El digital dels que votaran #SíSí. N. 3868. Dijous, 14 de desembre de 2017 03:26 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Rufián “La diferència entre els polítics i els castellers és que nosaltres no podem tremolar”

En declaracions al digital de castells "el Món Casteller" durant la celebració de la diada de la festa major de Sabadell

Comentaris 9  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 4 vots )
carregant Carregant

Josep Torreño | Sabadell .- Una de les cares conegudes que ha presenciat la diada de la festa major de Sabadell ha estat Gabriel Rufián, el diputat d’ERC al Congrés dels Diputats i sabadellenc d’adopció. Convidat al balcó de l’ajuntament, ha vestit la samarreta de la colla local i s’ha sumat a la pinya del 4de9f que els Saballuts han completat per segona vegada en la seva història.
© Josep Torreño

Comparteix
   


Etiquetes
Rufian, que ha viscut amb emoció la millor actuació de la colla local, ha reconegut a elmoncasteller que “l’actuació històrica és el reflexe d’una molt bona feina i que ha ajudat a que la festa major sigui més gran del que és”. El diputat també ha destacat la capacitat integradora d’aquesta tradició. “He conegut a un casteller argentí, un xilé o un andalús que ténen llocs amb molta responsabilitat a dins de la colla i estic molt content, perquè al final això també reflecteix la diversitat d’aquest poble“.

Rufian ha reconegut que amb el procés d’independència “s’han fet mil paral·lelismes, també amb els castells” i ha afegit que “tots són correctes, respectant òbviament les sensibilitats de cadascú. I els castells reflecteixen molt bé l’ADN d’aquest poble, fent pinya, anant cap amunt amb molt esforç, però també amb molta determinació. I si falla un, cau tot”.

Sobre si en un futur es veu com a integrant dels Saballuts, Rufián ha dit que té la invitació de la colla, “participaré quan tingui temps, com avui que he col·laborat a la pinya”. “Fent broma hem comentat que la diferència entre la política i els castells és que nosaltres no podem tremolar. Ells encara poden tremolar una mica!”. 
 



Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#9
5 de setembre de 2017, 13.17 h

#2 Que ens està dient dius? a on ho llegeixes? a mi ningú mai em diu que he de fer, dir o anar,. A diferència de tu que necessites a SCC o el PP o C's que t'ho digui


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
5 de setembre de 2017, 10.58 h

#5 voleu deixar de dir tonteries i anar al gra, i no prar-vos en foteses falses i propagandistes de cara a la galeria, pobre Rufian!!!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
Emili fletxa Terrassa
5 de setembre de 2017, 09.38 h

Ens diu el titular:Rufián “La diferència entre els polítics i els castellers és que nosaltres no podem tremolar”
En declaracions al digital de castells "el Món Casteller" durant la celebració de la diada de la festa major de Sabadell

L'has ben encertada. . . . MILLOR IMPOSSIBLE ! ! ! !, COM MOLTES ALTRES COSES QUE DIUS QUAN TOCA.


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
5 de setembre de 2017, 09.30 h

LA INCORPORACIÓ DE GABRIEL RUFIAN A LA POLÍTICA CATALANA, DEMOCRÀTICA O SIGUI INDEPENDENTISTES, ÉS EL PARADIGMA DE CENTENARS DE MILERS DE FILLS D'IMMIGRATS, QUE HAN CONEGUT CATALUNYA, I LA SEVA DIGNITAT I LLUITES DEMOCRÀTIQUES, SEMPRE AVORTADES, PEL TERRORISME ESPANYOL.


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
5 de setembre de 2017, 07.08 h


Gabriel Rufian, ets un polític d'entre els 10 millors que tenim a Catalunya. A Madrid els franquistes es caguen de por quan tu comences a parlar.


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
4 de setembre de 2017, 20.14 h

MOLT BÉ RUFIAN. ENDAVANT. ENTRE TOTS HO FAREM TOT. (COM VA DIR EL LLIBRETER J. BALLESTER)


Valora aquest comentari:   votar positiu 14   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
4 de setembre de 2017, 20.08 h




#2


Tots sabem, Micaela Romualda, subnormaleta analfabeteta, que a tu els comentaris que t'agraden són els DESCARADAMENT ANALFABETS com aquell teu comentari 41 de http://www.directe.cat/noticia/370728/el-tc-suspen-la-convocatoria-del-9n-i-la-llei-de-consultes-estemconvocats9n-dema19hajuntam , que ara copiaré i enganxaré , tot ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
Català amb seny fletxa Sant cugat
4 de setembre de 2017, 17.56 h

#1

Pero qué comentario más pringao!

Este tío se lleva 6000 euros al mes de diputado.
No han firmado nada y ya os están diciendo que salgáis a la calle contra las Fuerzas de Seguridad del estado español.

Tooooooooooooontooooooo

TooooontooooolHaaaaba !!!

Jajajajajaja


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 11
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
Joan Falcó fletxa vallès or.
4 de setembre de 2017, 17.08 h

Ni tremolareu, Rufián. La gent fa pinya al vostre voltant, als 4 punts cardinals. Ningú us tocarà sense que la societat catalana us protegeixi. Endavant tots !