El digital dels que votaran #SíSí. N. 3905. Divendres, 19 de gener de 2018 22:31 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

[Vídeo] Vas néixer amb la capacitat de decidir. Hi renunciaràs?

El Govern comença la campanya pel referèndum? Un anunci sorprèn els espectadors del Telenotícies de TV3 apel•lant-los a decidir

Comentaris 10  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 5 vots )
carregant Carregant

ACN Barcelona .- El Govern ha preguntat aquest dilluns a la ciutadania a través d'un anunci que ha retransmès TV3 si renunciaran a la seva capacitat de decidir. L'espot dura nou segons i el forma un únic pla seqüència en què la càmera avança per sobre d'una cruïlla de vies. Les imatges van acompanyades de dues frases sobreimpreses i narrades per una veu en off. 



Comparteix
   


Etiquetes
La primera diu 'Vas néixer amb la capacitat de decidir'. I la segona, en forma de pregunta, afegeix: 'Hi renunciaràs?'. L'últim pla és l'escut de la Generalitat de Catalunya. L'espot es publica amb vistes al referèndum de l'1 d'octubre, tot i que no se'n fa referència en cap moment



Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#10
Pepet fletxa vendrell
5 de setembre de 2017, 17.52 h

#9 i jo Company i jo VISCA LA TERRA SENSA MALA GENT COM ELS DE C,s


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
Marta fletxa Sabadell
5 de setembre de 2017, 16.07 h

Em moro de ganes d'anar a votar per fotre el camp d'Espanya!!!

Visca Catalunya lliure !!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 13   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
M. Martinez fletxa Cambrils
5 de setembre de 2017, 15.00 h

Des del 2010 l´allau de catalans que se´n han anat del règim franquista establert actualment mai ha parat de creixer. Les raons són de part nostra perquè hi han hagut els seus greuges corresponents.
Per això mai ens farem enrere!!!! Que ho sapigueu franquistes "del montón".

CATALANS, SEMPRE ENDAVANT!!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 14   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
5 de setembre de 2017, 12.30 h

#6 Clara Ponsatí va cometre un petit error, que passa? que amb la llengua del imperio oscuro rojigualdo un no es pot equivocar? hahahahahahahahaha, foteu pena, un error per vosaltres ja és la fi del món del vostre idioma hahahahahahahahhahaha.

Això ens passa a la majoria de catalans que som catalans i no espanyols. Jo tinc un amic que a casa seva són castellans i en comptes de dir armilla diu chaleco, li critico? m'enfoto? no, te el seu lapsus com te tothom quan no parles la teva llengua... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS aka como SUPERCAT de Figueras-Gerona: Tus palabras resuenan en mis oídos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
5 de setembre de 2017, 11.43 h

NO ME PARECE QUE LOS COMISARIOS POLITICOS DEL ASALTAPISCINAS SEAN QUIENES PUEDEN BURLARSE DE LA GRAMATICA DE OTROS.

MUCHOS CAMARADAS SUYOS NAZIS CRITICAN DIA SI Y DIA TAMBIEN EL LAPAO DE ESTE PANFLETO

NO HE PODIDO RECORDAROS LAS RECIENTES CAGADAS EN ESPAÑOL DE VUESTROS CACIQUES, NO SOLO LA DEL FORN SINO LA BUENISIMA DE LA CLARA PONSATI.

La Consejera de Educación de la Generalitat catalana demuestra no saber hablar en castellano

https://casoaislado.com/la-consejera-educacion-la-generalitat... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
Coia Musté fletxa Tortosa
5 de setembre de 2017, 10.12 h

Gabilondo és un espanyol amb la raríssima propietat de veure-hi clar i tocar de peus a terra.

http://www.vilaweb.cat/noticies/gabilondo-avisa-els-catalans-que-volen-marxar-ja-se-nhan-anat-i-no-tornaran/


Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
5 de setembre de 2017, 10.03 h



Nosaltres no hi faltarem i votar SI.........


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
mario fletxa Barna
5 de setembre de 2017, 09.35 h

Diuen que val més una imatge que mil paraules. Si la LLEGEIXES EN SILENCI L'ENTENDRÀS MILLOR,; AMB REVERÈNCIA I RESPONSABILITAT LA PODRÀS CONTESTAR SENS DUBTES!.

FINS L'1-Oc. VOTARÉ SI! PER CONVICCIÓ I DEVOCIÓ. PER LA NOVA REPÚBLICA!


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
5 de setembre de 2017, 06.16 h







POTS SER LLIURE, SI NO ETS INDEPENDENT ?




POTS SER INDEPENDENT, SI NO ETS LLIURE ?




LLIBERTAT, INDEPENDÈNCIA, HI HA GAIRE DIFERÈNCIA ?






Valora aquest comentari:   votar positiu 19   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
Felipe Palma Gonzalez fletxa Sta Antoni de Calonge
5 de setembre de 2017, 00.12 h

Crec que sería bo que tots el que som independents aurian de seri aci de manera que formrm una bona pinya de la mateixa manera que formen per votar la nostra Republica.