directe ! a La República. N. 4056. Dimarts, 19 de juny de 2018 14:03 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Referèndum sobre la independència doble fletxa

Ciudadanos vol retirar l'anunci de la Generalitat a favor de la participació en el referèndum

"No podem dedicar diners a una cosa declarada il·legal i inconstitucional", detalla el líder de la formació taronja

Comentaris 13  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 2 vots )
carregant Carregant

El president de Ciutadans (Cs), Albert Rivera, ha assegurat aquest dimarts que la líder del partit a Catalunya, Inés Arrimadas, s'encarregarà de tramitar la petició de retirada de l'anunci en favor de la participació en el referèndum d'autodeterminació, anunciat per l'1 d'octubre, que la Generalitat va llançar la nit d'aquest dilluns de forma oficial.
Rivera ha al·legat que la Fiscalia i la Justícia tenen "arguments de sobres" en cas que el Govern català decidís no retirar-ho de TV3, on s'està emetent des de diumenge a la nit i ha incidit en què s'estan dedicant "diners públics a la divisió i enfrontament". "No podem dedicar diners a una cosa declarada il·legal i inconstitucional", ha asseverat.
 
Quant al tràmit parlamentari de les lleis de desconnexió de Catalunya, el president de la formació taronja ha explicat que no disposen de "molta informació" perquè és una cosa que s'està fent "de cara a la secessió i d'esquena als ciutadans".
 
En aquest sentit, s'ha queixat que els grups parlamentaris que representen "a la majoria del poble català" estan sent "segrestats" per una "espècie de gestoria del Parlament": "El Parlament no és això", ha afegit.




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#13
JORDI fletxa GRANOLLERS
7 de setembre de 2017, 17.41 h

El invasor es terrible, no para, cada dia ataca


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
CASTELLER fletxa Tarragonès
5 de setembre de 2017, 17.49 h

La majoria de catalans faran tot el que calgui per a protegir els seus mandataris, així com per a votar SÍ el 1-O. I qui no s´ho cregui que vingui a veure-ho.

VISCA LA INDEPENDÈNCIA DE CATALUNYA. // // * // //


Valora aquest comentari:   votar positiu 13   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
canya a espanya fletxa Visca Catalunya independent
5 de setembre de 2017, 17.43 h

Semble impossible però aconsegueixes, ets cada dia més repugnant i llefiscós. Records al Fainer ...


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
5 de setembre de 2017, 15.59 h

#6 Doncs em temo que ja pots anar fent les maletes immigrant espanyol, perquè si vols votar C's, hauràs de marxar de Catalunya? perquè? per una raó, ja no hi seràn a Catalunya i seràn completament un partit espanyol.

Ah!!!! i tu per molt que ho diguis no ets català, jo si i d'arrel


Valora aquest comentari:   votar positiu 13   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
5 de setembre de 2017, 15.57 h

Hahhahahhaahahahahahahhahaha, aquest tiu s'ha passat 5 anys per estudiar una carrera que ni tant sols sap el més bàsci de primer de Dret? hahahahahhahahahahaha. Rivera Rivera, tu i la teva colla espanyolista esteu cagats de por


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
5 de setembre de 2017, 15.35 h

que diu el farlopas ????


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
M. Martinez fletxa Cambrils
5 de setembre de 2017, 14.52 h

Mentre els franquistes i botiflers ens volen reprimir, els europeus estimen la nostra llibertat. Un altre exemple, Geraint Rhys.

https://www.youtube.com/watch?v=F4T15FjNJsg

TOTS JUNTS SOM IMPARABLES. ENDAVANT !!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 15   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
Català amb seny fletxa Sant cugat
5 de setembre de 2017, 14.48 h

Ben dit Albert! Ja saps qué tens el suport de moltíssims catalans. A les properes eleccions molts tornarem a votar Ciutadans. L'unic partit que defensa de veritat els inreressos dels catalans!

Visca Catalunya!


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 16
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
Andrea fletxa Salou
5 de setembre de 2017, 14.22 h

El pocavergonya de rivera es pensaba que entraria al gobierno, i s'ha fet fotre. Jo crec que es el que limpia les sabates de Rajoy.


Valora aquest comentari:   votar positiu 22   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
5 de setembre de 2017, 13.33 h

Rivera, fill de puta, els diners son nostres i els gastem com ens surt, ho entens? ves a plorar a la iaia, malparit