directe ! a La República. N. 4060. Dissabte, 23 de juny de 2018 15:59 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Referèndum sobre la independència doble fletxa

Urkullu sobre la suspensió de l'autonomia a Catalunya: "seria un error majúscul"

Encara creu que "hi ha temps" per al diàleg

Comentaris 9  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 2 vots )
carregant Carregant

El lehendakari, Iñigo Urkullu, ha posat en dubte que el Gobierno decideixi suspendre l'autonomia de Catalunya si el referèndum s'arriba a celebrar i ha advertit que aquesta opció seria un "error majúscul".
© ACN

Comparteix
   


Etiquetes
En una entrevista a Ràdio Euskadi, el president del Govern basc s'ha preguntat si la convocatòria de l'1-O "és un referèndum o no és un referèndum".
 
Si finalment se celebra, s'ha preguntat també quina seria la reacció del Gobierno en cas que s'apostés per aplicar la Llei de Seguretat Nacional i se suspengués l'autonomia. Malgrat tot, Urkullu creu que l'Executiu del PP no arribaria a aquest extrem.
 
"No crec que es donés la suspensió de l'autonomia. Seria un error majúscul per part d'un president amb una responsabilitat". "Tinc l'esperança, la confiança en què l'exercici de la política no es basi en un enfrontament".
 
Urkullu ha insistit en el fet que encara "hi ha temps" per al diàleg amb Catalunya, i ha assegurat que no entén l'1-O "com a estació terme" sinó que "pot ser l'inici".




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#9
QUERIDU NAZI aragoneses,–-QUERIDU NAZI spain-ratas–––– catalopitecus...............zapustarrastrosos––––– fletxa TALIBANS ESPAÑOLISTAS ........ IMAMS DE UNA españa DESFETA.............JA PODEU DIR..............NO ENS CAMBIARÁN...!!
4 de setembre de 2017, 14.02 h



Si es un feixista extrem...... Li surt per els pors i no ho pot dissimular........


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
4 de setembre de 2017, 13.51 h



Javier Cardenas Perez, germà i cunyat dels Arùs, diu que a Catalunya hi ha una campanya de acoso contra ell.

JO NO LA VEIG........ PERÒ T'ESTRANYARIA.......?


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
joan fletxa Barcelona
4 de setembre de 2017, 13.03 h

Hola


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
APAÑAMELAPELA fletxa II*II Republica Catalana II*II
4 de setembre de 2017, 12.50 h




La "Ratita Hacendosa", la SSS diu que robara les urnes abans de l'1-OCT
A on ? Anira a l'estranger ?
Les urnes sortiran del magatzem la nit abans de l'1-OCT i seran distribuides
directament a cada col.legi des de l'estranger.
L'1 d'Octubre s'ha de ser al col.legi electoral mitja hora abans que obrin, despres
votar i qyedarse alla fent guardia per si pasa alguna cosa i poguer-ho filmar.


.


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
Andrea fletxa Salou
4 de setembre de 2017, 12.48 h

PRESIDENT PUIGDEMONT, DUI JA, IT'S NOW OR NEVER.


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
fideli fletxa rdns
4 de setembre de 2017, 12.38 h

agafant l'argumentari d'altre forero: aplicar el 155 seria la fi de la legislatura de Rajoy...


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
4 de setembre de 2017, 12.36 h



Cebrian.....Carlos Herrera......Inda......Maruhenda......Cardenas i familia...... i molts altres, no feu periodisme.......

DONEU SUPORT A LA CORRUPCIÓ , O SABEU I AIXÓ NO ES POT DIT PERIODISME........


Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
QUERIDU NAZI aragoneses,–-QUERIDU NAZI spain-ratas–––– catalopitecus...............zapustarrastrosos––––– fletxa TALIBANS ESPAÑOLISTAS ........ IMAMS DE UNA españa DESFETA.............JA PODEU DIR..............NO ENS CAMBIARÁN...!!
4 de setembre de 2017, 12.25 h



ELS ATACS A CATALUNYA I EL REFERÈNDUM PER PART DELS MITJANS ESPANYOLS, CADA COP ES MES DESPRECIABLE I HEM D'ESTAR DISPOSATS TOTS A DONAR SUPORT ALS NOSTRES POLÍTICS QUE ESTAN TREBALLANT D'UNA MANERA INTENSA.

SUPORT I RECONEIXEMENT.......


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
4 de setembre de 2017, 12.12 h




Si PROCLAMEM LA INDEPENDÈNCIA DE CATALUNYA, ja poden anar suspenen el que vulguin.




O venen amb els tancs i les metralletes - i llavors que vagin preparant-se per la reacció internacional- o es queden amb UN PAM DE NASSOS.