El digital dels que votaran #SíSí. N. 3868. Dijous, 14 de desembre de 2017 01:21 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Millo trenca, sense voler, el discurs unionista i afirma que el procés independentista és democràtic

El delegat del Gobierno s'embolica a l'hora de desprestigiar el referèndum de l'1 d'octubre

Comentaris 15  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 5 vots )
carregant Carregant

El discurs unionista es debilita a poc més d'un més del referèndum, incapaç de teixir un missatge contundent contra les urnes.
Enric Millo als estudis de Ràdio 4 RNE
Enric Millo als estudis de Ràdio 4 RNE
© @DeleGobCataluna

Comparteix
   


Etiquetes
El delegat del Gobierno, Enric Millo, ha admès a 'El Matí Ràdio 4 RNE' que el procés independentista és democràtic. En un nou intent per desprestigiar el referèndum de l'1 d'octubre, Millo s'ha fet un embolic a l'hora de titllar d'antidemocràtic l'independentisme afirmant que, en el cas que s'aprovin les lleis i hi hagi votació, "si no hi ha una rectificació, entrarem en una nova etapa d'un independentisme "antidemocràtic" amb la desobediència". Una consideració que rebat el discurs unionista que aposta per intentar sempre trobar el paral·lelisme del procés català amb moviments totalitaris del segle XX.






COMENTARIS fletxa taronja

item
#15
7 de setembre de 2017, 11.42 h

Millo, amb el teu nivell d'inteligencia, podries ser a Madrit perfectament entre els teus émuls, i fins i tot ser ministre o tan mateix, president. No hi hauria gaire diferencia amb el que tenim.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
5 de setembre de 2017, 18.56 h

TURURUUUUUUUUUUUUUUUUUU.......BOTIFLERRRRRRRRRRRRRRRRRR


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
5 de setembre de 2017, 18.36 h

#7

Bobby....Bobby..... spain-rates. Com t'atreveixes a criticar Catalunya, si vosaltres no doneu abast em porqueria diària ?.


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
5 de setembre de 2017, 18.16 h

#7
#3

Spain-rates......,Igual que tu que ets una rata ppepera , surten cada día casos de corrupció . AVIAT S'OS ACABARAN ELS SUBJECTES.

Tindreu Prous presons.......????


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
CASTELLER fletxa Tarragonès
5 de setembre de 2017, 17.58 h

Manquen 25 dies pel 1-O-17. Aquests dos dígits són incalculables per la majoria de fatxes. La gran cagarrina la tindran a partir de quan només falti 9 dies. Llavors, tots, cames ajudeu-me !

VISCA CATALUNYA !! // // * // //


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
5 de setembre de 2017, 16.34 h

#7 Ingressa a un hospital psiquiàtric, tarat de merda


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
5 de setembre de 2017, 16.33 h

#1 Notícia? no, senzillament divertit veure com els teus líders s'els hi escalfa la boca i el subconscient els traeix. Però en fi, els falangistes us heu d'agafar a qualsevol arguments uniocaca, això demostra que la vostra història fa més aigües que els canals de Venècia


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
5 de setembre de 2017, 16.31 h

Hahahahahahhahahahahaha, Millo i la seva empanada mental ahahahahahahahahhaha, sembla ser que a els membres del PP, C's i PSC la majoria de vegades els traeix el subconscient XD


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
··=·TiORBA·=·· fletxa ·=··=··=··=··=··=··=··=··=··=··=··=··=··=··=··=··=··=··=··=·
5 de setembre de 2017, 16.04 h

#6 ...ja fa MOLT de TEMPS que els sepaRATES s'han TRET la CARETA !!!

i ARA MOSTREN el seu VERITABLE TARANNÀ (=fanàtic-naZi-feixiSSte) !!!
...
...A las "PRUEBAS" me remito...

...y como "MUESTRA"...un "BOTÓN" :
(http://politica.e-noticies.cat/una-dona-desitja-que-a-arrimadas-la-violin-en-grup-112086.html#sectionComments)

Una naZi-SSepaRATA FASTIGOSSA de CLAVEGUERESS...

desitja-que-a-arrimadas-la-violin-en-grup-

(=...i "...a l'Albiol li desitjo coses pitjors..."...és a dir...la MORT !!!)


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 7
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
··=·TiORBA·=·· fletxa ·=··=··=··=··=··=··=··=··=··=··=··=··=··=··=··=··=··=··=··=·
5 de setembre de 2017, 16.01 h

#4 ..."La Revolució dels Somriures" ???

QUINA MENTIDA MÉS GROSSA !!!

ja fa MOLT de TEMPS que els sepaRATES s'han TRET la CARETA !!!

i ARA MOSTREN el seu VERITABLE TARANNÀ (=fanàtic-naZi-feixiSSte) !!!
...
...A las "PRUEBAS" me remito...

...y como "MUESTRA"...un "BOTÓN" :
(http://politica.e-noticies.cat/una-dona-desitja-que-a-arrimadas-la-violin-en-grup-112086.html#sectionComments)

Una sepaRATA FASTIGOSSA de CLAVEGUERES...

desitja-que-a-arrimadas-la-violin-en-grup-

(=...i "...a l'Alb... Llegir més