El digital dels que votaran #SíSí. N. 3789. Dilluns, 25 de setembre de 2017 06:22 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Referèndum sobre la independència doble fletxa

Llei del Referèndum sí o sí

JxSí avisa al Gobierno que farà el que faci falta per celebrar l'1-O

Comentaris 8  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 6 vots )
carregant Carregant

La portaveu de JxSí en el Parlament, Marta Rovira, ha explicat aquest dimarts que el seu grup facilitarà que l'oposició presenti esmenes a la llei del referèndum, encara que no ha aclarit si s'aprovarà la llei en el ple d'aquest dimecres i dijous o es deixarà per més endavant.
© Pol Solà

Comparteix
   


Etiquetes
"No se'ns ocorreria posar a debat la llei sense que hi hagi en aquest debat la possibilitat de presentar esmenes", ha explicat la també secretària general d'ERC en roda de premsa en la Càmera.
 
Rovira ha advertit a l'Estat que el seu grup farà "el que faci falta" per celebrar el referèndum de l'1 d'octubre, i ha acusat al Govern central i al seu president d'oposar-se a la consulta i llançar amenaces contínues.




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#8
marianna romà fletxa Hospitalet
5 de setembre de 2017, 22.45 h

S´ha de dir clar que hi ha 2 opcions:

Que continui governant el FRANQUISME, o
que ens estimem més la INDEPENDÈNCIA.

Quina opció ens ofereix un futur amb més garanties ? VOTEU-ho a l´1 d´Octubre !


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
5 de setembre de 2017, 20.04 h




#6





Ja pots anar repetint les mentides que vulguis, que tots sabem que . . .



NI UN SOL INVASOR ESPANYOL UNIONISTA PPANCASTELLANISTA ES QUEDARÀ A CASA SENSE VOTAR NO, . . .



US MOBILITZAREU TOTS INTENTANT SUMAR QUANTS MÉS "NOS" MILLOR,



I DIENT QUE NOMÉS ALGUNS DE LA PRETESA I INEXISTENT "MAJORIA SILENCIOSA" HAN ANAT A VOTAR .



ARA DIEU CONSIGNES DE NO ANAR A VOTAR PER CAMUFLAR QUE . . . SOU QUATRE GATS I RES MÉS !! !! !! !!


SOU TAN CURTS, TAN PRIMITIUS I PREVISIBLE... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
Català amb seny fletxa Sant cugat
5 de setembre de 2017, 19.35 h

Mensaje a los no indepes:

Dicen que la ANC está valorando que algunos de sus miembros i voluntaris voten NO, para intentar que el SI no gane con el 99% de los votos y se vea el tongo.

No vayáis a esta farsa. Es su fiesta.

El 1-O NADA QUE VOTAR!!

Pásalo!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS aka como SUPERCAT de Figueras-Gerona: Tus palabras resuenan en mis oídos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
5 de setembre de 2017, 19.02 h

Alerta separatista sobre los medios que hay que seguir: Vilaweb, El Nacional, Ara, Punt Avui, Catalunya Ràdio, Rac 1 y TV3

http://www.libertaddigital.com/espana/2017-09-04/alerta-separatista-sobre-los-medios-que-hay-que-seguir-vilaweb-el-nacional-ara-punt-avui-catalunya-radio-rac-1-y-tv3-1276605300/

JUA JUA JUA JUA JUA JUA JUA JUA JUA JUA JUA JUA JUA JUA

NI LOS MISMOS NAZIS CONSIDERAN FIABLE A ESTE PANFLETO. YA LO LLAMARON PERIODISMO BASURA. JUA JUA


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
CASTELLER fletxa Tarragonès
5 de setembre de 2017, 18.06 h

Fatxes, tant us costa de posar 1 taula amb 2 cadires, 2 bolis, i mitja dotzena de fulles de paper ? Tant us costa ? Sembla que no heu passat amb éxit l´Educació Bàsica !

VISCA LA REPÚBLICA CATALANA !! // // * // //


Valora aquest comentari:   votar positiu 18   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
Enric fletxa Barcelona
5 de setembre de 2017, 17.58 h

Como en Octubre del 34 que no salió nadie a la calle. Con el nivel de vida altísimo que tenemos y que os lo estéis jugando alwgremente. Pero en fin; el facismo es asi.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 12
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
CASTELLER fletxa Tarragonès
5 de setembre de 2017, 17.44 h

La majoria de catalans faran tot el que calgui per a protegir els seus mandataris, així com per a votar SÍ el 1-O. I qui no s´ho cregui que vingui a veure-ho.

VISCA LA INDEPENDÈNCIA DE CATALUNYA. // // * // //


Valora aquest comentari:   votar positiu 14   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
CASTELLER fletxa Tarragonès
5 de setembre de 2017, 17.44 h

La majoria de catalans faran tot el que calgui per a protegir els seus mandataris, així com per a votar SÍ el 1-O. I qui no s´ho cregui que vingui a veure-ho.

VISCA LA INDEPENDÈNCIA DE CATALUNYA. // // * // //