El digital dels que votaran #SíSí. N. 3815. Dissabte, 21 d'octubre de 2017 23:23 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Referèndum sobre la independència doble fletxa

La Liga contraprograma l'1-O amb partits del Barça i l'Espanyol

El Barça i l'Espanyol jugaran el dia del referèndum

Comentaris 12  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 4 vots )
carregant Carregant

Està clar que per a La Liga el referèndum no és una prioritat.
Pancarta amb el lema 'Freedom for Catalonia' al Camp Nou aquest dissabte
Pancarta amb el lema 'Freedom for Catalonia' al Camp Nou aquest dissabte
© Rafa Garrido

Comparteix
   


Etiquetes
Aquest dilluns s'han fet públics els horaris de la jornada 7 de la competició i s'han fixat els partits Barcelona-Las Palmas i Reial Madrid-Espanyol per al mateix dia del referèndum.
 
El Girona, en canvi, jugarà el seu partit el divendres al camp del Celta.
 
El Barça gairebé mai no ha jugat el mateix dia que s'obren els col·legis electorals. Caldrà esperar.




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#12
5 de setembre de 2017, 18.43 h



España intenta cosir el teixit del seu territori i no s'en adona que a mesura que va cossin , se li va trencant. ESTÀ MOLT PODRIT.....


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS aka como SUPERCAT de Figueras-Gerona: Tus palabras resuenan en mis oídos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
5 de setembre de 2017, 18.41 h

#3

querido nazi


es para empezar a buscar excusas para disimular el fracaso.

no importa que el español juegue fuera de barcelona y no lo den por la TV, esos son minucias


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
5 de setembre de 2017, 16.37 h

#8 Hahahahahahahhahahaha, ets de família mongolica del PPfalangista oi? es nota, més que res per les teves incoherències, dius que votar no és estar al costat dels indepes, no seria al revès, imbècil amb entrades?


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
Tá catalá de que ? Xorisso! fletxa Visca Catalunya independent
5 de setembre de 2017, 15.11 h

Català botifler, hahahaha jo votaré, "no" em toqueu més els collons i foteu al camp, ocupants de merda! M'has convençut, tu t'entrenes per ser tant torracollons i impresentable? hahahahahaaaaaaaaaa, mooooolt booooooo!


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
Català amb seny fletxa Sant cugat
5 de setembre de 2017, 14.52 h

1-O NADA QUE VOTAR!!!

Todos a la playa y después a ver el fútbol!!!

No cometáis el error de ir a votar NO. Es lo que quieren .

Votar NO es estar del lado de los indepes!

NADA QUE VOTAR EL 1-O


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 9
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
Vicenç Ramoneda i Ullar fletxa Sentmenat - República de Catalunya
5 de setembre de 2017, 14.31 h

Tots sabem a qui feu costat! https://www.google.ad/?gws_rd=ssl#newwindow=1&q=pp+organizacion+criminal+juez

Les Clavegueres de l'Estat i les manipulacions informatives. https://www.youtube.com/watch?v=MTwBZJplUK8



Som-hi! Que només falten 25 dies pel Referèndum i la restauració de l'estat català serà un fet i... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
Dr. Benway fletxa República Catalana ||*||
5 de setembre de 2017, 13.01 h

I a sobre ja han comprat els àrbitres perquè perdin Barça i Espanyol.


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
APAÑAMELAPELA fletxa II*II Republica Catalana II*II
5 de setembre de 2017, 12.41 h

#1




QUERIDU NAZI, PAIDOFILO DE PRSCA EN LA "OJE"



El "SI" guanyara amb un 70%, segons el diari de la caverna "El Español" de
Pedro J.Ramirez.



BYE BYE 5PA1N


FUCK OFF



.


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
Jep fletxa Móra d'Ebre
5 de setembre de 2017, 12.22 h

L'Espanyol jugarà a Madrid. Bravo, uns centenars d'espanyols que s'hi desplaçaran i no votaran NO.


Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
Lluis C fletxa Banyoles
5 de setembre de 2017, 12.21 h

No hi veig el problema.
Un partit dura dues hores, i els col.legis electorals obren de les 9 del matí a les 8 del vespre. Hi han hores suficients per anar a votar...No se exactament a on hi veuen el problema...