directe ! a La República. N. 4084. Dimarts, 17 de juliol de 2018 07:41 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

El Fiscal General declara l'Estat de Setge contra el referèndum

Querelles criminals contra la Mesa del Parlament i els membres del Govern de la Generalitat

Comentaris 14  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 3 vots )
carregant Carregant

Sense pietat, el Fiscal General de l'Estat. José Manuel Maza, ha anunciat les mesures per frenar la votació de l'1 d'octubre accentuant les accions que els seus antecessors varen aplicar contra els promotors de la consulta del 9N.
jose manuel maza, fiscal, audiencia nacional, fiscalia
Comparteix
   


Etiquetes
Maza anuncia que s'han interposat querelles criminals contra la Mesa del Parlament per tramitar la Llei del Referèndum i la de Transitorietat. A la vegada, també actuarà amb la mateixa força contra els membres del Govern de la Generalitat que han signat el decret de convocatòria del referèndum.
 
El Fiscal posarà les querelles al Tribunal Superior de Justícia de Catalunya i ho fa d'acord amb la fiscalia de Barcelona, Lleida, Tarragona i Girona perquè utilitzi la policia judicial (Policia Nacional, Guàrdia Civil i Mossos d'Esquadra) perquè investiguin "qualsevol" actuació que tingui relació amb el referèndum amb l'acusació de delicte de desobediència, malversació i prevaricació. En aquest sentit, el Fiscal General ha determinat que intervindrà qualsevol instrument que permeti celebrar el referèndum.




COMENTARIS fletxa taronja

item
#14
Joep fletxa Sabadell
9 de setembre de 2017, 01.36 h

Aquest merdós pagat del PP desconeix la diferència ...

https://www.facebook.com/sindepe/photos/a.250163605161467.1073741830.123915644452931/810486739129148/?type=3&theater


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
Jo ho veig així! fletxa Visca Catalunya independent
7 de setembre de 2017, 18.04 h

SI necessita alguna prova falsa, parli amb Fernández i enfonso! Vostè creu que els catalans tenim res a veure amb gentussa com vostè? Vostè creu que nosaltres "somos espanyoles? Espanyols són els castellans inadaptats i uns quants botiflers, que es poden quedar a Madrid, per fer-lí companyia, són tal per a qual, Es creu aquestes mentides, pot ser de tant repetir-les? Vostè és un enemic i actua com tal, un ocupant contra els vassalls, nosaltres passem de vostè olímpicament i anem a la... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
Jo ho veig així! fletxa Visca Catalunya independent
7 de setembre de 2017, 17.47 h

Com si declara que li pique l'aixella!


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
Vicenç Ramoneda i Ullar fletxa Sentmenat - República de Catalunya
7 de setembre de 2017, 17.03 h

“Tras la alargada sombra del régimen franquista.” http://rafaelsilva.over-blog.es/article-tras-la-alargada-sombra-del-regimen-franquista-115407493.html


Valora aquest comentari:   votar positiu 15   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
Claravalls fletxa Claravalls
7 de setembre de 2017, 16.54 h

Aquest paio fa cara de tenir unes cagarrines descomunals...fots una pudor que no t'aguantes.Mira rata franquista, els catalans/es ens la bufa i ens la suen els tribunals franquistes.Ets un miserables amargat i reprimit...deixa en pau als catalans/es d'una puta vegada feixista més que feixista.Amb la cara ja pagues rata franquista.Jubila't i te la vas a cascar sota la via.Fots fàstic framquiste-mascliste, miserable,galifardeu,dropo...i deixa d'amenaçar als catalans/es.
Catalunya no és ni se... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 35   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
Vicenç Ramoneda i Ullar fletxa Sentmenat - República de Catalunya
7 de setembre de 2017, 15.00 h

El presunto yihadista detenido en Melilla como líder de una célula del EI era militante del PP. http://www.lavanguardia.com/politica/20170906/431089252980/yihadista-melilla-militante-partido-popular-pp-estado-islamico.html

PP organització criminal?
https://www.google.ad/?gws_rd=ssl#newwindow=1&q=pp+organizacion+criminal+juez
Les Claveg... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 18   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
Vicenç Ramoneda i Ullar fletxa Sentmenat - República de Catalunya
7 de setembre de 2017, 14.59 h

El presunto yihadista detenido en Melilla como líder de una célula del EI era militante del PP. http://www.lavanguardia.com/politica/20170906/431089252980/yihadista-melilla-militante-partido-popular-pp-estado-islamico.html

PP organització criminal? Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 18   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
C. Fariné fletxa Verdú
7 de setembre de 2017, 14.44 h

Quin maldecap més gran que se´ls gira als franquistes amb l´11-9-2017.
Hi ha una afluència més gran que mai per a apuntar-se.... Igual hauran d´habilitar una o dues illes més d´edificis en cada sentit.
FRANQUISTES, AMAGUEU-VOS. TOTS FAREM CAP ALLÍ. !!*!!