El digital dels que votaran #SíSí. N. 3872. Diumenge, 17 de desembre de 2017 11:01 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

[Vídeo] Albiol té els nassos de citar Tarradellas per atacar el referèndum

Assegura que la llei durarà poques hores

Comentaris 8  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 2 vots )
carregant Carregant

Un cop el ple del Parlament ha tornat a funcionar, s'ha dut a terme el debat previst que havia de celebrar-se al matí. El torn del Partit Popular, Xavier García-Albiol ha estat fidel al seu estil i amb la seva fatxenderia s'ha dirigit als diputats de Junts pel Sí i de la CUP.
© Núria Julià - ACN

Comparteix
   


Etiquetes
Xavier García-Albiol ha assegurat que la llei que s'aprovarà avui al Parlament gràcies els vots dels dos partits sobiranistes, durarà poques hores. Ho ha afirmat en referència a la immediata actuació dels poders fàctics espanyols. A més, s'ha dirigit directament a Carles Puigdemont i Oriol Junqueras. Ha dit que "no són dignes" d'exercir els càrrecs de president i vicepresident de Catalunya respectivament.
 
També hi ha hagut moments per a crear riures entre JxSí i la CUP quan ha afirmat que Puigdemont no ha volgut dialogar amb el Gobierno. L'afirmació ha generat riures i Carme Forcadell, presidenta del Parlament, ha hagut de demanar silenci.
 
Un dels punts més esperpèntics del discurs del popular ha estat citar Josep Tarradellas per atacar el referèndum. "Si aixequés el cap, s'entristiria profundament del dany d'una política irresponsable que ha canviat el seu llegat"

 




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#8
7 de setembre de 2017, 17.53 h

Pi&Pi BOTIFLERRRRRRRRS !!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
Pepet fletxa vendrell
7 de setembre de 2017, 16.59 h

Fregant les dotze de la nit vaig poder escoltar a aquest miserable de ciudadados dient que el parlament era un parlament de fira és un fill de la gran puta està cobrant de tots els catalans i sobre ens insulta si home si és aquest tio tan però tan lleig que no es distingeix d'una merda de gos tiratge el carrer tots sabeu a qui em dirigeixo, l'estrany és no haver-ho vist reproduït en cap tele almenys fins aquest moment VISCA lA TERRA SENSA CS


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
7 de setembre de 2017, 10.27 h

Hahahahahahhahahahahahahaha, per favor, aquest ignorant i analfabet que ni tant sols te el diploma d'un curset i que viu de renda amb tres sous, que collons sabrà sobre Josper Tarradelles? està citant una època en la que posterior al franquisme es creia que la societat i la mentalitat espanyola canviaría, si Josep Tarradelles aixqués el cap pensaría el mateix que JxSi o ERC. Una cosa és una època i l'altre és veure que després de 40 anys espanya encara continua amb la puta mentalitat ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
Jo ho veig així! fletxa Visca Catalunya independent
7 de setembre de 2017, 02.44 h

Només vull dir que s'ha de tindre una penques del tipus Albiol, per dir tota la sèrie de mentides, immenses que diu amb els pocs moments que dura el vídeo! Albiol, jo a vist el Vídeo,"los Garcia" al youtube? És d'un tal Jordi, fet l'any 2012... i creguí, si algú te la culpa que Catalunya marxi de manera imparable, i democràtica, de les urpes castellanes, és precisament de gent com vostè, la mentida, el despotisme, l'opressió i repressió, els crims i terrorisme d'estat, les males art... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
ERC fletxa BCN
7 de setembre de 2017, 00.44 h


#3

gracias,...... pero recuerda que no hay minimo de participacion y solo conque participen los mismos votantes del 9N lo teneis crudo si llamais al boicot a no participar, vosotros mismos


Valora aquest comentari:   votar positiu 13   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
6 de setembre de 2017, 23.21 h

VOTAR NO, ES HACER DE TONTO ÚTIL A LOS GOLPISTAS.

#JONOVOTO


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 14
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
Vicenç Ramoneda i Ullar fletxa Sentmenat - República de Catalunya
6 de setembre de 2017, 21.47 h

El presunto yihadista detenido en Melilla como líder de una célula del EI era militante del PP.
http://www.lavanguardia.com/politica/20170906/431089252980/yihadista-melilla-militante-partido-popular-pp-estado-islamico.html

Les Clavegueres de l'Estat i les manipulacions informatives.
https://www.youtube.com/watch?v=MTwBZJplUK8

"Las cloacas de Interior”.
https://www.youtube.com/watch?v=nK5b1W9OPok

PS: Algun dia sabrem qui va orquestrar els assassinats de les Rambles, espero!


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
Joan Jaume fletxa Catalunya Nord
6 de setembre de 2017, 21.07 h

El president del PP de Catalunya (PPC), Xavier García Albiol, pateix d'una nova crisi aguda d'albiolisme, la n°5. És un dels 15 símptomes que caracteritza l'albiolisme : fer parlar els morts del camp oposat per atribuir-se una part del prestigi de la persona, aquí el senyor Tarradellas. Com Albiol és capaç d’apropriar-se el legat d’una persona exilida a conseqüència del franquisme quan el PP mai ha trencat amb el post franquisme.