directe ! a La República. N. 4060. Dissabte, 23 de juny de 2018 21:39 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Cap novetat des de Madrid: Rajoy torna a usar la justícia per fer front a Catalunya

Anuncia que ja s'ha registrat els recursos contra la llei del referèndum

Comentaris 11  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 3 vots )
carregant Carregant

Mariano Rajoy, presindet de l'Estat espanyol, ha comparegut per a llegir de principi a fi un comunicat després de la reunió d'urgència del Gobierno per a decidir les actuacions a dur a terme després que ahir el Parlament de Catalunya aprovés la Llei del referèndum que s'ha de celebrar el pròxim 1 d'octubre. Rajoy ha estat fidel al seu estil i ha anunciat el registre del recurs d'inconstitucionalitat. 
© La Moncloa

Comparteix
   


Etiquetes
La reunió d'urgència del Gobierno ha acabat amb un acord ja esperat. Mariano Rajoy ha anunciat el registre del recurs d'inconstitucionalitat al Tribunal Constitucional contra la Llei de referèndum aprovada pel parlament de Catalunya així com el decret firmat per tots els membres del govern que el convoca per l'1 d'octubre i, també, el recurs a la designació dels 5 membres de la junta electoral. Ha demanat que es notifiqui la suspensió al president i tot el Govern.
 
Dins del seu repetitiu discurs que ha portat a la via unilateral als sobiranistes, ha tornat a repetir frases com "lo que no es legal no es democratico" o "mi obligación es haccer cumplir la ley" per acabar sentenciant: "todos decidimos sobre eso que a todos nos pertenece".

El referèndum no es farà

Rajoy ha assegurat que el referèndum no es celebrarà i ha convidat als independentistes a abandonar el projecte i deixar d'enganyar a la gent: "no sigan por ese camino y no liquiden sus instituciones y renuncien a imponer". A més, ha demanat que deixin de "dividir la sociedad catalana y abandonen la escalada de ilegalidad". 

 




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#11
8 de setembre de 2017, 09.07 h

-a fer servir la justícia. No "usar"


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
Jo ho veig així! fletxa Visca Catalunya independent
7 de setembre de 2017, 18.53 h

Sobresous, ets patetic,!


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
Ser europeu o cantar el Caralsol, vet aquí el dilema. fletxa què és més noble per a l'esperit, tirar-se un pet cada cop que sentis parlar del PP o vomitar cada vegada que sentis parlar d'esPPanya ?
7 de setembre de 2017, 16.26 h





EH !! TU !! RAJOY !!


ANDA ! ADIÓS, QUE YA ME VOY !!


RECOI, RAJOY,


QUE NI UN EURO MAS TE DOY !!



HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH !! !! ★ !! !!





Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
El gorila-caballero fletxa que deprisa o mas despacio, siempre ha denunciado al fascio con pulcritud, con esmero.
7 de setembre de 2017, 15.58 h



Rajoy, tu judicialización de la política NOS DA ASCO A TODOS LOS QUE NO SOMOS UNOS FASCISTAS COMO SOIS LOS DEL PP.

ME AVERGÜENZO DE ESPAÑA. QUIERO EMIGRAR.


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
jcc fletxa bcn
7 de setembre de 2017, 15.35 h

Avui votació de la Llei de transitorietat. Perden els papers perquè és seriosa i permet passar a l’estat nou. Saber que diu sense llenguatge difícil.

http://jordicolomines.blogspot.com.es/2017/08/el-cami-per-ser-un-estat-reconegut.html


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
7 de setembre de 2017, 15.07 h

L´ONZE DE SETEMBRE, DESBORDANT TOTES LES PREVISIONS !!!

AMB L´ESTELADA A LES MANS, BANDERA NEGRA AL MASTIL, I UN SOMRIURE ALS LLAVIS !!!

ENDAVANT CATALUNYA INDEPENDENT !!!

SOM I SEREM ¡¡*¡¡


Valora aquest comentari:   votar positiu 14   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
Vicenç Ramoneda i Ullar fletxa Sentmenat - República de Catalunya
7 de setembre de 2017, 15.04 h

El referèndum unilateral, una via no prohibida per la legalitat internacional.

La pràctica dels estats mostra que els referèndums d'independència no són quelcom estrany i que, quan un s'independitza, la comunitat internacional i la Unió Europea l'acostuma a reconèixer.


PS: Som-hi! Que només falten 23 dies pel Referèndum i la restauració de l'estat català serà un fet i ens podrem treure de sobre aquesta colla de bords d’una p.. vegada!
https://www.youtube.com/watch?time_continu... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
Vicenç Ramoneda i Ullar fletxa Sentmenat - República de Catalunya
7 de setembre de 2017, 15.03 h

El referèndum unilateral, una via no prohibida per la legalitat internacional.

La pràctica dels estats mostra que els referèndums d'independència no són quelcom estrany i que, quan un s'independitza, la comunitat internacional i la Unió Europea l'acostuma a reconèixer.


PS: Som-hi! Que només falten 23 dies pel Referèndum i la restauració de l'estat català serà un fet i ens podrem treure de sobre aquesta colla de bords d’una p.. vegada! Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
7 de setembre de 2017, 14.54 h

SI DELS YHIJADISTES DEL PP NO DIUEN RES , SI FOSIN DE JXSI NO VEGUIS LA QUE LIARIAN JJAJAJAJAJA KINA PENA DE GENTUZA


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
Andrea fletxa Salou
7 de setembre de 2017, 14.51 h

En vilaweb: DETINGUT EL PRESUMPTE LIDER GIHADISTA DESARTICULADA A MELILLA, ERA MILITANT DEL PP.