El digital dels que votaran #SíSí. N. 3868. Dimecres, 13 de desembre de 2017 08:09 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

[Vídeo] Àngels Martínez protagonitza el moment més emotiu retirant les banderes espanyoles de l'hemicicle

Diputats sobiranistes han aplaudit el gest

Comentaris 15  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 3 vots )
carregant Carregant

Gerard Sesé @gerardsese - Poc abans que, per fi, es realitzés la votació per aprovar la Llei del referèndum, s'ha produït el moment més emotiu de la jornada al ple del Parlament d'avui. Com a protesta, els diputats de Cs, PSC i PP han abandonat els seus seients de l'hemicicle. Els populars, a més, hi han deixat unes banderes espanyoles i unes senyeres. Però una diputada de CSQP les ha tret.
Àngels Martínez donant les estanqueres a la CUP
Àngels Martínez donant les estanqueres a la CUP
© @boscderoures

Comparteix
   


Etiquetes
Ha estat Àngels Martínez, que s'ha dirigit a la part alta de l'hemicicle, malgrat tenir problemes de mobilitat, i les ha retirat una a una amb aplaudiments de fons. A més, les ha entregat a la CUP amb la intenció, segurament, que en facin el que millor creguin.
 
La presidenta del Parlament, Carme Forcadell, davant la confusió del moment ha demanat que es tornessin a posar per respecte a qui les havia col·locat. Però diferents diputats com Marta Rovira han dit que no i la votació s'ha fet finalment.





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#15
Pepet fletxa vendrell
7 de setembre de 2017, 16.52 h

Fregant les dotze de la nit vaig poder escoltar a aquest miserable de ciudadados dient que el parlament era un parlament de fira és un fill de la gran puta està cobrant de tots els catalans i sobre ens insulta si home si és aquest tio tan però tan lleig que no es distingeix d'una merda de gos tiratge el carrer tots sabeu a qui em dirigeixo, l'estrany és no haver-ho vist reproduït en cap tele almenys fins aquest moment VISCA lA TERRA SENSA CS


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
7 de setembre de 2017, 10.53 h

#3 Pregunta-li al teu novio gambià, que ahir vas deixar davant de tothom que és el que tant et facina d'ell, degenerat


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
7 de setembre de 2017, 10.52 h

#1 Fanàtica? en que et bases? les ha tret ella o la de CSQSP? au xato deixa la droga


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
7 de setembre de 2017, 08.32 h



COM MÚSICA CELESTIAL a la meva oïda, però per partida doble, d'una banda, veure com el PROCÉS avança a pas ferm i imparable, però també, d'altra banda, veure els enormes RIDÍCULS GROTESCOS de l'esPPanyolam emprenyat com una ceva, des del PPresidente Mari ano fins al darrer MINDUNDI d'aquest pobres desgraciats incults i de baixíssim IQ que ens venen a expressar el seu ODI IMPOTENT I FRUSTRAT,, #1 #2 #3


Ara vull escriure una maldat, només per fer emprenyar més els pobrets xitx... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
7 de setembre de 2017, 08.22 h



#3


Veiam, PPobreta PPalurda feixista anal·f·Alberto, si bé és cert que tots tenim molt clar que tu no ets precisaament gaire espavilat, jo crec que si no t'emPPitofessis amb ANÍS EL MONO no cauries en aquests GROTESCOS RIDÍCULS en els que caus tan sovint.



Què recony t'empatolles de notar canvis i de sortir el sol ? Per què t'entestes en fer-nos creure que ets IDIOTA , SUBNORMAL PROFUND?



De debò et penses que el dia que proclamem la independència NO SORTIRÀ EL SOL? Aix... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
7 de setembre de 2017, 08.22 h



#3


Veiam, PPobreta PPalurda feixista anal·f·Alberto, si bé és cert que tots tenim molt clar que tu no ets precisaament gaire espavilat, jo crec que si no t'emPPitofessis amb ANÍS EL MONO no cauries en aquests GROTESCOS RIDÍCULS en els que caus tan sovint.



Què recony t'empatolles de notar canvis i de sortir el sol ? Per què t'entestes en fer-nos creure que ets IDIOTA , SUBNORMAL PROFUND?



De debò et penses que el dia que proclamem la independència NO SORTIRÀ EL SOL? Aix... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
Vicenç Ramoneda i Ullar fletxa Sentmenat - República de Catalunya
7 de setembre de 2017, 07.32 h

El presunto yihadista detenido en Melilla como líder de una célula del EI era militante del PP. http://www.lavanguardia.com/politica/20170906/431089252980/yihadista-melilla-militante-partido-popular-pp-estado-islamico.html

Quant siguem un estat lliure d'espanya ens assabentarem qui ha propiciat i consentit el que passà a les Rambles de ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
Jo ho veig així! fletxa Visca Catalunya independent
6 de setembre de 2017, 23.34 h

1#2#3# imbecils botifelrs!