directe ! a La República. N. 4060. Dissabte, 23 de juny de 2018 17:31 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Societat Civil es dispara un tret al peu amb un eslògan que anima a votar 'No'

La campanya contra el referèndum se li gira en contra

Comentaris 8  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 6 vots )
carregant Carregant

L'associació nacionalista espanyola, eina destacada de la Guerra Bruta de l'Estat contra el procés, respon a l'aprovació de la Llei del Referèndum i al decret de convocatòria del referèndum amb una campanya que anima a votar.

Comparteix
   


Etiquetes
L'entitat, finançada amb un milió d'euros per fons privats va encetar ahir la campanya en contra del referèndum ja convocat amb un tuit patrocinat, que amb prou feines aconsegueix superar els 200RT, amb l'eslògan 'Votar no sempre és democràtic'. Un text acompanya amb les imatges del president de la Generalitat, Carles Puigdemont, i el dictador Francisco Franco. Una composició tan mal calculada que acaba esdevenint un missatge a favor del referèndum, amb Puigdemont votant 'Sí' i Franco votant 'No'.






COMENTARIS fletxa taronja

item
#7
Vicenç Ramoneda i Ullar fletxa Sentmenat - República de Catalunya
7 de setembre de 2017, 17.06 h

“Tras la alargada sombra del régimen franquista.” http://rafaelsilva.over-blog.es/article-tras-la-alargada-sombra-del-regimen-franquista-115407493.html


PS: Som-hi! Que només falten 23 dies pel Referèndum i la restauració de l'estat català serà un fet i ens podrem treure de sobre aquesta colla de bords d’una p.. vegada! Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
7 de setembre de 2017, 16.31 h





VEIAM, ANALFABETS DE LA SCC :



El vostre text, com sol passar en els texxtos de la gent molt inculta, com sou el PPancastellanistes, és d'una AMBIGÜITAT esfereïdora.



Hi falta una coma, i fixeu-vos--hi, PPaPPanates ,com una coma pot canviar el sentit de la frase:




VOTAR, NO SEMPRE ÉS DEMOCRÀTIC

VOTAR NO, SEMPRE ÉS DEMOCRÀTIC.




A quina de dels dues versions us referieu vosaltres, ZAPASTRES INCOMPETENTS?





HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH H... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 13   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
Ser europeu o cantar el Caralsol, vet aquí el dilema. fletxa què és més noble per a l'esperit, tirar-se un pet cada cop que sentis parlar del PP o vomitar cada vegada que sentis parlar d'esPPanya ?
7 de setembre de 2017, 16.18 h




La SCC -Sintomatologia del Cretinisme Castellanófil- és una malaltia que perverteix les ments ja degenerades i infectes d'aquells que han cregut que la UNIDAZ d'ePPanya passa pel cim de la VOLUNTAT DEL POBLE CATALÀ.



Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
7 de setembre de 2017, 15.47 h


Gent, o lo que sigui, de SCC apreneu com es vota la DEMOCRÀCIA: el vostre San Paco Franco votant i encara no en sabeu amb tantes lliçons que us va donar.


Valora aquest comentari:   votar positiu 13   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
ERC fletxa BCN
7 de setembre de 2017, 15.45 h

VOTAR NO
sempre es democratic

VOTAR SÍ
sempre es democratic

VOTAR en BLANC
sempre es democratic


Valora aquest comentari:   votar positiu 17   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
ERC fletxa BCN
7 de setembre de 2017, 15.45 h

VOTAR NO
sempre es democratic

VOTAR SÍ
sempre es democratic

VOTAR en BLANC
sempre es democratic


Valora aquest comentari:   votar positiu 16   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
Albert fletxa Sant Quirze del Vallès
7 de setembre de 2017, 15.40 h

Quina xusma......!!! és per partir-se de riure...!!!