un
feto malaio, Lerroux es queda petit al seu costat.
Es l'enemic public n•1 de Catalunya, ella i el seu partit



.


Valora aquest comentari:   votar positiu 15   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
JCV fletxa Sta. Cristina d'Aro
4 de setembre de 2017, 11.21 h

#2 Frau Colau, fa sempre de Ramoneta. Gent de Barcelona, ja us planyo amb una toia com aquesta. El mal està en qué sent alcaldessa de la capital, els seus efectes nocius s'escampen arreu.


Valora aquest comentari:   votar positiu 17   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
G. X. fletxa Guinardó
4 de setembre de 2017, 10.13 h

Colau, amb la mà estesa i esperant una profitosa "encaixada" cast-aÑola per a que mai es pugui trobar desemparada. Potser aquest cop fa de Ramoneta, no creieu?


Valora aquest comentari:   votar positiu 21   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
QUERIDU NAZI aragoneses,–-QUERIDU NAZI spain-ratas–––– catalopitecus...............zapustarrastrosos––––– fletxa TALIBANS ESPAÑOLISTAS ........ IMAMS DE UNA españa DESFETA.............JA PODEU DIR..............NO ENS CAMBIARÁN...!!
4 de setembre de 2017, 10.07 h



Es normal.......el que no es normal ni positiu per Barcelona, es una senyora que no està preparada per gestionar una gran empresa com la nostre ciutat.